Onnittelut yhdestä naurettavimman kuuloisista perusteluista palvelutarjonnan supistamiselle mitä olen koskaan kuullut🤣.
Tiesitkö muuten että on olemassa asiakkaita, joille on tosi tärkeää ettei tapaamisen aikana suudella? Sellaiset menee mielummin pt:lle joka ei tätä tarjoa, jottei satu vahinkoa sen suhteen. 😊
En kommentissani puhunut suoraan itsestäni vaan yleisesti kuulemistani ja kokemistani asioista. Toki voin kertoa myös itsestäni, jotta ei tule väärin ymmärryksiä.
En ole koskaan pienentänyt omaa palvelu valikoimaani. Enemmänkin toisinpäin, olen sitä laajentanut kokemuksen myötä pikkuhiljaa, nostamatta kuitenkaan hintoja.
En ole koskaan tarjonnut suutelua tai nuolemista. Olen saanut paljon kehuja tiukoista turvaseksi käytänteistäni. Ja luonani käy asiakkaita, jotka jakavat turvaseksin suhteen samat arvot.
Se että jos luvataan palvelua, jota ei oikeasti tarjoakaan, on ongelma alalla. Kuten tuossa joku sanoikin termit sekoittuvat.
Avoimuus ja selkeä markkinointi on siis tässäkin tärkeää. Rehelliset kuvat, selkeä palvelunkuvaus, ja se ettei vastaa jotain ympäri pyöreää kun kysytään jotain tiettyä palvelua ja siten ikäänkuin huijaa asiakasta luokseen.
Mutta se että nimittelee kanssa asiakkaita ja kuvittelee että kyse on jostain palveluntarjoajat vs. asiakkaat vastakkain asettelusta, on melko kapea katseista eikä varmasti tuo hintoja alaspäin. Kaikki eivät hae tapaamisilta samoja asioita. Ja tarjontaa on sen verran, että varmasti kaikille on olemassa sopiva pt. Pitää vain osata tehdä valinta oikein, kun netistä ilmoituksia selailee 😊 Myös hintahaarukka on aika laaja, riippuen tietenkin onko mieltynyt johonkin tiettyyn kansallisuuteen vai onko kaikkiruokainen.