Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Real Abella  (Luettu 2198 kertaa)

Poissa Kemppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Real Abella
« : Heinäkuu 08, 2025, 10:53:54 »
Tiedustelisin onko viimeaikaisia kokemuksia tästä? Joissain ketjuissa ollut, että ainakaan paino ja palveluasenne eivät ihan aina vastaa ilmoitusta, mutta onko nykytilanteesta kellään kokemusta?

Houkutus siis käydä laittamassa peräsimeen, mutta epäilyttää että saako tätä panna ihan kunnolla.

Poissa ugeli77

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Abella
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2025, 11:32:44 »
Joo mä kävin tosiaan joskus vajaa vuosi sitten. Asenne oli sellainen että on väärällä alalla. Turha mun on kahteen kertaan niitä asioita kertoa kun luit ne rapsastakin 😀 Ilmeisesti asiakkaita riittää kun pyörii täällä koko ajan. Vähän haiskahtaa feikeiltä ne positiiviset rapsat mitä löytyy. Ja jos olis hyvä niin varmaan joku sitä täällä olis kehunut. Painon vetää ilmoituksessa todella rajusti alas päin, eli on lähempänä sotanorsua kuin 60kg:n mittoja. Painaa saa kyllä ihan kunnolla mutta siitäkin antoi mulle aktin jälkeen palautetta 🤣

Poissa Vikingo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2025, 11:41:59 »
Joskus kävin kun ajankohta oli semmoinen, ettei tarjontaa ollut hirveästi. Toki, Vikingo tunnetusti tulee Espanjalaisten kanssa hyvin toimeen joten meni kokeiluun vaikka muistelinkin, että saitillakin on saanut aikoinaan rapaa jonkun verran. Oli hyvä pikainen käynti silloin, joskin suihinotto ei ollut kummoinen owona, jonka takia en siitä toisella kertaa maksanutkaan enää. Kaksi kertaa tosiaan nähty, on muistanut aina asiakasta kehua ja tokalla kertaa otti itselleen lelun mukaan aktiin. Muutenkin ollut kohdallani palveluhenkinen ja ihan fiksuja juteltukin, vaikka tämä nyt tietysti sivuseikka. Toi 60kg ei pidä mitenkään paikkaansa, ei lähellekään. On kuitenkin siis pitkä tyttö eikä mun mielestä ruumiinrakennetta nyt voi verrata esim. "muodokkaisiin" kotimaisiin.

Itse pidän kuitenkin enemmän taskuraketeista, joten emme varmaan enää kohtaa. Pikaiseen tyhjennykseen löytyy varmasti kuitenkin huonompiakin vaihtoehtoja.

Edit: Mainittakoon vielä sekin, että kiva klittaläväri tytöllä myös.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2025, 11:47:11 kirjoittanut Vikingo »

Poissa Kemppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2025, 17:43:11 »
Kiitokset kommenteista!  :headbang:

Sen verran vielä tarkennusta, että onko enempi sellaista bbw tyyliä vaiko sellaista "latino amazon" mallia? Noilla kun itsellä merkittävä ero, ensimmäinen täysi turn-off ja jälkimmäinen vahva turn-on  :sheep:

Poissa Vikingo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2025, 18:35:47 »
Kiitokset kommenteista!  :headbang:

Sen verran vielä tarkennusta, että onko enempi sellaista bbw tyyliä vaiko sellaista "latino amazon" mallia? Noilla kun itsellä merkittävä ero, ensimmäinen täysi turn-off ja jälkimmäinen vahva turn-on  :sheep:

Kyllä enemmän on nimenomaan amatsoonimainen mielestäni.

Poissa Kemppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2025, 21:11:04 »
Kiitokset! Tämä ratkaisi pelin :drinking:

Poissa ugeli77

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Heinäkuu 09, 2025, 20:03:48 »
Kiitokset! Tämä ratkaisi pelin :drinking:

Kävitkö tapaamassa kyseistä neitoa?

Poissa Kemppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Heinäkuu 10, 2025, 13:19:04 »
Ajatus tavata hänet toisella paikkakunnalla jokusen päivän kuluttua kun olen työmatkalla niillä suunnilla. Rapsaan kokemuksen jos petiin saakka pääsemme  :drinking: