Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?  (Luettu 9434 kertaa)

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #20 : Huhtikuu 02, 2020, 22:46:09 »
Maailmassa on kolme pohjoista: karttapohjoinen, magneettinen pohjoinen ja vakkaripohjoinen, jonne tuo nahkaviisari aina sojottaa. :)

Itse en ole huolissani tunteista tai tiskinalusista, kunhan ne eivät aiheuta minkäänlaisia ongelmia tai epämukavuuksia kummallakaan puolen asiakassuhdetta. Enemmän olen huolissani rahanmenosta, kun on löytynyt se ainutlaatuinen ihanainen. Sille kantaa uskollisesti kottikärryittäin kylmää käteistä, vaikka niillä summilla voisi vähän seikkaillakin. Siinä onkin itse asiassa hyvä rajanveto: Jos yli 75% hupsuilubudjetista menee samaan osoitteeseen, kannattaa kompassia kenties vähän tönäistä. ;)

Ilotikku kirjoittaa asiaa, kuten aina. Jos miettii paljonko rahaa harrastukseen menee, siitä voisi olla huolissaan. Mutta liito-oravannahkoja menee moniin muihinkin harrastuksiin eikä toisista harrasteista saa lähellekään yhtä hyviä kiksejä, vaikka nekin antavat todella paljon, mutta eri tavalla. Kun on nähnyt maailman metropolit useaan otteseen ja muutenkin saanut toteuttaa omia unelmia, ei sitä kadu, vaikka kantaisi kultapossukerhon jäsenkortin ja säästöpossunsa usein samaan osoitteensa.

Dear Iki,

Mun kompassi osoittaa yleensä alapäähän, eli kohti Etelää. Mitähän se meinaa? Olen horoskoopiltani vesimiäs.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 03, 2020, 14:17:38 »
Siinä menee raja kun huora soittelee ja tekstaa vähän väliä, sekä pistäytyy yllätysvisiitillä oven takana. Eikä voi ymmärtää etten voi olla häntä koko ajan panemassa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2020, 14:19:28 kirjoittanut irritaatio »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 03, 2020, 15:46:36 »
Minä harrastan vakkareita ihan käytännön syistä:
  • Minulla on paljon pieniä juttuja joista tykkään ja kun vakkari pikkuhiljaa oppii ne, ... MMMM!
  • Vakkarin kanssa ajoista sopiminen käy nopeasti ja luotettavasti.
  • Uuden kanssa palvelu on alussa aina hieman hakemista eikä niin nautinnollista - jokunen poikkeus on ollut.
  • En saa kiksejä "uuden korkkaamisesta".
  • Seksi vaan muuttuu paremmaksi kun oppii hieman tuntemaan toista.

Mulla on aina ollut vakkari (tällä hetkellä kaksi) jo(i)lle mieluiten menen. Harrastan etupäässä paikallisia kun ovat paremmin tavoitettavissa. Toki poikkeuksellisen hyvää vierailijaa pyrin aina tapaamaan kun tulee paikkakunnalle.

En kyllä osaa nähdä, että vakkarointiin liityisi riskiä asiakassuhteen luisumisesta asiattomaksi. Mulla taitaa ongelma olla toisin päin. Kun näin 6-kymppisenä tilastollisesti elinaikaa on sellaiset 20 v, niin olisi kiva löytää kumppani jonka kanssa olisi hyvä olla arjessa ja seksikin olisi ok. Tapasin useita mukavia ja fiksuja naisia, mutta kun se kipinä ei vain syttynyt. Taitaa olla tulpat kastunu. On käynyt mielessä sekin, että voisiko hyvä maksuseksi olla laimentanut hormoonien hyrräämistä. Se parisuhde ei olekaan enää niin tärkeä, kun hyvää seksiä saa aina muualta.
#maksuseksionihanaa

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 03, 2020, 15:52:38 »
Itselleni vakkari tarkoittaa totaalista keskittämistä, ja siihen en enää lähde. Kuitenkin tuttujen palveluntarjoajien luo on aina mukava palata seikkailujen ja taukojen jälkeen.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 03, 2020, 15:57:20 »
^^Sen vielä ymmärtäisi, jos oven takana olisivat Jehovat, DHL:n lähetti tai vanha kunnon tv-lupatarkastaja, mutta kun piti kehittää YLE:n kommunistivero, niin meni sekin hauskuus sivu suun. Hupsut tulevat oven taakse ja tarjoavat pillua. En minä mikään Orgasmator 2020-G-Pistefonectafinder ole, joka menee päälle, kun painaa nappia. Tuomisinaan hupsuilla on yleensä sitä halpa sHamppanjaa ja sushia. Ja minähän sanoin, jos tulet taas vonkamaan,osta ny edes kortsuja, kaljaa ja pizzaa. Ilmeisesti se on aivan liian moninmutkainen ostoslista. Ja silti on pokkaa tulla väärien eväiden kanssa ja vielä kehtaa ehdottaa voitaisiinko vetää paljaalla, kun unohdin kortsut!  :P 

Eikä varmaan ole veli irritaatiollakaan helppoa.  :o 

Eikö teillä hupsut ole mitään häpyä ja käytöstapoja? No ei ole vissiin.  ::)

Sen lisäksi koko ajan soittelette ja tekstaatte meille turskille? Eikö teitillä tosiaan ole parempaa tekemistä kuin ahdistella viattomia ja viallisia, pullantuoksusia turskia, jotka haluaa kotona olla rauhassa? Häh? Vastatkaa nyt, kun teiltä kysytään!   
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2020, 16:03:25 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 05, 2020, 13:15:24 »
Kun sun korvaan kuiskataan "mä rakastan sua". Siinä kohtaan kannattaa muistaa Pelle Miljoonan hitti - juokse jo toivo että sulla on nopeimmat bootsit.

Noh yleensä niillä naisilla on ollu korkkarit mutta lähtö on ollut - kuin hauki rannasta
Why so fragile?

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #26 : Huhtikuu 07, 2020, 21:15:57 »
Kun sun korvaan kuiskataan "mä rakastan sua". Siinä kohtaan kannattaa muistaa Pelle Miljoonan hitti - juokse jo toivo että sulla on nopeimmat bootsit.

Noh yleensä niillä naisilla on ollu korkkarit mutta lähtö on ollut - kuin hauki rannasta

Ei mitään ongelmaa tuota tuo ainakaan minun parin vakkarin kanssa joita tapaillut vuosia ja satoja kertoja.Saatan sanoa kulta rakastan sua,ym mutta se on vaan sen hetkistä ja ne tietää sen.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #27 : Huhtikuu 20, 2020, 15:38:00 »
Kun sun korvaan kuiskataan "mä rakastan sua". Siinä kohtaan kannattaa muistaa Pelle Miljoonan hitti - juokse jo toivo että sulla on nopeimmat bootsit.

Noh yleensä niillä naisilla on ollu korkkarit mutta lähtö on ollut - kuin hauki rannasta

No eikös tuo ole just se GFE kokemus. Ai laav juu ja sitä rataa. Itse en oikein jaksa vanhana miehenä uskoa hutsujen sirkutuksia, eiköhän siinä tarjoilla asiakkaalle sitä mitä kuvitellaan asiakkaan haluavan. Älä huoli, ei ne suhun oikeasti ole rakastuneita. Samat liirumlaarumit kaikille.

Vai meinaatko että sinä olet se joka on alkanut kuiskimaan hutsun söpöön korvaan sellaista. No eiköhän nuo ammattilaiset ole sellaiseen tottuneet. Rahat pois vaan ja Ai laav juu tuu.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #28 : Huhtikuu 20, 2020, 20:42:34 »
Vakkari pamahti minulle paksuksi,siinä tuli raja vastaan.Onneksi sitten kuitenkin suutari niin ei käynyt pahemmin.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #29 : Huhtikuu 20, 2020, 22:24:05 »
^ Uskoit että se olit juuri sinä?

Poissa Vieras0056

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #30 : Huhtikuu 20, 2020, 22:53:56 »
Vakkarointi ja rajat. Vakkaroinnin raja tulee vastaan jos tulee halu ylittää se raja. Silloin on syytä sulkea hunajapurkki ja etsiä uusi. Paitsi jos haluat olla sirkuksen narri.
Parasta vakkaroinnissa on juuri ne rajat. Ja se kuka niiden sisäpuolella kanssasi telmii.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #31 : Huhtikuu 21, 2020, 08:14:11 »

Luin nyt vasta tuon aloittajan pitkääkin pitemmän aloituksen aiheesta. Puolivahingissa nytkin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Paitsi että nyt harmittaa kun luin. Ehkä ei-milloinkaan olisi ollut parempi. Aloituksessa jotenkin hämmentävällä tavalla, ehkä provolla, liitettiin sanaan vakkari sanat pakkomielle, stalkkaus, mustasukkaisuus. Häh????

Siis siinä vaiheessa kun nuo sanat tulee synonyymiksi sanalle vakkari niin ollaan menty jo niin metsään kuin vaan voi mennä. Mun on tosi vaikea ymmärtää tätä koko casea. Mulla sydän hakkaa miljoonaa. Ehkä mä elän jossain ihan erikuplassa..? Miten ihmeessä kaunis sana kuin vakkari on mahdollista loata tälläsillä hirveillä sanoilla....

Otetaan vaikka tämä stalkkaus. Miten mä ymmärrän sanan stalkkaus niin se pitää sisällään sitä että hakemalla hakee sairaanloisesti tietoa vakkaristaan eri paikoista, jää ehkä vaijyyn nurkille, seurailee tätä kylillä, selvittää kissan koiran kaimat, työpaikat, jne... Siis mitä? Onko tämmösiä 'vakkareita'?? Ilmeisesti on. Miten ihmeessä tämmönen ihminen kuvittelee toimintansa olevan normaalin rajoissa..? (Oli retorinen kysymys)

Mulle sana vakkari oli kaunis, kunnioittava, ihana 😍. Nyt se sana on jossainmäärin tärvelty. Mulle tulee siitä väkisinkin nyt mieleen myös nuo sairaat sanat ja mielikuvat😕. Ehkä mä alan käyttämään jotain muuta sanaa vakkarin tilalla...🤔🤔
 
Amator

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #32 : Huhtikuu 25, 2020, 10:00:24 »
Itse jätin ainoan vakkarini pois siinä vaiheesssa kun huomasin tätin toistavan jokaisella (ja myös halun toistaa) kerralla täsmälleen samaa koreografiaa. Vakkarisuhteesta ei edes oikein ollut kyse, Tšekki jonka luona kävin vajaan kymmenen kertaa.

Tuossa koreografiassa sinänsä ei mitään väärää ole, olen varannut sen kuitenkin itse siviiliseksiin. Siinä kumpikin tietää mitä saa, silloin kun saa.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #33 : Huhtikuu 25, 2020, 10:59:16 »
Itse jätin ainoan vakkarini pois siinä vaiheesssa kun huomasin tätin toistavan jokaisella (ja myös halun toistaa) kerralla täsmälleen samaa koreografiaa. Vakkarisuhteesta ei edes oikein ollut kyse, Tšekki jonka luona kävin vajaan kymmenen kertaa.

Tuossa koreografiassa sinänsä ei mitään väärää ole, olen varannut sen kuitenkin itse siviiliseksiin. Siinä kumpikin tietää mitä saa, silloin kun saa.

Tää on aika monella ammattilaisella tullut huomattua. Sama kuvio ja kaava toistuu aina. Kai se luo jotain turvallisuuden tuntua. Itsekkään en jaksa käydä tän takia useimmiten saman tytön luona montaa kertaa. Poikkeuksia kyllä on🙂

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #34 : Huhtikuu 27, 2020, 16:35:11 »
Itselleni vakkari tarkoittaa totaalista keskittämistä, ja siihen en enää lähde. Kuitenkin tuttujen palveluntarjoajien luo on aina mukava palata seikkailujen ja taukojen jälkeen.

Saanko kysyä miksi et lähde..?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #35 : Toukokuu 02, 2020, 12:09:26 »
^ Toki kysyä saa, ja voin vastatakin. Teea, Michael Penttilän viimeisin uhri, oli ensimmäinen ja ainoa vakkarini noin neljän vuoden ajan. Kunnioitan hänen muistoaan siten, että en uutta vakkaria enää ota.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #36 : Toukokuu 02, 2020, 18:48:52 »
^Oliko hän tuolla nimellä ...?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #37 : Toukokuu 02, 2020, 21:09:02 »
^ Oli aikoinaan, sitten oli pitkään poissa. Paluun jälkeen eri nimellä, jos oikein muistan.

Poissa mhj

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #38 : Toukokuu 02, 2020, 21:49:01 »
Raja tulee vastaan siinä kun  maksu loppuu ja parisuhde alkaa.
kaikki muuttuu ja arki alkaa. siis ei kannata venyttää hyvääkään vakkarisuhdetta liian pitkään.
siis kokemusta on!

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6765
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkarointi - missä tulee raja vastaan?
« Vastaus #39 : Tammikuu 28, 2021, 22:02:28 »

Yhteensopivuus, kemia ja luottamus. On kivaa yhdessä, sopiminen ja seksi toimii helposti, hyvä juttu ja arvostus molemmin puolin. Tarkoittaa myös juuri tätä rajojen ja toisen kunnioittamista. Hyvä asiakassuhde. Minulle ne syntyvät tunteet ovat tässä tapauksessa enempikin arvostus ja välittäminen. Vakkarina ei tarkoita aina usein tapaamista, vaan joskus myös sitä, että pitemmänkin tauon jälkeen se yhteinen sävel löytyy helposti.

Ja onhan se kivaa jos on treffit sovittuna ja tietää, että homma toimii 😀

Lämmöllä vakkareille ❤️

Komppaan tätä täysin. Itse olen onnistunut löytämään toimivan vakkarisuhteen ja arvostan sitä, kuinka hienosti ja helposti asiat palveluntarjoajan kanssa kokonaisuudessaan sujuvat. Häntä on ilo tavata ja viihdyn hänen seurassaan. Arvostan hänen työtään ja työn laatu näkyy ja tuntuu kyllä - se pitää mitä sovitaan, ylimääräistä säätämistä ei ole ja tiedän juuri mitä saan.

Homma siis toimii ja jopa niin hyvin, ettei äkkiseltään tule mieleen edes mitään erityistä parannettavaakaan. Enkä näe mitään ongelmiakaan, kunhan pitää järjen päässä ja muistaa, että kyse on asiakassuhteesta, tuntuipa puuhailu kuinka ihanalta tahansa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2021, 22:04:20 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa