Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taskuvenus Mia  (Luettu 10958 kertaa)

Poissa Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taskuvenus Mia
« Vastaus #20 : Kesäkuu 22, 2025, 23:18:42 »
No jos 180€/30min on edullista niin täytyy ihmetellä että millaistahan se hänen laatu mahtaa olla verrttuna muihin? Täytyy pillun olla kultaa ja ja tissit timanttia!   :headbang:

Huutista. Saa toki tykätä palveluntarjoajasta ja kehua, mutta onhan tuo melkoista valkoritarointia väittää selvästi yleistä hintatasoa kalliimpaa tyttöä edulliseksi. #vainseksisaittijutut  :drinking:

Saa tosiaan olla pillu ja kyrvän käsittelytaidot täyttä kultaa kun hinta on melkein tuplat Realin yleiseen hintatasoon nähden. Tuskin se seksi niin paljon parempaa on kuin vaikkapa Realin suosituimpien tšekkityttöjen kanssa.

Ymmärrän hyvin sen, että suomalaiset monesti pyytää kalliimpaa hintaa ja ymmärrän hyvin myös senkin, että monet ovat valmiita sen kalliimman hinnan maksamaan ja suomalaisilla käymään. Niin teen itsekin. Sitä minä en kuitenkaan ymmärrä kun näitä selvästi kalliimpia palveluntarjoajia monesti hehkutetaan edulliseksi. Voin minäkin maksaa suomalaiselle 200/30 ja 300/60, mutta en minä sellaista edulliseksi tai hinta-laatusuhteeltaan hyväksi sanoisi jos toisilta yhtä nuorilta, kauniilta ja hyviltä tytöiltä saa satasella.  :sheep:

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Kesäkuu 25, 2025, 12:28:41 »
Lyhyesti sanottuna! Teki oharit!

Poissa Taskuvenus_Mia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Kesäkuu 25, 2025, 20:53:31 »
 :weightlifting:

Minä sinulle syvästi pahoittelin tapaamisen peruuntumista sekä kerroin syyn. Säätämiseksi meni, mutta pahoittelut vielä toistamiseen! :-[ Elämä tuo välillä yllätyksiä eteen joille ei mitään mahda ja tässä kävi niin. Ohareita en huvikseni tai ajattelemattomuutta tee, koska se jos mikä on selkärangatonta meininkiä.

-Mia :-*

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : Kesäkuu 26, 2025, 11:34:29 »

Minä sinulle syvästi pahoittelin tapaamisen peruuntumista sekä kerroin syyn. Säätämiseksi meni, mutta pahoittelut vielä toistamiseen! :-[ Elämä tuo välillä yllätyksiä eteen joille ei mitään mahda ja tässä kävi niin. Ohareita en huvikseni tai ajattelemattomuutta tee, koska se jos mikä on selkärangatonta meininkiä.

Juu kiitos siitä että pahoittelit! Näitähän sattuu!

Se vaan on yleensä niin,että jos asiakkaalle tulee "ylimääräistä säätöä" niin siitä saa heti bannit eikä saa varattua uutta aikaa!
😇🤔

Poissa MIG80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Kesäkuu 26, 2025, 14:01:31 »
Mulla kans samaa kokemusta. Kerran hänen toimesta peruttu, minkä ymmärsin koska ilmeisesti uusi alalla. Sitten peruin minä minkä jälkeen en ole saanut vastausta enää vaikka uutta aikaa haluaisin. Ymmärrän ettei sitä jaksakaan säätää loputtomiin. Sovitaanko silti että jos nyt sulta aidosti haluan aikaa ja heitän viestillä niin se nyt oikeesti onnistus ja vastaisit?😄

Poissa Jamppa_

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Heinäkuu 04, 2025, 13:56:16 »
Hyvin onnistui tapaaminen pikaisella varoitusajalla.

Mulla ei näistä hommista niin kokemusta ole, mutta kaikki sujui hienosti, todella näyttävä ja mukava nainen vastassa :inlove: toivottavasti pääsen tapaamaan hänet vielä uudelleen, jossain muualla kuin autossa ;D hieman minua ujostutti mutta ei tuntunut haittaavan. Kohdelkaa hyvin :)

Täytyi tätä varten rekisteröityä palstalle jotta saa palautteen jaettua.

Poissa Jarmo Oulu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Heinäkuu 12, 2025, 14:53:00 »
Mia olet ehdottomasti paras tapaamani neitokainen 😍