Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pyhistyttö Pyhäranta  (Luettu 4078 kertaa)

Poissa Kalluntai

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Pyhistyttö Pyhäranta
« : Elokuu 05, 2025, 15:27:57 »
Heipsan arvon ukot ja ukit! Onko kukaan käynyt jo testaamassa naapurisivuston pyhistyttöä? Kiinnostaisi kovasti kuulla mitä pidit, mikä onnistu jne. Tekeeköhän pelkästään Pyhärannassa? Thanks!

Poissa Poraaja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri

Poissa Pyhistyttö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pyhistyttö Pyhäranta
« Vastaus #2 : eilen kello 22:48:50 »
Heissan! Täällä onkin paljon puhuttu siitä kuinka en vastaa tai laita viestiä. Jokaiseen viestiin joka minulle on whatsapissa tai textviestillä tullut olen vastannut.

Pyrin vastaamaan 3pv kuluessa mutta mulla on perhearki jota myös pyöritän joten aina sekään ei ole mahdollista.

Kik viestit on tosi huonoja sillä sieltä ei joko tule viestit perille tai sitten ne tulevan ison viiveen kanssa.

Huimaus aineista sen verran että video jossa minua piikitetään ei ole omasta tahdostani tapahtunut ja siihen liittyy paljon muutakin ikävää. Tapauksen jälkeen vuonna 2020 sain lääkkeeksi lyrican ja voin ihan suoraan sanoa että sen käyttö lähti lapasesta. Nyt olen kuitenkin ollut yli 3,5vuotta ilman mitään päihteitä ja sitä toivon myös kaikilta kävijöiltä❤️

Olen valmiks keskustelemaan asioista lisää jos vielä jotain jäi hampaan koloon❤️