Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eroottista siivousta  (Luettu 10068 kertaa)

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Eroottista siivousta
« : Maaliskuu 17, 2020, 19:15:10 »
Onko kukaan varannut kyseiseltä neidiltä siivouksia :D? Tarjoaa siis joko vähäpukeisena tai ilkosillaan siivouksia tilauksesta ja lopuksi voi valita lisähinnalla normi HJ/BWJ tai tissipanoa, mutta ei seksiä. Ilmoittelee naapurisaitilla parillakin nimimerkillä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2020, 19:49:03 »
Ex -vakkari lupasi kyllä kokata pitkällä yön yli tapaamisella mutta en ole vielä kuullut että sihteerin saisi siivoamaan.. ::)  :D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2020, 15:29:33 »
Ex -vakkari lupasi kyllä kokata pitkällä yön yli tapaamisella mutta en ole vielä kuullut että sihteerin saisi siivoamaan.. ::)  :D

Nooooh...saa mut siivoamaankin, mutta kun tarjoan vain incallia niin se ois sit siivousta mun luona. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 18, 2020, 16:01:00 »
Ex -vakkari lupasi kyllä kokata pitkällä yön yli tapaamisella mutta en ole vielä kuullut että sihteerin saisi siivoamaan.. ::)  :D

Nooooh...saa mut siivoamaankin, mutta kun tarjoan vain incallia niin se ois sit siivousta mun luona. ;D

Ei kai tuossa sillä paikalla niin väliä vaan.. se vois olla kaunista katseltavaa kun sihteeri imuroi sohvan alta kontillaan ilman rihman kiertämään 😍😊

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2020, 17:04:44 »
Onko kukaan varannut kyseiseltä neidiltä siivouksia :D? Tarjoaa siis joko vähäpukeisena tai ilkosillaan siivouksia tilauksesta ja lopuksi voi valita lisähinnalla normi HJ/BWJ tai tissipanoa, mutta ei seksiä. Ilmoittelee naapurisaitilla parillakin nimimerkillä.
Kysäisin palveluista parisen viikkoa sitten. Silloin oli vielä seksiäkin tarjolla. Kaikissa palveluissa oli pakollisena se siivous.

Ihan kiva, että tarjolla on uusia palvelukokonaisuuksia. Jotenkin itse saisin parhaat kiksit jos asiakkaana saisin päättää enemmän tuosta tunnin ajan sisällöstä.

Vaikken enempiä asiaa jäänyt kaivelemaan jäi sellainen kuva, että tässä nimenomaan siivous on pääosassa ja nuo muut palvelut on sen viimeisen 5min hätäinen rykäisy. Näillä taksoilla toivoisin asian olevan päinvastoin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2020, 17:45:28 »
Ei kai tuossa sillä paikalla niin väliä vaan.. se vois olla kaunista katseltavaa kun sihteeri imuroi sohvan alta kontillaan ilman rihman kiertämään 😍😊
Minusta on mukava siivota, ja olisihan tällaista palvelua kiva ainakin kokeilla, jos näen joskus tarpeelliseksi tarjota outcallia. Mutta minä en ole mikään neiti, vaan EMÄNTÄ. En osaa mitenkään sievästi sipsutella ja huiskia höyhenhuiskalla, vaan minä taitun kaksin kerroin ja pohkeet paskassa kuuraan uunin habavoimillani kimmeltäväksi. Hiki vain roiskuu (mutta ei sinne uuniin, jota kuuraan).

Jotenkin oletan, että ostopäätöstä tekevät asiakkaat haluavat neidin. Maailman käsitys naisellisuudesta ei sovi minun naisellisuuteeni.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2020, 17:47:39 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2020, 18:23:42 »
Ei kai tuossa sillä paikalla niin väliä vaan.. se vois olla kaunista katseltavaa kun sihteeri imuroi sohvan alta kontillaan ilman rihman kiertämään 😍😊
Minusta on mukava siivota, ja olisihan tällaista palvelua kiva ainakin kokeilla, jos näen joskus tarpeelliseksi tarjota outcallia. Mutta minä en ole mikään neiti, vaan EMÄNTÄ. En osaa mitenkään sievästi sipsutella ja huiskia höyhenhuiskalla, vaan minä taitun kaksin kerroin ja pohkeet paskassa kuuraan uunin habavoimillani kimmeltäväksi. Hiki vain roiskuu (mutta ei sinne uuniin, jota kuuraan).

Jotenkin oletan, että ostopäätöstä tekevät asiakkaat haluavat neidin. Maailman käsitys naisellisuudesta ei sovi minun naisellisuuteeni.


Tämä! Välistä kaipaa naista joka vie,wau!😍😘

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2020, 18:32:33 »
Juu kyllähän tuo aika kiihottavaa on katsella siivoavaa alastonta neitiä/emäntää  ;)

Mutta lisäinfona tällä neidillä on noin tunti kokonaisaika, mistä 1/4 on varattu aktiin. Siivoaminen/katselu siis on pääasiassa ja hintataso kuitenkin samaa kuin normaalissakin tapaamisessa. Tuo hieman laittaa miettimään  :-\

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #8 : Maaliskuu 18, 2020, 18:54:28 »
Ei kai tuossa sillä paikalla niin väliä vaan.. se vois olla kaunista katseltavaa kun sihteeri imuroi sohvan alta kontillaan ilman rihman kiertämään 😍😊
Minusta on mukava siivota, ja olisihan tällaista palvelua kiva ainakin kokeilla, jos näen joskus tarpeelliseksi tarjota outcallia. Mutta minä en ole mikään neiti, vaan EMÄNTÄ. En osaa mitenkään sievästi sipsutella ja huiskia höyhenhuiskalla, vaan minä taitun kaksin kerroin ja pohkeet paskassa kuuraan uunin habavoimillani kimmeltäväksi. Hiki vain roiskuu (mutta ei sinne uuniin, jota kuuraan).

Jotenkin oletan, että ostopäätöstä tekevät asiakkaat haluavat neidin. Maailman käsitys naisellisuudesta ei sovi minun naisellisuuteeni.

 
Kyllä minä ottaisin Sinut sivoamaan ja katselisin lumoutuneena, kun huiskit ympäriinsä, on Sinussa sevverran katseltavaa :)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2020, 19:20:57 »
Juu kyllähän tuo aika kiihottavaa on katsella siivoavaa alastonta neitiä/emäntää  ;)

Mutta lisäinfona tällä neidillä on noin tunti kokonaisaika, mistä 1/4 on varattu aktiin. Siivoaminen/katselu siis on pääasiassa ja hintataso kuitenkin samaa kuin normaalissakin tapaamisessa. Tuo hieman laittaa miettimään  :-\

Tää vois omassa mielessäni toimia parhaiten niin, että olisi useamman tunnin diili, jossa ensin seksiä, sitten siivousta ja lopuksi taas seksiä  ;)

Sinänsä hyvä, että palveluntarjoaja on miettinyt palvelukokonaisuutensa loppuun.

Jotenkin näkisin silti, että tienaisi enemmän normipalveluita myymällä.

Toki jos tässä on tarkoituksena mahdollisimman vähällä seksillä saada maksimirahat silloin diili on siivoojalle paras mahdollinen.

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #10 : Huhtikuu 10, 2020, 19:55:24 »
Mites, onko kukaan uskaltanut tilata siivouspalveluita tältä neidiltä? Yksi henkilö lähestyi minua yksityisviestillä mistä löytyy ilmot naapurisivustolla, mutta tiedä miten hänen kävi sitten  :P ::)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eroottista siivousta
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2020, 20:17:12 »
Ja jatkokysymys: siivoaako hän todella vai onko se vain "siivousta" ? Kyselee nimim. "Hyllyssä tomua ja ikkunatkin likaiset"
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)