Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Parhaat lopettaneet?

<< < (9/19) > >>

WillP:
Kiitollinen että sain viettää usean upean hetken näiden kanssa ja oletan että ovat lopettaneet kun ei ole näkynyt yli puoleentoista vuoteen:

Minttuliini
Petite Amy
Ellie

Milena:
Hauska että olen mainittuna ketjussa vaikka en ole lopettanut mutta…

--- Lainaus käyttäjältä: Vilmaliini - Heinäkuu 12, 2025, 21:54:29 ---Käykää arvoisat herrat tyttöjen luona silloin kun he ovat aktiivisia  :) Niin ei tarvitse jälkeenpäin harmitella ettei tullut käytyä vaikka pari vuotta oli harkinnassa  8)

--- Lainaus päättyy ---

TÄ - MÄ !

Mä oon pohtinut mm että polkasen vikan vuoden käyntiin pian mutta en ole vielä täysin varmaa päätöstä tehnyt.
Mutta kyllä mun päätökseen tulee vaikuttamaan jonkin verran se että miten asiakkaita käy ja minkälaisena asiakaskunta pysyy (toivon että mahd laadukkaina).

Edelleen saan viestejä kuinka olen ollut niin ja näin kaua harkinnassa ja kuvia on kyllä katseltu mutta tapaamiseen asti pääseminen on hirmu vaivalloista ja tyyliin minun pitäisi matkata tästä syystä esimerkkinä; Ivaloon jonne kestäisi multa ”hetken” ja ketkä mun luona on käynyt tietää et mul on se nimenomaan ”pikkuinen” este ton matkailun suhteen 😆 mutta ei sanota sitä ääneen, koska se ei ole este vaan hidaste, olenhan käynyt vuosien varrella joka vuos TKU, TRE ja HML useaampaankin kertaan.

Ja itseasiassa jos tähdet on kohdillaan niin siirryn toisen kaupungin listoille muutaman viikon sisään, näistä saatan informoida paremmin esim sinivalkosilla sivuilla jonne linkin saa kysymällä yv tai sitten tsekkailemalla naapurista. Yksärillä en näihin vastaa tai ota mielellään ainakaan whatsapp tai meiliin toiveita. Täällä voi laittaa 😆❤️

Mutta toivon että tämä keskustelu ei lähde mun osallistumisen myötä sivuraiteille, eli jatkakaa aiheesta ja slaidatkaa mun yv jos on risuja tai ruusuja, mutta annetaan turskien nyt kaipailla jo lopettaneita 😁❤️

Tarno96:
Joskus muutama suvi sitten oli sabina sellon likeellä hänestä tykkäsin, nykyään ei ilmeisesti hoida hommia enään...

dueerre:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilmaliini - Heinäkuu 12, 2025, 21:54:29 ---Käykää arvoisat herrat tyttöjen luona silloin kun he ovat aktiivisia  :) Niin ei tarvitse jälkeenpäin harmitella ettei tullut käytyä vaikka pari vuotta oli harkinnassa  8)

--- Lainaus päättyy ---

Aivan ehdottomasti näin Vilmaliini, tämä on oikein hyvä ohjeistus. Tätä sääntöä olen koittanut itsekin noudattaa, mutta teitä tyttöjä on niin paljon, että ei maksukyky riitä eikä aika. Harmittaa se, kun pidin niin monta vuotta taukoa etten käynyt naisissa, mutta nyt on aika palata tämän harrastukseni pariin. Olen KIITOLLINEN Vilma Sinulle, että muistutit minuakin tästä. :sheep:

Ribbeli:

Täytyy vielä mainita 70/80luvun taitteessa Tallinan Alina,niin kauniilla kasvoilla ja seksikkään vartalon omaavana.
  Alinalle ojensi sinertävän Sibeliuksen,niin sen jälkeen tehtiin kaikki mahdollinen joka liittyy seksin harrastamiseen,eikä pilattu sitä kiireellä.
  Ei tarvittu kelloa,jota olis täytynyt vilkuilla,joka nyt on niin yleistä.Enemmän kuin tyytyväisenä poistui Alinan luolta.
 Jo Georg Otsissa paluumatkalla Helsingiin,alkoi tehdä mieli palata kauniin Alinan käsittelyyn..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta