Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seinäjoen tarjonta  (Luettu 1670 kertaa)

Poissa NMT

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Seinäjoen tarjonta
« : Toukokuu 29, 2025, 23:06:51 »
Seinäjoella ollut tällä viikolla ihan hyvä tarjonta.

Idaxki tuli tavattua, josta on Helsingin ketjussa positiivista sekä negatiivista.

Hän on kaunis tyttö, ja jutustelukin onnistui, mutta tosiaan hieman "kylmän" oloinen.
Voisi tulla asunnon ovelle vastaan saavuttaessa tai kun on lähdössä niin nostaisi perseensä sohvalta.
Pieniä juttuja voisi parantaa, mutta
mielestäni kuitenkin tapaaminen oli hyvä.

Tuli myös tavattua Italian helmi Delia Sexxy.
Kaunis iloinen nainen oli vastassa.
Hyvä tapaaminen myöskin hänen kanssaan.

Olisiko jollain kokemusta naapurissa sekä RE:ssä ilmoittavasta latinosta Daniela / Valentina08?

Miuke olisi tulossa Seinäjoelle, mutta ei harmikseen ajankohdat täsmännyt hänen kanssa.

Poissa Verner

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seinäjoen tarjonta
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2025, 23:39:21 »
Itse olen tavannut Danielan, kun hän viimeksi kävi Seinäjoella. Minun mieleeni aika keskiverto tapaus, joka sopii ennemmin vain pikaisiin toimiin, koska hän hätisteli minua pois 40 minuutin kohdilla tunnin tapaamisessa. Suutelu oli plussaa, mutta juuri tuo kiirehdintä jätti karhean maun suuhun. Oli taas hyvä muistutus siitä, että miksi minun kannattaisi pysytellä kotimaisissa hupakoissa.

Siitä kävinkin mieleen, että jos jollain olisi kokemusta naapurissa ja RE:ssä mainostavasta Sarasta? RE:n perusteella hänen taksansa ovat aika korkeat, joten ovatko hänen palvelunsa hintansa väärti?

Poissa AliceFF

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2025, 17:13:52 »
Jos ootte kimppahommista kahden naisen kanssa kiinnostuneet, niin mä ja Ella tehdään👍
Tehtiin Laihialla nyt maanantaina, seuraava ehkä Ääsjoella. Seuratkaa ilmoittelua 😘
AliceFF

Poissa Jankka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2025, 13:25:53 »
Jos ootte kimppahommista kahden naisen kanssa kiinnostuneet, niin mä ja Ella tehdään👍
Tehtiin Laihialla nyt maanantaina, seuraava ehkä Ääsjoella. Seuratkaa ilmoittelua 😘

Kukas tämä Ella on, sinut tiedänkin. 😊

Poissa Pe Gu

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2025, 16:10:17 »
Naapurista löytyy ilmo