Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?  (Luettu 9493 kertaa)

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6878
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #40 : Tammikuu 28, 2021, 22:02:28 »

Yhteensopivuus, kemia ja luottamus. On kivaa yhdessä, sopiminen ja seksi toimii helposti, hyvä juttu ja arvostus molemmin puolin. Tarkoittaa myös juuri tätä rajojen ja toisen kunnioittamista. Hyvä asiakassuhde. Minulle ne syntyvät tunteet ovat tässä tapauksessa enempikin arvostus ja välittäminen. Vakkarina ei tarkoita aina usein tapaamista, vaan joskus myös sitä, että pitemmänkin tauon jälkeen se yhteinen sävel löytyy helposti.

Ja onhan se kivaa jos on treffit sovittuna ja tietää, että homma toimii 😀

Lämmöllä vakkareille ❤️

Komppaan tätä täysin. Itse olen onnistunut löytämään toimivan vakkarisuhteen ja arvostan sitä, kuinka hienosti ja helposti asiat palveluntarjoajan kanssa kokonaisuudessaan sujuvat. Häntä on ilo tavata ja viihdyn hänen seurassaan. Arvostan hänen työtään ja työn laatu näkyy ja tuntuu kyllä - se pitää mitä sovitaan, ylimääräistä säätämistä ei ole ja tiedän juuri mitä saan.

Homma siis toimii ja jopa niin hyvin, ettei äkkiseltään tule mieleen edes mitään erityistä parannettavaakaan. Enkä näe mitään ongelmiakaan, kunhan pitää järjen päässä ja muistaa, että kyse on asiakassuhteesta, tuntuipa puuhailu kuinka ihanalta tahansa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2021, 22:04:20 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #41 : Tammikuu 28, 2021, 22:44:41 »
^ Toki kysyä saa, ja voin vastatakin. Teea, Michael Penttilän viimeisin uhri, oli ensimmäinen ja ainoa vakkarini noin neljän vuoden ajan. Kunnioitan hänen muistoaan siten, että en uutta vakkaria enää ota.

On muuten graavi kokemus asiakkaallekin. Otan osaa vielä jälkikäteen. Noin pitkällä ajalla toisen oppii tuntemaan jo hyvin, vaikka harvemminkin näkisi.

Muistaakseni pari viestiä itsekin Teean kanssa vaihdoin, muttei sen ihmeempiä. Tuollainen sattuu todella, ja tuo on yksi niistä syistä, miksi parisuhde hupakon kanssa olis aina sellaista pelko perseessä odottamista. Ei vaan pysty, liian pelottavaa se vastuu. Ja syy ei ole se muiden paneminen.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #42 : Tammikuu 28, 2021, 23:43:51 »

Täytyy myöntää, ettei ole juurikaan tullut seurattua rajojaan. Pidellyt vaan kiinni siitä, että omat henkilökohtaiset asiat pysyvät omana tietona, vaikka parit joita useammin tavannut ovat avautuneet koko elämäntarinasta. Eli tiedän lähes kaiken niistä. Pyydetty tuopille ja kaupungille, muttei minulle sellaiset oikein sovi. Vieraat ihmiset, jotka elää kaksoiselämää. Niitä näitä tulee kyllä viestitelty. Tuskin siinä vakkarisuhteessa mitään sen kummoisempaa on.  Kunhan pitää mielessä tämän olevan pitkälti illuusiota, eikä se maailman ihanin vakkarisi välttämättä normaalissa kanssakäynnissä ookkaan niin ihana.