Saakohan Tallinnasta hyviä poppareita halvemmalla kuin Suomessa 🤔
Kyllä varmaan ulkolaiset popparit on halvempia

Uutiset:
Ovat varmaan, mutta koska kyseessä hinta/laatusuhde, niin itse ainakin mieluummin maksan mielestäni laadukkaista suomalaisista poppareista.
Ovat varmaan, mutta koska kyseessä hinta/laatusuhde, niin itse ainakin mieluummin maksan mielestäni laadukkaista suomalaisista poppareista.
Jännä tämä oletus, että Tallinnassa olisi jotenkin huonompi laatu kuin Suomessa.
Onko Suomessa tarjolla kaikki kolme aukkoa satasella tyylikkäältä milfiltä? Esimerkiksi Enkeliarmas,
löytyy ihasta.
"Laatu" puolestaan on subjektiivinen kokemus, jota ei mitata "tarjolla olevien aukkojen" määrällä (joka on taas mitattava numero).
Vaikka insinööri olenkin, kvantitatiivinen lähestymistapa tässä harrastuksessa ei ole minulle sopiva, sen sijaan kvalitatiivinen on.
"Laatu" puolestaan on subjektiivinen kokemus, jota ei mitata "tarjolla olevien aukkojen" määrällä (joka on taas mitattava numero).
Vaikka insinööri olenkin, kvantitatiivinen lähestymistapa tässä harrastuksessa ei ole minulle sopiva, sen sijaan kvalitatiivinen on.
Huutista että insinöörin pitää tulla maksuseksifoorumille pätemään hienoilla lähestymistavoillaan. Ei varmaan ihan riitä perustelematon oma perstuntuma kvalitatiiviseksi. Ai niin, itsekin tykkään rehumaissista laadullisesti.
^ Mika on aiemminkin ollut kova poika määrittelemään laadun muiden puolesta 🩷
^ No esim. siksi että myös tyhjätaskuilla olisi varaa käydä huorissa. Nythän te palvelette vain varakkaita miehiä. Ettekö voisi toimia tasa-arvoisemmin tässä?
Niin mä myös mietin että onhan se nyt ihan helvetin epäreilua että sillä ”naapurilla” on viikottain käyvä siivoaja, kokopäiväinen kokki kotona, henkilökohtainen kuski jne jne. Kyllä näiden palveluiden tarjoajien pitäisi laskea hintaa sille tasolle että kaikilla on niihin varaa koska eihän se nyt ole reilua ettei ”tyhjätaskuilla” ole samaan varaa.😤 Pidetäänkö samalla mielenosoitus näistä kaikista?
Tottakai ovat! Myös kauniimpia ja muutenkin parempia!