Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mari25 ja Beauty000  (Luettu 3340 kertaa)

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Mari25 ja Beauty000
« : Huhtikuu 08, 2020, 09:23:02 »
Naapurissa nämä persoonat mainostavat ahkerasti. Tältä palstalta ei kuitenkaan löydy mitään mainintoja neideistä. Kenelläkään kokemusta?

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2020, 12:09:16 »
Naapurissa nämä persoonat mainostavat ahkerasti. Tältä palstalta ei kuitenkaan löydy mitään mainintoja neideistä. Kenelläkään kokemusta?


Mari25 käyny kerran tapaamassa, ulkonäöltään osittain lähi-idän suuntaan menevä, mutta todennäköisesti virolainen. Tarjosi rauhallista perus seksiä, mitään suuteluita ei hyväksynyt. 170e 1,5h ajalta, mutta kokonaisuudessan jäi hieman karvas maku suuhun eikä tyydyttänyt.

Beauty000 en ole käynyt tapaamassa, mutta yrittänyt muutaman kerran häntä kiinni tuloksetta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2020, 13:50:18 »
Soitin Beautylle. Kohtuu hinta, mutta lupaa varmaksi ainoastaan eroottista hierontaa ja suikkaria. Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne. Kun vielä painoa oli suhteessa pituuteen minun makuuni liikaa (170cm/70kg), niin itse en innostunut.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #3 : Huhtikuu 10, 2020, 14:01:05 »
Soitin Beautylle. Kohtuu hinta, mutta lupaa varmaksi ainoastaan eroottista hierontaa ja suikkaria. Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne. Kun vielä painoa oli suhteessa pituuteen minun makuuni liikaa (170cm/70kg), niin itse en innostunut.

Oliko tää niin että pitää kuitenkin maksaa täyshinta(vaikkakin kohtuullinen) ja eukko päättää pärstäkertoimella saako pillua vai ei?😂

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #4 : Huhtikuu 10, 2020, 15:06:53 »
Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne.

Mitä helvettiä! 😂😂 Kuulostaa maailman paskimmalta tarjoukselta. "Ehkä saat, ehkä et." No hygienian kuuluisi olla tip top jo muutenkin, mutta toi että pillua saa vaan jos sille päälle sattuu. 😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #5 : Huhtikuu 10, 2020, 16:06:24 »
Soitin Beautylle. Kohtuu hinta, mutta lupaa varmaksi ainoastaan eroottista hierontaa ja suikkaria. Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne. Kun vielä painoa oli suhteessa pituuteen minun makuuni liikaa (170cm/70kg), niin itse en innostunut.

Oliko tää niin että pitää kuitenkin maksaa täyshinta(vaikkakin kohtuullinen) ja eukko päättää pärstäkertoimella saako pillua vai ei?😂

En ihan tajunnut miten se päätös tapahtuu, mutta sen tajusin, että ilman saattaa jäädä. Omalla kohdalla joka tapauksessa tuo paino ratkaisi asian. Olisin kyllä varmasti jäänyt ilman. Sen verran vanha turska kuitenkin jo.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2020, 16:09:52 »
Soitin Beautylle. Kohtuu hinta, mutta lupaa varmaksi ainoastaan eroottista hierontaa ja suikkaria. Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne. Kun vielä painoa oli suhteessa pituuteen minun makuuni liikaa (170cm/70kg), niin itse en innostunut.

Oliko tää niin että pitää kuitenkin maksaa täyshinta(vaikkakin kohtuullinen) ja eukko päättää pärstäkertoimella saako pillua vai ei?😂

En ihan tajunnut miten se päätös tapahtuu, mutta sen tajusin, että ilman saattaa jäädä. Omalla kohdalla joka tapauksessa tuo paino ratkaisi asian. Olisin kyllä varmasti jäänyt ilman. Sen verran vanha turska kuitenkin jo.

Mutta siis se hinta oli varmaan mietitty siltä pohjalta, että olisi ok just siitä hieronnasta ja suikkarista.

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 295
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #7 : Huhtikuu 10, 2020, 20:16:54 »
Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne.

Mitä helvettiä! 😂😂 Kuulostaa maailman paskimmalta tarjoukselta. "Ehkä saat, ehkä et." No hygienian kuuluisi olla tip top jo muutenkin, mutta toi että pillua saa vaan jos sille päälle sattuu. 😂

Eikös tämä ole sitä GFE:tä?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mari25 ja Beauty000
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2020, 20:58:33 »
Kyllä kyllä ;D Tai sitten sellainen Wife Experience?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.