Se älähtää kehenkä kalikka kolahtaa ja ei yllättänyt yhtään. Olit ykköspaikalla mun veikkauksessa. Onneksi olkoon.
Uutiset:
Mutta me olemme sitä mieltä että Israelin harjoittamaa lasten murhaamista ei tule hyväksyä, sen enempää kuin lasten murhaamista muutenkaan, koskaan, Hamasin, Isisin, Villeriuksen, Venäjän, Yhdysvaltojen tai kenenkään muunkaan toimesta.Kerro toki, missä olen kertonut hyväksyväni lasten murhaamisen?
Kerro toki, missä olen kertonut hyväksyväni lasten murhaamisen?
Vasemmalla siivellä se pointti on ankkuroitu siihen että jos hyväksyt Israelin touhut niin se tarkoittaa Villerius sitä että olet murhannut lapsia Gazassa. Mä en käsitä miten tähän logiikkaan ihmisen mieli taipuu ja minä pidän sinua täysin syyttömänä mutta vasen siipi ei.
Enpä muista kuulleeni vasemmiston järjestemistä Hamas-vastaisista mielenosoitusista. Enkä myöskään islamia kritisoivista mielenosoituksista vaikka islamissa sorretaan sekä naisia että seksuaalivähemmistöjä. ThomasDundee voi laittaa näistä listausta sekä tietoja, Israel-vastaisia mielenosoituksia ovatkin järjestäneet enemmän kuin paljon.Vasemmalla siivellä se pointti on ankkuroitu siihen että jos hyväksyt Israelin touhut niin se tarkoittaa Villerius sitä että olet murhannut lapsia Gazassa. Mä en käsitä miten tähän logiikkaan ihmisen mieli taipuu
Hyvä kun otit tämän esille Lifti. Olet ymmärtänyt hieman väärin: Me vasemmalla siivellä emme tarkoita aivan sitä, että jokainen joka hyväksyy Israelin touhut olisi itse omin käsin murhannut lapsia Gazassa. Tämä tulee sinulle nyt ehkä yllätyksenä, mutta emme siis oleta, että Villerius olisi itse Gazassa omin käsin murhannut lapsia.
Mutta me olemme sitä mieltä että Israelin harjoittamaa lasten murhaamista ei tule hyväksyä, sen enempää kuin lasten murhaamista muutenkaan, koskaan, Hamasin, Isisin, Villeriuksen, Venäjän, Yhdysvaltojen tai kenenkään muunkaan toimesta.
Kyllä, luit aivan oikein: Emme hyväksy lasten murhaamista myöskään Hamasin toimesta.
Ymmärrätkö nyt, vai pitääkö vääntää vielä paksummasta rautalangasta?
Aika selvää luulisi keskustelijoille olevan, että Suomi on Israelin tukija ja tekee asekauppaa maan kanssa.Sanon että väite siitä että vasemmisto tuomitsisi yhtä lailla Hamasin ja islamin toimet yhtä lailla kuin se tuomitsee Israelin toimet - kuten ThomasDundee edellä tavallaan toteaa - ei pidä paikkaansa.
Kun taas sitten Iranin kanssa ei ole tällaisia siteitä. Niin jos joye_t ajattelet että vasemmiston tai jonkun muun
pitäisi messuta eduskuntatalon edessä että "kaikki siteet Khomeiniin katkaistava", niin ei se merkitsisi mitään.
Banana
Kelpo kaveri

Ai jaa? Jutellaan nyt sitten.Et odota älykkäitä vastauksia kirjoittamaasi järjettömään viestiin jonka sisältö pääosiltaan ei kuulu tähän ketjuun?
Suomen oikeisto tukee kansanmurhaa Gazassa, on valmis kannattamaan siviilien tappamista Iranissa ja varmaan kaikissa maissa mitä Jenkit milloinkin pommittaa, oliko viime vuonna seitsemän? No samankaltaisia lukuja ne on vuodesta toiseen, oli siellä sitten vallassa Biden tai Trump. Niin ja Suomen Putin-mielisin puolue on persut.
(Pienen maan pikkuimperialistit on vain aika kujalla politiikasta, en odota älykkäitä vastauksia.)
Just the facts, baby.
Ai jaa? Jutellaan nyt sitten.
Suomen oikeisto tukee kansanmurhaa Gazassa, on valmis kannattamaan siviilien tappamista Iranissa ja varmaan kaikissa maissa mitä Jenkit milloinkin pommittaa, oliko viime vuonna seitsemän? No samankaltaisia lukuja ne on vuodesta toiseen, oli siellä sitten vallassa Biden tai Trump. Niin ja Suomen Putin-mielisin puolue on persut.
(Pienen maan pikkuimperialistit on vain aika kujalla politiikasta, en odota älykkäitä vastauksia.)
Just the facts, baby.
Ai jaa? Jutellaan nyt sitten.
Just the facts, baby.
Ja se ainut fakta on se, että tällä Juudean maalla on sodittu tavalla tai toisella yli 2000 vuotta. Kansaa on siis murhattu puolin ja toisin.
Just the facts, baby.