Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: parisuhteessa mutta puutteessa  (Luettu 4811 kertaa)

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: parisuhteessa mutta puutteessa
« Vastaus #40 : tänään kello 00:25:36 »
^Ainahan sitä saittikaveria sen verran pitää auttaa😇

Poissa Vesku50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : tänään kello 00:27:32 »
Kyse on tietenkin suuremmasta kokonaisuudesta. Olin yli vuoden työttömänä, mikä tietenkin myös ahdisti meitä kumpaakin ja lamautti minua henkisesti. Muuan lääkäri sanoi minulle aikoinaan, että ihmisen suurin ja tärkein sukupuolielin on aivot. Se on täysin totta. Jos on jotain vikaa yläpäässä ja masennus painaa päälle, ei munakaan silloin kunnolla toimi. Mutta jokin aika sitten sain kuin sainkin uuden työpaikan, mikä piristi minua suuresti ja toi meille kummallekin toivoa.  Varmaan sekin paljon vaikutti seksin elpymiseen. Toisaalta olen laihduttanut rajusti ja käyn nykyään melkein joka päivä punttisalilla. Taatusti sekin lisää testosteronin määrää. Senkin olen kokenut hyväksi, etten juurikaan enää käytä alkoholia.

Poissa Vesku50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : tänään kello 00:34:15 »
No joo... En tiedä, olisiko minusta kimppakivoihin. Mustasukkaisuus voisi pilata koko jutun? Vaimoni on kaunis ja varmaan innokkaita apureita kyllä löytyisi. Mutta kestäisinkö sen tilanteen, että mamma saa kahta kyrpää yhtä aikaa ja minä en saisi uutta pillua? Ehkä lamaantuisin täysin siinä tilanteessa. Tämä asia on nyt vain pakko itselleen tunnustaa.  Ehkä sitten homma toimisi paremmin, kun samassa sängyssä olisi toinen pari. Mutta mutta... Kun vaimokin on mustasukkaisuuteen taipuvainen. Toisaalta olen nuorena ollut sängyssä toisen miehen kanssa. Voisin periaatteessa esim. ottaa suihin hyvältä kaverilta, vaikka en koe olevani homo tai bi.