Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30min todellinen kesto  (Luettu 9224 kertaa)

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #60 : tänään kello 14:11:27 »
Luulin että olin jo vastannut tähän mutta näköjään en.

Mulla on itsellä vähän sellainen asenne, että mitä pihimpi asiakas, sitä vähemmän joustan, ja luonnollisesti asiakkaan oma käytös vaikuttaa tähän myös. Puoli tuntia on lyhyin aika jota tarjoan ja sen ottaa joko ne, jotka tietää olevansa nopeita (= ei minkäänlaista hoputtamisen tarvetta), tai sitten ne, jotka pihistelee rahasta. Puolesta tunnista joustan hymyn hyytymättä max 5min riippumatta siitä, onko kyseessä päivän ainoa asiakas vai onko joku tulossa puolen tunnin päästä. Sen yli kun aletaan lipsua niin minusta kyllä näkee, että en ole tilanteeseen tyytyväinen.

Mitä pidemmän ajan asiakas on varannut sitä enemmän mulla löytyy tarpeen vaatiessa joustoa niissä puitteissa mitä mulla on aikataulussa tilaa ja yleensä siellä on sen verran, että ei tarvitse hermostua. Vältän viimeiseen asti sitä, että asiakkaalle välittyisi kiireen tuntua, mutta toki ohjailen tapaamisen kulkua pehmeästi sillä tavalla, että kaikki tarpeellinen saadaan toteutettua maksetun ajan puitteissa.

Mutta niin, siis puoli tuntia on todellakin puoli tuntia ovelta ovelle ja sen pitäisi olla selvää kaikille, jotka on maksullisia aikaperusteisia seksipalveluita ostaneet. Jos ei ole valmis maksamaan kolmesta vartista, niin sitten ei myöskään saa sitä kolmea varttia.
☀️ Kesälomalla - seuraavaksi mökki-duo Annin kanssa 25.-27.6.  ☀️

Poissa ftw72

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #61 : tänään kello 14:46:33 »
aika huvittavaa tää ajasta vääntäminen   ;D mä ainakin maksan reilusti  ja poistun  ajoissa.arvostan niin paljon suomi hupakoita     ;D