Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mari25 ja Beauty000
C.G.E. Bannerheim:
Naapurissa nämä persoonat mainostavat ahkerasti. Tältä palstalta ei kuitenkaan löydy mitään mainintoja neideistä. Kenelläkään kokemusta?
Vieras0071:
--- Lainaus käyttäjältä: C.G.E. Bannerheim - Huhtikuu 08, 2020, 09:23:02 ---Naapurissa nämä persoonat mainostavat ahkerasti. Tältä palstalta ei kuitenkaan löydy mitään mainintoja neideistä. Kenelläkään kokemusta?
--- Lainaus päättyy ---
Mari25 käyny kerran tapaamassa, ulkonäöltään osittain lähi-idän suuntaan menevä, mutta todennäköisesti virolainen. Tarjosi rauhallista perus seksiä, mitään suuteluita ei hyväksynyt. 170e 1,5h ajalta, mutta kokonaisuudessan jäi hieman karvas maku suuhun eikä tyydyttänyt.
Beauty000 en ole käynyt tapaamassa, mutta yrittänyt muutaman kerran häntä kiinni tuloksetta.
Jimmy-setä:
Soitin Beautylle. Kohtuu hinta, mutta lupaa varmaksi ainoastaan eroottista hierontaa ja suikkaria. Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne. Kun vielä painoa oli suhteessa pituuteen minun makuuni liikaa (170cm/70kg), niin itse en innostunut.
Vieras0068:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Huhtikuu 10, 2020, 13:50:18 ---Soitin Beautylle. Kohtuu hinta, mutta lupaa varmaksi ainoastaan eroottista hierontaa ja suikkaria. Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne. Kun vielä painoa oli suhteessa pituuteen minun makuuni liikaa (170cm/70kg), niin itse en innostunut.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko tää niin että pitää kuitenkin maksaa täyshinta(vaikkakin kohtuullinen) ja eukko päättää pärstäkertoimella saako pillua vai ei?😂
Gentleman:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Huhtikuu 10, 2020, 13:50:18 ---Panot onnistuu, jos hän innostuu, on riittävä hygienia jne.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä helvettiä! 😂😂 Kuulostaa maailman paskimmalta tarjoukselta. "Ehkä saat, ehkä et." No hygienian kuuluisi olla tip top jo muutenkin, mutta toi että pillua saa vaan jos sille päälle sattuu. 😂
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta