Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perumiset Tampereella  (Luettu 1606 kertaa)

Poissa babyangel_66

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Perumiset Tampereella
« : eilen kello 17:25:23 »
PT:n näkökulmasta Tampereella asiakkaat peruvat enemmän kuin millään muulla paikkakunnalla, jolla olen palvelujani tarjonnut. Sähköposteja saatetaan vaihtaa yhteensä 55 kpl ja sitten viime hetkellä perutaan, muilla kokemuksia tästä?

Harmi, sillä muilta osin Manse on lempikaupunkejani Suomessa. Seksinostajat täällä eivät vain tunnu kunnioittavan huorien aikaa.

Poissa Mahtimeisseli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perumiset Tampereella
« Vastaus #1 : eilen kello 21:35:07 »
PT:n näkökulmasta Tampereella asiakkaat peruvat enemmän kuin millään muulla paikkakunnalla, jolla olen palvelujani tarjonnut. Sähköposteja saatetaan vaihtaa yhteensä 55 kpl ja sitten viime hetkellä perutaan, muilla kokemuksia tästä?

Harmi, sillä muilta osin Manse on lempikaupunkejani Suomessa. Seksinostajat täällä eivät vain tunnu kunnioittavan huorien aikaa.

Babyangelin voin todeta feikiksi, ilmoitus on täällä:

Reffeissä nimellä nelly/nellydarling

Kellonaika sovittu ja osoitteen antoi. Sit ei enää vastannut mitään kun pääsin sovittuun paikkaan. Älkää tuhlatko aikaa

Legendaarista  :laught:

Paikalla BunnyRose

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : eilen kello 22:04:58 »
Valitettavasti on. Sen kerran kun pääsee keikkailemaan ja päivä mukamas  bookattu täyteen niin jopas, ohareita ja perumisia vain. Sori Manse, tää jäi kyllä vikaksi kerraksi 😂

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 23:19:56 »
Näin turskan näkökulmasta ja joitakin muita turskia tietävänä sanoisin tähän asiaan seuraavaa.

Itse en ole koskaan tehnyt ohareita jos tapaaminen on sovittu, perunut olen joskus hyvissä ajoin jo viimeistään edellisenä päivänä jos olen tullut kipeäksi, tai tapaamiselle on tullut jokin muu este mitä ei ole pystynyt järjestään muuten.

Sen sijaan pt:t ovat useinkin peruneet sovitut tapaamiset paria tuntia aikaisemmin johonkin syyhyn vedoten tai jopa jättäneet ilmoittamatta, en sano sitä etteikö syy olisi validi mutta on tavallista että joka toista tapaamista sovittaessa täytyy miettiä jotain kakkos vaihtoehtoa.

Onko varattu aika sitten sovittu täyteen buukatulle henkilölle, onko kerrottu syy todellinen syy, onko tultu katumapäälle vai olenko ottanut yhteyttä johonkin feikkiin hihittelevään teiniin sitä en sitten tiedä.

Tutut pt:t on aina olleet luotettavia ja saattavat joskus ottaa vastaan lyhyelläkin varoitusajalla vaikka ilmoitus ei olisikaan näkyvissä, siittä iso sydämmellinen kiitos heille hyvästä palvelu alttiudesta.
( tietävät että varmasti tulee kaveri joka on ajoissa, ei tinkaa, voi luottaa ja on kohtelias ja siisti 😉 )
 :inlove:

Joiltain turska veljiltä olen kuullut että juurikin tuon pt:iden perumisten vuoksi varaavat useamman ajan samalle päivälle eri pt:ille, jotta varmasti pääsevät tapaamiseen sovittuna päivänä koska joutuvat kuitenkin näkemään vaivaa oman ajan järjestämiseen.
 :whipping:

Ja se ei paljoa lohduta kun hieman ennen sovittua aikaa tulee ilmoitus että ei nyt käykkään.
 :stiletto:

Tämä on varmasti myös osa syy ohareille. Itse en tällaista tupla buukkausta harrasta vaan toivon että mahdollinen kakkosvaihtoehto vastaa pian jos pt:tekee oharit.
 :headbang:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:31:34 kirjoittanut Hupi »
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : eilen kello 23:41:08 »
Seksinostajat täällä eivät vain tunnu kunnioittavan huorien aikaa.

Huorat täällä eivät vain tunnu kunnioittavan turskien aikaa.
 :whipping:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : eilen kello 23:58:14 »
Kaikki epäkunnioittaa kaikkia! Riitaa ja toraa! Heitetään kaikki keskuskuoppaan, niin horot kuin asiakkaat! Jee!
Tuhmailemassa Turussa 1.-3.7. 🌞

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #6 : tänään kello 04:42:33 »

Eikös Mansen pitäis olla Huorien ykkösmesta?Moni ainakin kehunut..
miten kuuluu viidakon laki?

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #7 : tänään kello 08:31:04 »
Minusta täällä on ennenkin valiteltu, että Tampereella ohareita tulee paljon enemmän kuin muualla. Yhteydenottoja myös paljon, jotka eivät johda mihinkään.

Joku pt joskus sanoikin, että pelästyi Porissa sitä, kun yhteydenottoja oli tosi vähän. Lopulta olikin ollut ihan hyvä keikka, koska miltei kaikki yhteydenottajat olivat saapuneet paikalle.

Poissa Jaajaajajoojoo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : tänään kello 09:08:27 »
Voi että miten herkullisen värikäs keskustelu taas kerran!

Olen kyllä vähän eri linjoilla tämän Mansen maineen kanssa – omalla kohdalla Tampere on ollut lähestulkoon taianomaisen luotettava! Rehellisesti sanottuna: ehkä kerran on jäänyt hommat puolitiehen, mutta silloinkin löytyi kulman takaa varasuunnitelma niin sulavasti, että olisi voinut luulla kohtalon ohjanneen koko juttua.

Olen seikkaillut täällä useammankin kerran, ja vaikka joskus viestittely muistuttaa enemmän EU-neuvotteluita kuin treffien sopimista, niin lopulta oon päässyt itse asiaan lähes joka kerta. Ja jos joku peruu, se on aina ollut mahdollisuus johonkin uuteen ja jännittävään – joskus jopa parempaan kuin alkuperäinen suunnitelma!

Yhdellä reissulla kävi niinkin, että kaksi perui putkeen, mutta kolmas ilmoittautui lennosta: "Saatavilla 20 minuutin päästä" – ja siitä tuli yksi elämäni legendaarisimmista tapaamisista. Joskus perumiset on vaan universumin tapa järjestää kalenteri vähän paremmin.

Mutta heitetäänpä ilmoille yksi pieni ajatus myös toiseen suuntaan: voisiko joskus käydä niin, että palveluntarjoajalle itselleen jää epäselväksi, onko tapaaminen todella varattu? Viestiketjuja saattaa olla monta, aikaleimat paukkuu, nimet vaihtuu – ja yhtäkkiä tulee tunne että “tämä ei koskaan vahvistunut”, vaikka asiakas ajatteli niin. Ihmisiä me kaikki ollaan, kiireessä voi helposti tulla väärintulkintoja molemmin puolin.

Ehdotankin, että otetaan tämä kaikki vähän lempeämmällä otteella – välillä sataa, välillä paistaa, mutta kun varautuu sateenvarjolla ja avoimella mielellä, niin selviää mistä vaan.

Tsemppiä kaikille – asiakkaille ja tarjoajille – ja muistetaan: joka peruuntuminen voi olla uuden alun alku. Tai ainakin hetki syödä pizzaa ilman aikataulustressiä.

Rakkaudella ja ripauksella optimismia,
– PositiivariPaavo

Poissa guuguuman

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #9 : tänään kello 09:47:23 »
Onhan toi vähän tylsää jos rakkaan (entisen) kotikaupunkini maine on noin musta tällä sektorilla. Itsekään en ole perunut aikoja kuin painavasta syystä, eli jos olen sairastunut juuri ennen tapaamista.

Mutta jeps, onhan Tampereella ainakin useampi hyvä pizzeria.

Poissa Wertti69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : tänään kello 10:45:43 »
Kyl ne palvelun tarjoajatkin peruu.
Täs kysyin hintaa ja sain vastauksen..
kysymys kuului:
Onko koko tunti käytössä ja määriä ei lasketa

vastaus oli:
Perutaan ja sä vaadit liikaa :)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : tänään kello 10:56:39 »
Mä en ota ees ennakkovarauksia. Peruuntumisprosentti on kutakuinkin 0,1% ja pystyn käyttää aikaani oikeisiin asiakkaisiin ja kaikkeen muuhun seksityöhln, kuin odotella ohareita.

Toimiskohan mansessa?

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12 : tänään kello 12:59:03 »
Seksinostajat: "Perumiset Tampereella"

Tän pitäisi olla Suomi-punkin klassikkolevy vuodelta 1981  ;D

Poissa mmela

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : tänään kello 13:08:38 »
Juuri tänään perui ja oli numeroni, johon lupaili soitella jos jotain tulee, nyt yli 3h sovitusta ajasta eikä edes tekstaria tullut pt:ltä. Itse en ole kuin kerran myöhästynyt 10min sekä kerran mennyt vanhaan osoitteeseen vanhasta muistista, vaikka muuan pvä netissa ennen kertoi uuden mutta tuolloinkin onnistui vielä samalle pvälle uusi aika.

Poissa EmiliaH-puisto

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : tänään kello 13:17:56 »
Pakko sanoa, että ohareita on paljon. Mikään ei oo ärsyttävämpää, kun kipittää kotiin ja pukeutua toiveiden mukaan ja vaan odottaa miestä, joka ei koskaan saavu ja blokkaa. Ite oidän aina sovitusta kiinni, niin ei vaan ymmärrys riitä.

Poissa bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : tänään kello 17:25:53 »
Voiko olla, että näillä sun tekemillä ohareilla on vaikutusta asiaan? :)