Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anni Auringonkukka🌻  (Luettu 1772 kertaa)

Poissa Lakimies111

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Anni Auringonkukka🌻
« : Kesäkuu 05, 2025, 12:43:46 »
Ihana vierailu Anni Auringonkukan luona Oulussa!

Otin yhteyttä Anni Auringonkukkaan hänen kerättyään positiivista palautetta saitilla Ystävällisyydestään, kauneudestaan ja hellyydestään. Ja toki tisseistään… Olivathan ne mahtavat!

Kommunikointi oli helppoa, ja Anni sai jo viestien aikana luotua oikeanlaisen tunnelman. Minua jännitti päästä tapaamaan hellä MILF, jonka kanssa tulisin kokemaan nautinnon hetkiä.

Kun pääsin paikalle, kaunis ja lempeä nainen oli minua vastassa. Siirryimme valuutanvaihdon ja käsien pesun jälkeen halailemaan ja suutelemaan sängylle. Anni sai minut syttymään riettaalla, mutta lempeällä asenteelleaan kuiskutellen tuhmuuksia korvaani ;) .

Tutkittuani ja hyväiltyäni Annin upeaa vartaloa hieman hän siirtyi jalkojeni väliin antamaan suuhoitoa. Suikkari oli yksi elämäni parhaista. Annin ahnaat huulet lypsivät vehjettäni, eikä kiveksiä jätetty huomiotta.  :blowjob:

Välillä olin vähällä laueta, mutta Anni piti tahdin nautinnollisen rauhallisena. Sitten kaunotar siirtyi päälleni ratsastamaan lämpimien suudelmien kera kuiskutellen samalla kiihottavia lauseita korviini. :kiss:

Halusin vielä Naida Annia lähetyssaarnaajassa, minkä jälkeen aika olikin jo loppupuolella. Meinasin aluksi olla laukeamatta jännityksen vuoksi, mutta tämä ihana auringonkukka taidokkaasti sai minut maaliin asti, ja tyhjensi pussini!

Suosittelen lämpimästi vierailemaan Annin luona. Hän on Paras kotimainen palveluntarjoaja tähän mennessä. Erityisesti niille, jotka tykkäävät lempeän hellyyden ja pervoilun yhdistelmästä! :) Aion vierailla Annin luona uudelleen heti, kun mahdollista, ja kokea lisää ihania hetkiä seksuaalisuuden parissa, minkä toki hänelle kerroin. Pidemmällä tapaamisella totta kai. :inlove:

T. Nuori mies Pohjois-Suomesta ;)

Poissa Antza

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anni Auringonkukka🌻
« Vastaus #1 : Kesäkuu 05, 2025, 13:14:31 »
Annia ois kyllä päästävä tapaamaan. :inlove: :inlove:

Poissa OuluJuha

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Kesäkuu 05, 2025, 13:47:41 »
Tapasin hänet myös edellisellä kerralla, kun hän oli Oulussa. Minulla oli erittäin miellyttävä hetki Annin kanssa. Kohdelkaahan hyvin.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Kesäkuu 05, 2025, 17:14:54 »
Lakimies111: Kiitos rapsasta, kauniista kiitosviestistä jonka laitoit perään sekä ensivierailustasi. Mielellään miliffi kiusaa nuorta tuhmaa kollia taas kun hetki on oikea 😁

OuluJuha: Jos kaikki kohtelee mua yhtä ihanasti kuin sinä niin mulla on kyllä maailman paras työ 🤭 Kiitokset!
Helsinki 23.6. 🌞

Poissa OuluJuha

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Kesäkuu 05, 2025, 17:52:42 »
Kiitokset ketkun aloittaneelle, itsehän en jostain syystä muistanut tehdä tätä, ja Annille, joka teki tapaamisesta kovin miellyttävän. Ja tosiaan toivottavasti jossain välissä tapaaminen onnistuu Annin kanssa uudestaan.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Kesäkuu 05, 2025, 17:59:55 »
^ Varmasti! Tuun Ouluun tod.näk. jälleen elokuussa.
Helsinki 23.6. 🌞

Poissa Molli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Kesäkuu 06, 2025, 11:53:46 »
Myöskään minä en tullut tapaamisen aikana, meni fiilis kaikkeen höpötykseen ja kyselemiseen, jos hakee juttuseuraa voi olla hyväkin tapaus, itse haen jotain muuta

Poissa Lakimies111

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2025, 08:24:05 »
Myöskään minä en tullut tapaamisen aikana, meni fiilis kaikkeen höpötykseen ja kyselemiseen, jos hakee juttuseuraa voi olla hyväkin tapaus, itse haen jotain muuta

Itse en kokenut Annin keskustelutaitoisuutta ollenkaan tunnelmaa latistavaksi tekijäksi. Mitään turhaa höpöttelyä ei ollut meidän tapaamisella. Toki alussa mikavien juttelua, ja myöhemmin tuhmia puheita, joita itse erikseen pyysin. Anni osasi kyllä heittäytyä ja lukea tilannettaa mainiosti. Anni huomasi, että silloin kun nussitaan, niin silloin nussitaan. Ja milloin otetaan rauhallisemmin ja jutellaan pervoja :) Mielestäni erittäin tilannetajuinen ja ihana nainen, joten pyytäisin kaikilta, että kohdelkaa häntä hyvin ja kunnioituksella🌻❤️