Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: EevaMuru  (Luettu 2195 kertaa)

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
EevaMuru
« : Elokuu 23, 2020, 16:54:45 »
Tässä kun on koko loppuviikon fiilistellyt alkuviikon hyvää tapaamista niin kirjoitellaanpa raporttia mistä moinen johtuu:
Noin viikko sitten naapurisivustolle ilmestyi nimimerkin EevaMuru ilmoitus jossa kaipaili syysseuraa. Nimimerkki oli jo keväältä tuttu, koitimme jo silloin tapaamista järjestää mutta aikataulut eivät kohdanneet. Nyt sitten uutta meiliä menemään kiinnostaisiko nyt tavata ja ei mennyt kuin hetki kun myöntävä vastaus tuli paluupostina. Muutamalla viestillä saatiin tapaaminen sovittua tämän viikon tiistaille.
Tiistaiaamuna vielä varmistusviesti menemään että pääsen sovittuna aikana paikalle ja vastauksena tuli selkeät ohjeet minne mennä.
Päivällä sitten suihkun kautta liikkeelle ja Hämeenlinnasta auton nokka kohti etelää. Jonkinlainen matka motaria ja muuta risteys pienempiä teitä niin olin annetussa osoitteessa. Sydän jännityksestä sykkien ja käsi täristen ovikelloa soittamaan mitä vastassa on.
Taisi jäädä pari sydämenlyöntiä väliin siinä vaiheessa kun ovi aukeni ja näin mitä vastassa oli. Olin siinä paikassa ihan myyty mies ja tiesin että nyt olin tullut todellakin oikeaan paikkaan. Oven avasi oikein kaunis ja mukavan muodokas naisellinen brunette.
En tiedä oliko Eeva lukenut mun ajatuksia kuin avointa aikusiviihdelehteä vai mistä johtui mutta asuvalinta oli kuin suoraa minun toiveista vaikka mitään semmoisia en ollutkaan esittänyt. Musta nahkahame höystettynä erinäisillä muilla mustilla ja punaisilla vaatekappaleilla, ah mikä ihana seksikäs näky. Hetki mukavaa jutustelua ja tutustumista toisten vartaloihin vaatteet päällä, kunnes oli aika alkaa keventää varustusta ja tutkailla mitä herkkua vaatteiden alta paljastuu. Ja kyllähän sieltä herkkua löytyi niin tissien kuin pepunkin ystäville unohtamatta tietenkään sitä ihanaa lemmen koloa. Suutelua, suuseksiä ja naimista tuota ihanaa läheisyyttä ja läsnäoloa. Niinkuin aina hyvällä tapaamisella kuti lähti kumiin ihan liian äkkiä ja aika kului liian nopesti, oli suihkun aika ja vaatteet päälle ja vielä ihanat lähtösuukot ja menoksi. Kaikin puolin oikein mieluisa tapaaminen tuli näin hoidettua.
Sitten vielä ne tärkeimmät eli kyllä menen vielä uudestaankin jos mahdollisuus tulee, suosittelen muillekin kunhan kohtelee hyvin tätä ihanaa naista ja sää oli kaunis aurinkoinen lähes helteinen elokuun kesäpäivä.