Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys seksityöntekijöille : päiväkahvikutsut turskille  (Luettu 2275 kertaa)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kysymys seksityöntekijöille : päiväkahvikutsut turskille
« Vastaus #40 : Heinäkuu 17, 2025, 23:59:05 »
Suomalaisilta hupakoilta ei ole juurikaan tullut kyselyitä "päiväkahville" - nekin on tulleet enemmänkin satunnaisesti panohommia tekeviltä

Mutta vasta alkuviikosta kyselivät UK:sta, että milloin tulisin sinne kyläilemään ja siinä oli oikein tarjouskin mukana  :laught: :whipping: ja Saksasta sain myös aikaisemmin muutaman kyselyn. Mutta joo, enemmänkin nämä on saaneet minut hymyilemään ja olen toki laittanut ystävällisenkin vastauksen heille  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 45 )

Poissa Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : eilen kello 08:26:35 »
Yhtä PT:ä olen pyytänyt ilmoittamaan sähköpostilla kun saapuu lähiseudulle  :headbang:
Tissit 😍

Poissa Vikingo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #42 : eilen kello 12:55:20 »
Yksi ulkkari laittaa aina viestiä, kun on sektorilla. Hauskinta tässä on se, ettemme ole koskaan edes tavanneet. Kerran oli tapaaminen sovittu, jonka jouduin perumaan lopulta kun tuli muuta. Ilmeisesti on huutava pula asiakkaista :D Oma tilanne kuitenkin siinä mielessä hyvä, ettei itselleni koidu haittaa vaikka hupakot laittavat viestiä. Jos tilanne muuttuisi, joutuisin tämän yhden estämään ja muutaman muun kanssa keskustelemaan markkinointikiellosta.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : eilen kello 14:37:44 »
Eikös MAKSULLISILLE juurikin MAKSETA juuri SIKSI että EIVÄT takerru ja LÄHETTELE mainosviestejä ASIAKKAILLE. Mä EN tunne TÄTÄ käytäntöä JOSSA jotkut SANAT kirjoitetaan ISOLLA ja TOISET pienellä, joten kirjoitan oppimallani tyylillä loput.

STT osuu asian ytimeen molemmissa asioissa.

"I don't pay them for sex, I pay them to leave" kuului yhden maailman tunnetuimman turboturskan Charlie Sheenin lausahdus (paljon muuta järkevää hän ei olekaan sitten tainnut sanoakaan ;D)

Tietenkään tämä(kään) asia ei ole täysin mustavalkoinen:

Joidenkin tutumpien myyjien kanssa on sovittu suoraan tai ns. hiljaisesti, että laittavat viestiä, kun palaavat tauolta, ovat tietyllä paikkakunnalla tms. Esim. yksi ulkomaille muuttanut entinen vakkari (tai tavallaan nykyinenkin, vaikka harvoin tavataankin nykyisin) käy Suomessa pari kertaa vuodessa lisätienestiä hankkimassa. Hän laittaa minulle aina viestin, kun Suomen lentoliput on ostettu, niin saan  ennakkovarausmahdollisuuden ennen muita  :D Tätä olen arvostanut.

Ja sähköpostiinkaan (tai saitin yv:llä) en kokisi ongelmaksi saada kohteliasta tarjousta. Ja välillä niistä on tullut tosi kivoja tapaamisia. Käytännön kokemus kuitenkin on, että kutsuja laittavat useimmiten akuutissa ja kroonisessa rahapulassa ne, joiden elämänhallinta ei ole kohdallaan ja jotka eivät osaa pysyä lajin etiketin rajoissa ja joita on siksi parempikin olla tapaamatta uudelleen (niissä kutsuissa on myös usein hyvin vahva painostavan rahankerjäämisen sivumaku)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.