Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?  (Luettu 9548 kertaa)

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?
« Vastaus #40 : Lokakuu 24, 2025, 08:50:30 »
Lienee mun lempiasento nykyään;
On läheisyyttä, kädet voi vaeltaa missä milloinkin ja rinnat ovat suun ulottuvilla.

Peniksen kulma/tuntemukset parhaimmillaan tässä asennossa, joten laukeaminen ei tuota ongelmia. Päinvastoin, parhaimmillaan seuraa todella intensiivinen huipentuma.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Lokakuu 24, 2025, 13:32:51 »
En tykkää yhtään olla päällä. Ja tätähän tässä ei kysytty 😅 Tissit roikkuu, naama roikkuu, vatsa roikkuu. Ja nyt vielä vähemmän tykkään, kun seurannut Millainen nainen kiihottaa sinua eniten -ketjua. Vatsaa nyt sentään saa pikkusen tiristettyä pienemmäksi, kun pidättää hengitystään ja jännittää vatsalihaksia. Mutta tissejä ja naamaa ei pelasta mikään 😬
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : Lokakuu 24, 2025, 19:41:01 »

Nouse tyttö mun satulaan, mennään ja tullaan yhdessä 😍
[/quote]
 :inlove:

En tykkää yhtään olla päällä. Ja tätähän tässä ei kysytty 😅 Tissit roikkuu, naama roikkuu, vatsa roikkuu. Ja nyt vielä vähemmän tykkään, kun seurannut Millainen nainen kiihottaa sinua eniten -ketjua. Vatsaa nyt sentään saa pikkusen tiristettyä pienemmäksi, kun pidättää hengitystään ja jännittää vatsalihaksia. Mutta tissejä ja naamaa ei pelasta mikään 😬

Itse nautin tästä asennosta kaikista eniten niin, että lasken rintani miehen rintaa vasten. Siinä ei tarvitse murehtia mistään roikkumisista ja pystyy tosi kivasti suutelemaan samalla, mikä taas on todella kuumaa  :kiss:
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #43 : Lokakuu 24, 2025, 19:43:58 »
^ Todellakin on kuumaa, ehdottomasti yksi omista lemppareista  :kiss:

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : Lokakuu 24, 2025, 19:56:22 »
^Se pussailu ikäänkuin rytmittyy sen panemisen tahtiin niin siinä unohtuu kyllä kaikki muu  :kiss:
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #45 : Lokakuu 24, 2025, 20:02:09 »
Mun keskittymiskyky ei riitä panemiseen ja pussailuun yhtäaikaa jompikumpi jää varjoon 🙈
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Kurt-

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : eilen kello 17:06:01 »
Kyllä, se on parempi kun ei itse vastaa nopeudesta. Näin on yksi lapsi tehty!