Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Parhaat lopettaneet?
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Heinäkuu 15, 2025, 18:07:37 ---Miksi mua kiinnostaa vaan ne, joilta saa edelleen pimppiä :behind: :blowjob: - ei oikeastaan ollenkaan lopettaneet
Hyvä vaan, jos elämässä tulee mahdollisuus mennä eteenpäin - on sitten mitä vaan itselle sopivaa ja ajankohtaista :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä Potterin kanssa. Aika montaa tässä ketjussakin mainittua palveluntarjoajaa olen tavannut useammin kuin kerran, mutta en lähde heitä nimeämään. Annetaan ihmisten mennä elämässä eteenpäin ja uusille urille.
Aikuiset(?) miehet täällä nyyhkivät nostalgisten muistojensa perään kuin olisivat tyttöystävänsä menettäneet, vaikka hupakot vain tekivät rahasta töitään.
Tämä on varsin turha ketju ja tällä tuskin saadaan yhtään huoraa takaisin. Pikemminkin päinvastoin. Samalla tämä ketju on hupakoille hyvä muistutus siitä, miksi myös palveluntarjoajan kannattaa suojella omaa yksityisyyttään eikä lörpötellä yksityiselämästään yhtään mitään asiakkailleen.
Maxi:
Nata oli hyvä, mutta venäläinen, joten lopetin käymisen siellä. Unohti mun toiveeni, mut ei haitaannut
Ribbeli:
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Heinäkuu 18, 2025, 21:14:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Heinäkuu 15, 2025, 18:07:37 ---Miksi mua kiinnostaa vaan ne, joilta saa edelleen pimppiä :behind: :blowjob: - ei oikeastaan ollenkaan lopettaneet
Hyvä vaan, jos elämässä tulee mahdollisuus mennä eteenpäin - on sitten mitä vaan itselle sopivaa ja ajankohtaista :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä Potterin kanssa. Aika montaa tässä ketjussakin mainittua palveluntarjoajaa olen tavannut useammin kuin kerran, mutta en lähde heitä nimeämään. Annetaan ihmisten mennä elämässä eteenpäin ja uusille urille.
Aikuiset(?) miehet täällä nyyhkivät nostalgisten muistojensa perään kuin olisivat tyttöystävänsä menettäneet, vaikka hupakot vain tekivät rahasta töitään.
Tämä on varsin turha ketju ja tällä tuskin saadaan yhtään huoraa takaisin. Pikemminkin päinvastoin. Samalla tämä ketju on hupakoille hyvä muistutus siitä, miksi myös palveluntarjoajan kannattaa suojella omaa yksityisyyttään eikä lörpötellä yksityiselämästään yhtään mitään asiakkailleen.
--- Lainaus päättyy ---
Helvetin hyvä pointti👍
Uskoisin juuri noin huorien käyttätyvän,jotka ovat poistuneet alalta.
Nauravat nyt saittilaisten kirjoituksille,tuskin kukaan heistä itkua vääntää,että olipahan hyvä huoripukki panemaan?
Tosin,täytyy myös muistaa,kuka on heille tuottanut naurunsa.
Natan päätös poistua maksuseksin areenalta,ottaa toisille huoripukeille koville.Täytyy vain muistaa se seikka,että vain maksua vastaan Nata on toiminut,niin kuin muutkin huorat,joita täällä kaivataan..
Ettei nyt kyseinen ketju sammahtaisi huoripukkien nyyhkimiseen,niin uskoisin seuraavana maksuseksinarenaalta poistuvan Milenan?
Hän on verrattavissa Nataan,erittäin kauniilla kasvoilla ja huippuseksikkäällä kropalla varustettuna.Erinomaisen palvelun tarjoana,hän jää huoripukkien mieleen.
Toivottavasti en aiheuta mitään pahaa Milenalle,vaan päinvastoin sellainen herrasmies huoripukki,joka omaa herrasmiesmäiset taidot,liittyen vierailuun,on hänellä viela mahdollisuus vierailla Milenan luona.Ettei sitten tarvitse katua mistä jäi paitsi,josta oli ikänsä haaveillut..
Ja vielä se yksi merkittävin seikka,joka liittyy maksuseksiin!
Huoripukki,älä koskaan paljasta mitään,mitä kyseinen huora on sinulta vaatinut,asia(t)jotka jäävät vain teidän väliseksi.Ja muutenkin asiat,jotka liittyvät häneen.
Kaikki tuo myös liittyy toisinpäin kohdistettuna huoriin.Ei vaikka kyseinen palvelunostaja ei olisikaan miellyttänyt käytäytymisellään tai persoonallaan.
littlewan:
1.Anna-Sofia
2.Jyväskylän pieni mutta sievä Satu
3.Hattara
Muutaman kerran treffasin sievän blondin Svetan.On myös jäänyt muistoihin.
häkkisen isa:
--- Lainaus käyttäjältä: Herra50 - Heinäkuu 12, 2025, 12:25:14 ---Olisivatkohan kesälomalla ? Samoin varmaankin Ihana Isa ! Kilikello, Luda d sill ja Laadukas1234 varmaankin lopettaneet ?
--- Lainaus päättyy ---
hetkinen, nyt on fake news, minä en kyllä ole lopettanut :D
mutta sen myönnän että näin kotikaupungissa ollessa on turha pitää ilmoitusta aktiivisena jos ei ole aikaa päivystää. olen siis edelleen tavattavissa, mutta pidemmällä varoitusajalla ja vain tampereella ;D ehkä tuossa syssymmällä ehtii taas lähteä myös keikkailemaan!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta