Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kasandra69  (Luettu 13444 kertaa)

Poissa asdf

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasandra69
« Vastaus #20 : Kesäkuu 30, 2025, 10:53:32 »
Ääntä lähtee hyvin, mutta varmaan riippuu vastapuolesta, miten on mukana. Minun kanssa on aina ollut täysillä mukana.

Poissa Maa-Artisokka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Kesäkuu 30, 2025, 17:11:28 »
Kuulas kesäkuun lopun aamupäivä, Kasandran oven takana etumus pullottaen. Jälleen..

Kello oli minuuttia vaille sovitun, kun olin tutun oven takana. Päälläni minulla oli Bossin ajattomat siniset farkut, ikoninen Laurenin valkoinen kauluspaita, jalassa nahkaista loaferia, sekä kultainen pukukello tuomassa kesäfiilistä ja arvokkuutta.

Nippu punaista setelirahaa vaihtoi omistajaa. Kasandra kiitteli ja totesi ilkikurinen hymy kasvoillaan että "nyt minun pitää varmaan ruveta hommiin nuo ansaitakseni".

Tässä vaiheessa kyrpä oli jo niin kovana, että sillä olisi voinut leikata vaikka timanttia. Itseasiassa Kasandran keksimä nimitys sille onkin "timanttipora",heh 😅.

Minun toiveesta valikoimiin tulleen MySize 69mm kokoisen jättimäisen kortonkin asettelu paikoilleen ja tässä vaiheessa Kasandra vielä komensi ottamaan sukat pois, sillä halusi minut ilmeisesti kokonaan alasti..

Kevyttä bj:tä ja niskasta ohjailua alkuun, ennen kuin aloin määrätietoisemmin naimaan kurkkuun. Ilmoituksessa mainittu syväkurkku alkaa jo luonnistua hyvin isommankin kaverin kanssa, respect.  :blowjob: :headbang:

Käskystä Kasandra oli perse pystyssä sohvalla ja jäljellä oli vain suuri seksuaalinen lataumus.
Tunne oli sanoinkuvaamaton. Kostea, ahdas, eläimellinen ja räjähdystä odotteleva..

Ruskettunut ylävartalo sohvaan painettuna, täydellinen lantio, vyötärön kaari ja kaikki oli tällä kertaa liikaa ja lyhyen naimisen jälkeen kumihuppu jo täyttyi.

Tunnin ajasta oli reilusti vielä jäljellä, mutta koin olevani valmis ja aloin tekemään lähtöä. Kasandra kuitenkin huomasi puolikovan kaluni ja komensi selälleen todeten, että "täältä ei ole kukaan lähtenyt ikinä heijarin kanssa pois, eikä lähde nytkään". En juuri koskaan pysty tulemaan kahdesti, mutta nyt taitava käsityö oli liikaa ja ajoi minut hulluuden partaalle jo toistamiseen.

Tunti tuli täyteen, vaatteet päälle ja vielä lopuksi perinteeksi muodostunut 50€ tippi erinomaisesta palvelusta.

Poissa aina69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Kesäkuu 30, 2025, 23:33:36 »
Huikea rapsa, kertakaikkiaan. Kiitos siitä!

Onko siis tulkittava näin, että antaa tosiaan ihan nussia kurkkua keskivertomunalla?