Kun mietin, mitä kaikkea aion ilmoituksessa tai mainoksissa aion kertoa, niin mietin aina niitä asioita, joita asiakkaat ovat pitäneet oleellisina. En mainitse kummastakaan (karsastus tai arvet) etukäteen, koska neljän vuoden aikana näistä ei ole tullut mitään mainintaa (ainakaan sillä tavalla, että asiakas olisi kokenut minun jotenkin harhaajohtaneen häntä). Minulle itselleni olisi haitallista, jos mainos ei vastaisi totuutta ja asiakkaat pettyisivät.
En halua tuoda ”huonoja” puoliani väkisin esiin - kyseessähän on mainos. Jonkin verran itsekkäästi ajattelen myös, että meillä on todellakin oikeus ihmisyyteen, kuten aikaisemmin sanottiin. Suvaitsemme myös sen ettei muidenkaan asioiden suhteen olla raivorehellisiä. Joku saattaa vähentää iästään sen verran, mitä asiakkaat saa uskomaan ja numero näyttää näin paremmalta.
Toki voidaan kysyä, että mikä minä olen kertomaan, mikä asiakkaalle on oleellista tietää ja mikä ei. Helppo - en mikään. Päätöksiä on kuitenkin tehtävä ja tällä hetkellä ei omallatunnolla ole mitään ylimääräistä.
OnlyFansissa en peitä arpiani tai muutenkaan editoi mitään ja olen sinut sen kanssa. Sellaiset ihmiset, jotka pitävät minua viehättävänä, eivät tuijota niitä käsivarsia vaan muita osia, kukin omien mieltymystensä mukaan.