Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Salaista seuraa Myyrmäessä  (Luettu 2511 kertaa)

Poissa Jorma18cm

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Salaista seuraa Myyrmäessä
« : Toukokuu 16, 2025, 11:39:57 »
Naapurissa ilmoitus. Kävin ovella kääntymässä. Kuvissa nainen on aika hyvän näköinen, livenä ihan jotain muuta, lieneekö kuvat ollenkaan omia. Lisäksi seura oli ilmoituksen mukaan erittäin salaista. Kämpässä oli kaikki valot pois ja paksut pimennysverhot. Pitkän suostuttelun jälkeen naikkonen suostui pistämään vessaan valon, että näki jotain.
Tosi outo kokemus ja itse tosiaan päätin skipata pienen keskustelun jälkeen. En suosittele

Poissa exhobo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Salaista seuraa Myyrmäessä
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2025, 19:54:17 »
Katselin noita ilmon mukaan 19.5. otettuja kuvia ja näyttävät ihan täysi-ikäisen suht hyvännäköisen naisen kuvilta, lieneekö sitten omia
vai naapurin lissun kuvat  :drinking: Sattuuko olemaan joku toinenkin käynyt vierailulla tai kääntynyt ovella todeten että ei  :behind: tule onnistumaan. Itse mietin vierailua jos tulevalle viikolle sattuu sopimaan.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Miettinenerkkii

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Salaista seuraa Myyrmäessä
« Vastaus #2 : tänään kello 18:38:24 »
Katselin noita ilmon mukaan 19.5. otettuja kuvia ja näyttävät ihan täysi-ikäisen suht hyvännäköisen naisen kuvilta, lieneekö sitten omia
vai naapurin lissun kuvat  :drinking: Sattuuko olemaan joku toinenkin käynyt vierailulla tai kääntynyt ovella todeten että ei  :behind: tule onnistumaan. Itse mietin vierailua jos tulevalle viikolle sattuu sopimaan.

Kuvat kyllä näyttää houkuttelevalta, kävitkö kääntymässä ?