Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palkmajapidut Tallinnasse.  (Luettu 301 kertaa)

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Palkmajapidut Tallinnasse.
« : eilen kello 00:43:22 »
Eli hirsitalobileet Tallinnassa. Olin viime viikolla jo varannut Tallinnan reissun ja pari yötä legendaarisessa Viru-hotellissa.
Lähinnä tupakkaa lähdin hakemaan, mutta tuli ostettua sähkösondikin jo tutuksi tulleesta Narvamaanteellä sijaitsevasta kaupasta.
Pari päivää ennen lähtöä luin eräältä kinky-palstalta, että 11.7. eli perjantai kun olen Tallinnassa kl:18.30 on kinky-henkiset bileet n. 15km kaupungista.
Kiireesti otin järjestäjään yhteyttä ja sain neuvon liittyä ensin Viron bdsm-sivustolle, koska bileet on tarkoitettu sen sivuston jäsenille.
Sain liityttyä ja kysyin taas mahdollisuutta päästä bileisiin ja tulla hiukan myöhässä. Ajattelin ettei tunti pari varmaan ole ongelma kun paikassa voi yöpyä ja bileet loppuu lauantaina klo:12
Minulle lähetettiin paikan osoite ja toivotettiin tervetulleeksi. Sanottiin maksun olevan 30€ ja jotain syötävää ja juotavaa on hyvä tuoda yhteiseen pöytään.

Kun laiva saapui Tallinnaan, vein kamani hotelliin. Sitten Rimiin josta ostin mm. makkaraa, sinappia, limsaa ja 3L tonkan jotain valkoviiniä.
Sitten taksilla annettuun osoitteeseen. Siellä otettiin mukavasti vastaan, kerrottiin että pärjäämme täällä virolla, suomella ja englannilla. Grillattiin, syötiin, tupakoitiin, juteltiin lähinnä g-pisteistä, perseistä, autopenetraatiosta jne jne,,,
Porukkaa oli parikymmentä henkeä, sukupuolijakauma osapuilleen saman verran miehiä ja naisia.
Enimmäkseen virolaisia, minä Suomesta, pari venäläistä, yksi mies Puolasta.

Menin saunaan ja ängin itseni kahden miehen väliin, sieltä ulkona olevaan paljuun. Paljussa meitä oli 2 miestä ja 2 naista. Mua vastapäätä oleva mehevärintainen nainen huomasi, että mulkkuni seisoo veden alla ja hän sukelsi veteen ja hotkaisi veden alla mulkun suuhunsa.
Hänen perse nousi samalla pinnalle sinänsä pienessä paljussa ja tuuttasin heti yhden sormen pilluun ja toisen varovammin persereikään, joka alkoi voimakkaasti sikistellä sormeni ympärillä.
Nainen nousi pinnalle ja sormeni maiskahtivat ulos hänen aukoistaan. Hän nauroi ja sanoi jotain tyyliin ”kas sa oled mulle meeldib” hän nosti minua seisomaan paljuun ja kun mulkkuni nousi vedestä niin hän imaisi sen heti suuhunsa puristellen kassejani ja persettäni samalla. Muut katselivat kiinnostuneina vieressä ja tunsin, että kohta lentää kiisselit. ”Tulee” sain sanottua ja nainen imi kalun syvemmälle kurkkuun kakoen ja nieli spermat jotka sai suuhunsa.
Lauettuani nostin naisen jalat olkapäilleni ja ”kippasin” hänet selälleen, paljussa olleet mies ja nainen kannattelivat häntä vedessä kun aloin nuolla tuuheakarvaista pillua levittäen tietty huulet ammolleen. Kiinnipitävä nainen suuteli häntä ja mies imi tissiä.  Nainen laukesi ja jäimme iloisina paljuun suudellen toisiamme. He sanoivat minun olevan ”tubli soomlane”.

Hirsimökki oli melko ylellinen ja siellä kuunneltiin musiikkia, yläkerrasta kuului huutoa ja piiskan läiskyntää. Eräs nainen kysyi minulta, että tykkäänkö kynttilöistä ?
Kysyin aikooko hän työntää ne perseeseeni ja se herätti hilpeyttä. Nainen levitti pyyhkeen lattialle ja kehotti makaamaan sen päälle. Alasti kävin selälleni ja hän alkoi valuttaa steariinia nänneilleni, joka pisara poltti aivan perkeleesti ja tajusin, että ”tavalliset” kynttilät on ihan eri asia kuin bdsm-kynttilät jotka on jotain vahaa, ei steariinia.

Suljin silmäni ja hyväilin naisen reittä kun polttavat pisarat sattui ihollani, hän siirtyi sukuelimiini kynttilänsä kanssa ja se todella sattui. Hän veti esinahan taakse ja se sai mulkkuni vähän seisomaan. Kuumia pisaroita putoili terskalleni ja vapisin kivusta.
Nainen nauroi ja kuiski korvaani miten kova mees olen ja kestin ja kestin. Sitten hän vihdoinkin puhalsi kynttilän sammuksiin ja hymyili kun kiitin siitä. Silitteli ja suuteli minua. Kysyi vointiani ja ohjasi minut saunaan jossa yhdessä nypittiin steariinit pois minusta.

Juotiin vielä kahvia ja puhuttiin kaikkea mahdollista tulkaten toisiamme tarpeen mukaan. Porukka alkoi poistua hiljalleen ja vain jokunen, ehkä neljä tyyppiä jäi yöksi.
Soitin taksin ja olin hotellissani 02-aikaan. Lievät palovammat kirvelivät yläkropassa ja munissa, mutta olin niiin onnellinen. Olin taas löytänyt lajitovereita tässä maailmassa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 00:47:28 kirjoittanut Tyler »