Tämä paskaisuus kokonaisuudessa kuulostaa järkyttävältä😯🤮
On tullut eteen myös palveluntarjoajan puolelta.
Uutiset:
Onpa näitä paskalta haisevia huorien perseitäkin tullut vuosien mittaan vastaan. Onko mitään kiihottavampaa kuin haiseva perse ja doggy..
Menee hiukan off topic mutta...
Mulla on duuni sellainen että joka päivä käyn suihkussa. Joskus kun on ollut muka siisti päivä ja kotona sauna odottamassa niin skipannut suihkun:
On niin likainen, liki saastainen olo kun laittaa omat kledjut päälle!
Meillä on ihmisiä sellaisissakin töissä että on välillä vaatteet vaseliinissa, hydrauliikkaöljyssä etc.
Eikä koskaan suihkun kautta, eräät ei ikinä! Ja meillä on naisia jotka toimii samoin, haju peittyy parfyymillä....
No sitten kun ollaan menossa intiimiin tapaamiseen; Huh heijaa. Ei olla vielä ihan laskeuduttu puusta, kaikin?
Menee hiukan off topic mutta...
Mulla on duuni sellainen että joka päivä käyn suihkussa. Joskus kun on ollut muka siisti päivä ja kotona sauna odottamassa niin skipannut suihkun:
On niin likainen, liki saastainen olo kun laittaa omat kledjut päälle!
Meillä on ihmisiä sellaisissakin töissä että on välillä vaatteet vaseliinissa, hydrauliikkaöljyssä etc.
Eikä koskaan suihkun kautta, eräät ei ikinä! Ja meillä on naisia jotka toimii samoin, haju peittyy parfyymillä....
No sitten kun ollaan menossa intiimiin tapaamiseen; Huh heijaa. Ei olla vielä ihan laskeuduttu puusta, kaikin?
Itse nautin suihkussakäynnistä, se fiilis kun vesi valuu iholla on lähes johonkin pieneen orgasmiin verrattavaa...
Mutta aiheeseen..
Joskus työkaveri sanoi että ei ole käynyt 3 päivään suihkussa, suihkuttelee vaan dödöö kainaloon ja ihan hyvin menee🤢
Eräs lääkäri ystävä on useampaankin kertaan kertonut että pienemmissä kunnissa keski-ikäiset miehet tulee vastaanotolle kertoen että kulliin sattuu... pienen tarkastelun jälkeen on huomannut että esarin alta ei ole pesty viikkoihin.🤢
Itse opin jo teini-iässä pesemään perseeni alasuihkulla, kun faija opetti. Käytän alasuihkua paskalla käydessä aina kun sellainen löytyy ja ihmettelen suuresti, miksi vieläkin rakennetaan miesten vessoja, joissa suihkua ei ole. Näitä on mm. huoltoasemilla.
Mä en kanssa tajua yhtään, ettei pskalla käynnin jälkeen tehdä bideepesua. Itsellä ei kävisi pienessä mielessäkään vetää pikkareita jalkaan pelkän paperilla pyyhkimisen jälkeen.
Täällä on niin paskat keskustelut että poistun tästä ketjusta. 💩