Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Parhaat lopettaneet?

<< < (16/19) > >>

Makkonen:
Parhaat ja kauneimmat Tsekki tytöt lopettaneet jo 10v sitten ja valmistuneet yliopistoista normaaliin työelämään.
Yksi mieleen painuvimmista oli Mia Brno:sta blondi tyttö, ja oli kyllä ihan amatööri kun eka kertaa tavattiin.
Kävin hänen luonaan useammankin kerran, ja pyysi jopa minua tulemaan käymään Brno:ssa hänen luonaan, jäi sitten menemättä ukm. kun oon. Harmi sinänsä.

Toinen joka jäi mieleen oli Sweet Sandra Těšín kaupungista, puolan ja Tsekin rajakaupunki Ostravan kaakkoispuolella. Hän myös pyysi käymään vierailulla. Aika pitkään mesessä vielä viestiteltiin, ja viimeinen viesti oli että ei enää palaa "hommiin" koska naimisiin meno suunitteilla.

Moomintroller:
Harrastuksen alkutaipaleella kävin useampaan otteeseen Milla Swan nimisellä suomalaisella naisella. Tästä ainakin yli 10 vuotta aikaa, mutta edelleen kaipailen hänen loistavaa GFE palveluaan.

Kössi:
Eihän se julkinen vanhojen muistelu välttis ole itkemistä vaan vähän semmosta yläfemman heittelyä kun voi sitten muiden setien kanssa kun kuitenkin samoja tyttöjä on monet tavanneet. "Oi että, hänkin oli mainio! Ja sitten kun käsilläseisonnassaa, blah, blah blah..." Onhan se vieläkin ihan hemmetin siistiä kun Jordan donkkasi, tai Zlatan teki maalin. Vaikka nekin lopettaneet. Vaikka voihan noistakin itkuvirren vääntää.

Ihan ottamatta kantaa siihen osaan keskustelua että osan mielestä pitäisi teeskennellä että lopettaneita tyttöjä ei koskaan olisi ollut olemassakaan.

Oikeastaan ihan mielenkiintoisia listoja porukalla - osa nimistä on tuttuja, osa tosi tuttuja ja osan tunnisti nimimekin tasolla ja osasta ei ollut koskaan kuullutkaan.

Markku:
Sattuuko joku muistaa milloin Viettelys89 oli aktiivinen?

Oma muistikuva on, että olisi ollut 2010 tai 2011, aika lyhyen aikaa muistaakseni oli alalla. Viettelys oli minun ensimmäinen hupakko ja siitä asti on hupakointia tullut harrastettua. Monta kivaa tyttöä on tullut tavattua, kaiholla muistelen tsekki-invaasion kulta-aikoja. Silloin oli tarjolla aitoja opiskelijoita, aivan mahtavia kokemuksia. Harmittaa vain, että tuli liian harvoin käytyä. Nykyisin tarjonta on paljon huonompaa.

Dieve:
Haha, I misunderstood "best finishers" 🤦🏻‍♀️🍼💦😂

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta