Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RAKKAIDEN seksityöntekijöiden korkkaiden käyttö  (Luettu 2391 kertaa)

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: RAKKAIDEN seksityöntekijöiden korkkaiden käyttö
« Vastaus #20 : Heinäkuu 04, 2025, 23:31:17 »
Noh saa nähdä milloin seuraavan kerran otan korkkareilla vastaan. Kunhan nyt entiset vammat parantuu. Ettei sit oo joka paikka murtuneena, heh.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #21 : Heinäkuu 05, 2025, 04:39:47 »
Korkkarit  :)
Minulla niitä on erilaisia useita pareja. Jostain syystä otan vastaan ja pidän myös sängyssä aina samoja mustia quessin korkkareita. Ihan kivalla piikkikorolla.
15 den mustat sukat, sukkanauhaliivit ja korkokengät.
Se tunne mikä tulee itselle on tärkeää. Naisellista, seksikästä ja se katse mikä tulee miehelle kun näkee minut korkkarit jalassa.

Jos korkkareissa on platformit, korko voi olla aika huikea ja silti niiden kanssa pystyy vielä kävelemään.
Enemmän suosin klassista korkokenkä-mallia missä lattian voi tuntea joka askeleella. Yksinkertaista kaunista.
Platformin kanssa tuntuu kuin kävelisi puupalikoiden päällä.
Meemen tässä ketjussa oleva kuva hänen korkkareista on hieno. Itselleni kuitenkin sitä ei-mallia koska platformit.

Joskus joku pyytänyt riisumaan sängyssä korkkarit pois. Sopii se niinkin.
Jos ei pyydetä niin pidän ne mieluummin jalassa.

Kun mies haluaa palvoa naista, suudelmat alkavat korkkareiden korosta ja jatkuvat hiljalleen nilkasta ylöspäin kohti reisissä olevaa sukkanauhasukkien pitsireunaa. Kääntyvät sisäreisien kohdalle etsien paljasta ihoa ja siitä jalkoväliin.
Aivan upeaa. Ja kaunista.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa matski73

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Heinäkuu 05, 2025, 05:16:15 »
Kyllä sai aamukahvi ihanan vivahteen Violan kirjoituksesta :inlove:

Poissa sn62634

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Heinäkuu 05, 2025, 10:03:17 »

Jos ei pyydetä niin pidän ne mieluummin jalassa.

Tästä iso plussa 👠😍

Poissa JPC

• Hero Member
« Vastaus #24 : Heinäkuu 05, 2025, 11:11:21 »
Enemmän suosin klassista korkokenkä-mallia missä lattian voi tuntea joka askeleella. Yksinkertaista kaunista.
Ja tästä vielä isompi lussa, ja vielä  :inlove: kaupanpäälle.

Platformin kanssa tuntuu kuin kävelisi puupalikoiden päällä.
Ihmekös tuo. Platformithan ovat tarkoitettu lähinnä Loordin likkakavereille.

Poissa Taika Jim

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Heinäkuu 05, 2025, 12:31:37 »
Useampi huora saisi käyttää korkkareita, niitä enemmistöllä kyllä enää ole.

Tällaisena nauttisin huorani mieluiten:

Pelkkä korkkarit jalassa, muuten alaston. Rakennekynnet, silikonitissit, ripsenpidennykset, parannellut huulet, mahdollisimman vahva meikki. 😄😄😄

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Heinäkuu 05, 2025, 13:02:12 »
Mä oon se pt joka ei laita korkkareita edes pyydettäessä. Oon aikoinani saanu hermovaurion jalkapöytään korkeista koroista, mikä oireilee heti jos nostan päkiää korkeammalle kuin varpaat. Mun domina alter egolle ei ees sovi mitkään korkokengät, vaan platformit, maiharit tai tennarit. Eikä mun jokapäiväiseen tyyliin sovi millään piikkarit myöskään, joten niitä en rupee edes asiakkaiden kalastelun takia hankkimaan.

Tolppakorkoja löytyy yhdet 15cm ja niitä satunnaisesti käytän työn ulkopuolellakin, jos kestän sitä hermokipua hetken.

Ja sit yks asia on tuo jalkojen terveys, en halua vaivaisenluita, vaikka korot itseasiassa tekis mun lättäjaloille hyvää holvikaaren nostamisella.

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Heinäkuu 05, 2025, 13:05:01 »
Tämän viestiketjun aloittajana tarkoitan lähinnä sitä, että kengillä EI TARVITSE KÄVELLÄ. Riittää kun kengät on vain jalassa.
Tilanne menee siis ihan samaan malliin kuin privaateissa, niissähän ei liikuta minnekään. En ole nähnyt ainoatakaan privaattiesitystä, jossa esiintyjällä ei olisi korkkareita ! Kyllä koko hohto menee pois, mikäli hänellä olisi villasukat jalassa. KORKKARIFETISSISSÄ ON OLEELLISTA AIVAN JOKU MUU KUIN KENGILLÄ KÄVELY. Eli mikäli ilmoituksen kuvissa ei ole korkkareita, niin olkoon se selvä merkki siitä että niitä ei käytetä. Asiakas ei voi ostaa korkkareita palveluntarjoajille edes lahjaksi, vaikka haluaisikin.

Fetissit menee ihan omaan lokeroonsa ja silloin tosiaan aikaa varatessa kannattaa mainita että korkkarit must. Helpompi sitten pt:n kertoa omasta kenkävalikoimastaan ja katsoa että löytyy juuri ne asiakkaan toivomat kengät jalasta. Sama homma toimii muissakin fetisseissä, esim. sukkahousut. Toiset tykkää ohuista ihonvärisistä, toiset verkosta/pitsistä ja toiset perus mustista. Makuja on niin monia, että aikaa varatessa oman fetissin esiin tuominen on paras ratkaisu. Silloin pääasiassa saa sen mitä tilaa. 😊
KEMISSÄ pitkästä aikaa 17.-18.7

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : Heinäkuu 05, 2025, 13:33:08 »
Useampi huora saisi käyttää korkkareita, niitä enemmistöllä kyllä enää ole.

Tällaisena nauttisin huorani mieluiten:

Pelkkä korkkarit jalassa, muuten alaston. Rakennekynnet, silikonitissit, ripsenpidennykset, parannellut huulet, mahdollisimman vahva meikki. 😄😄😄

TaikaJimillä ei pitäsi olla vaikeuksia sen kun taikoo vaan  :laught: omaan makuun huoran.
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa namnam

• Full Member
« Vastaus #29 : Heinäkuu 05, 2025, 13:36:23 »
En käytä enkä enää omista, kirppikselle vein. Vuosien myötä on muodostunut se oma Juttu ja mulla siihen ei kuulu korot. Kokeillu oon, kokeilin myös kevyttä dominaa, sekään ei tuntunut omalta.
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Heinäkuu 05, 2025, 13:40:35 »

Mielummin valkoiset tennistossut,kuin korkkarit.
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #31 : Heinäkuu 05, 2025, 15:48:54 »
Minulla niitä on erilaisia useita pareja. Jostain syystä otan vastaan ja pidän myös sängyssä aina samoja mustia quessin korkkareita. Ihan kivalla piikkikorolla.
15 den mustat sukat, sukkanauhaliivit ja korkokengät.
Se tunne mikä tulee itselle on tärkeää. Naisellista, seksikästä ja se katse mikä tulee miehelle kun näkee minut korkkarit jalassa.

Kylläpä lämmitti korkkari- ja sukkanauhafanin mieltä lukea tämä Violan kirjoitus. Juuri tuohon korkkareita tässä lajissa käytetään, ei kävelemiseen. Eikä niiden tarvitse jalassa koko aikaa olla eikä niille tarvitse juuri varata.

Hienostuneet korkokengät ovat jo itsessään taide-esine. Ne ovat myös naisellisen aistikkuuden kruunu, joka tekee valmiiksi naisellisesta naisesta übernaisellisen

Yksi sittemmin ulkomaille muuttanut vakkarini oli todellinen korkokenkäfriikki. (siksi hän olikin vakkari  ;D). Hänellä oli makuuhuoneessa iso valaistu lasivitriini, jossa oli toistakymmentä paria toinen toistaan luomuksellisempia korkokenkiä. Se oli kuin korkokenkänäyttely (vaihtuva, kaapeissa hänellä oli niitä lisää) Tapaamisemme alkoivat aina vitriiniltä, josta sain aina aluksi valita kenkäparin käytettäväksi juuri sillä kertaa. Olin jo sen vitriinin edessä ihan  :inlove:. Siitä sitten valitsin haluamani parin, polvistuin hänen eteensä, laitoin ne hänen jalkaansa, josta homma jatkui tuolla tavalla kuin Viola niin hienosti ja osuvasti kuvasi...

Kun mies haluaa palvoa naista, suudelmat alkavat korkkareiden korosta ja jatkuvat hiljalleen nilkasta ylöspäin kohti reisissä olevaa sukkanauhasukkien pitsireunaa. Kääntyvät sisäreisien kohdalle etsien paljasta ihoa ja siitä jalkoväliin.
Aivan upeaa. Ja kaunista.

Se oli juuri niinkuin Viola kirjoitti, kaunista. Niin visuaalisesti kuin mentaalisesti.

Eikä hän kyllä koskaan ne jalassa montaa askelta astunut meidän tapaamisten aikana, niistä korkkarin käyttöhetkistä ainakaan ei hänen jalat rasittuneet.

P.S
Jos muuten jollakulla on korkkarivitriini, saa ilmiantaa itsensä, olen pitkän aikaa kaivannut sellaista  :inlove:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mea_xx

• Jr. Member
  • Galleria (11)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #32 : Heinäkuu 05, 2025, 16:42:09 »
^ Korkkarivitriini, ollos hyvä. Vaatimaton ehkä mutta tykkään siitä hurjasti.

Lomalla 14.7-20.7. ❤️ Raisio ma-to! ❤️

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #33 : Heinäkuu 05, 2025, 20:28:47 »
^Vau! Kuin karkkikaupassa 🤩
Juuri tuollaista tarkoitin 🤩. Tuossa on tyyliä, josta on syytä olla ylpeä!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2025, 20:30:46 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #34 : Heinäkuu 05, 2025, 21:28:43 »
Mulla on incallissa aina. Paitsi kerran kun tiesin ennestään että asiakas ei tykkää. Ja toisen kerran kun poka oli niin paljon etuajassa etten ehtinyt pukee.

Ja on myös varpaankynnet aina lakattu, sormien kynsissä geelit
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2025, 21:30:31 kirjoittanut JuliaK »
Nokialla

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Heinäkuu 05, 2025, 22:51:34 »
Itse en ole koskaan pyytänyt korkkareita, mutta joskus palveluntarjoajalla on ollut korkkarit. Silloinkin ne ovat lähteneet jalasta aika nopeasti ja vähin äänin, kun on huomattu minun olevan niin lyhyt, että on parempi olla ilman korkkareita. ::)

Mutta toisaalta onhan se kaunista katseltavaa, jos ja kun nainen tuntee itsensä seksikkäämmäksi korkkareissa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #36 : Heinäkuu 05, 2025, 23:07:04 »
^ Korkkarivitriini, ollos hyvä. Vaatimaton ehkä mutta tykkään siitä hurjasti.

Upealta näyttää  :stiletto: