Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Juttis98  (Luettu 340 kertaa)

Poissa PapaBuljo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Juttis98
« : eilen kello 18:27:00 »
Punaisella keskustelu alustalla tuli tampereen suunnilla jo aikaisemmin vastaan otsikon nimimerkillä hekumallisen näköinen daami, jolle jo aikaisemmin viestittelin, sovittiin tälle päivälle tapaaminen ja huh hellettä että olikin tapaaminen!

Jo ennen tapaamista kyseinen pt alusti tapaamista kiusoittelevilla kuvilla ja viesteillä, saattaen vanhahtavan buljo paran oman käden partaalle monta kertaa, minkä vaivoin esteltyä.
Aika saatiin sovittua omaan paikkaan, sekä sen sopiminen oli älyttömän helppoa, asutoiveita sai esittää, sekä muita asioita. Paikalle hän saapui sovittuun aikaan.

Jo heti tapaamisen alussa tämä viattomasti hymyilevä nainen laittoi sukat pyörimään jaloissa kiihkeällä suutelolla ja vartaloiden tutkinnalla, jota olohuoneesta siirrettiin makuuhuoneen puolelle, jossa oma ajatus oli päästä tekemään läheisempää tuttavuutta vartalon kanssa, mutta tämäpä nappasikin ukon niin sanotusti housut kintuissa ja laittoikin roolit eripäin, kiihkeän suullisen jalkojen altavedon jälkeen, siirtyi hän esittelemään muhkeita muotojaan sängylle, ja tämähän olikin ihastuttava näky! hyväillen siirryimme pedille, jossa pääsinkin itse tutkimaan tätä selvästi kosketuksesta nauttiaa kehoa, joka kosketuksen mukaan yltyi. Kun oli saatu toisellekin osapuolelle nautintoa, hän ahnaasti nappasi buljo paran uuteen käsittelyyn, että päästiin itse pääasiaan, joka sekin oli aivan ensiluokkaista!

Loppuajasta hieman raukeiden kehojen lepuuttelua ja jutustelua, joka sekin loi vaikultam todellisesta GFE tyylistä, josta itse pidän yli kaiken.

Miinuksia en tästä tapaamisesta löydä edes mikroskoopilla.

Sää oli helteinen +27 astetta, auringon paistaessa ja ilmastointilaitteiden laulaessa, mutta ei yhtä lujaa kuin buljo parka tulemisen partaalla. Hyvää kesää kaikille!

Poissa redde

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Juttis98
« Vastaus #1 : eilen kello 22:05:25 »
Onko mainos poistettu viereiseltä sivustolta? Mainosta ei löydy käyttäjätunnuksella Juttis98.