Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä miehen kehonosa on kaikista seksikkäin?  (Luettu 4746 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä miehen kehonosa on kaikista seksikkäin?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 18, 2025, 22:22:56 »
Riippuu ihan täysin miehestä, mutta tykkään rintakarvoista ja vahvoista reisistä.
Rukalla mökkeilemässä 31.8.-1.9. Tuutko saunakaveriksi?

Poissa Nuppu78

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Elokuu 16, 2025, 02:34:59 »
Silmät ja hymy... :inlove: No ja niiden jälkeen peppu...mielellään kauniisti tiukkoihin farkkuihin aseteltuna...🫦 Ja kun näihin hullantumisen jälkeen mies avaa suunsa, käy ilmi onko ne tärkeimmät, aivot ja sydän viritettyinä minkälaisille aalloille...ja kohtaako ne aallot omieni kanssa...
Just a regular milf who likes to touch and be touched...😘

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Elokuu 16, 2025, 04:21:43 »
Siis jos miehet oisi mun ensisijaista ravintoa, niin pitkä ja paksu kaula, iso nenä, (mieluiten kyömyllä) kitaristin sormet, terskasta oon aika spesifi että pitäisin sitä seksikkäänä, ihan väriä myöten. Iso brachialis lihas, pitää näyttää siltä että äijä tumputtaa mielummin hihaan kuin juoksee naisissa haha. Fitti, mut silleen että päällä on massaa mistä ottaa hyvin kii, eli hyvä bulkki. Jos ei oo bulkkia, ni mä en kyllä syty.

Ja sit mulla on joku fetissi isoihin neniin. Voisinko ratsastaa sun nenällä?

Sit mulla on myös paha tapa arvuuttaa kaikkien kehon ulokkeiden koolla ja muodolla, että minkä kokonen elin on housuissa.

Mun yks päätelmä on, että jos on pitkät ns pianistin sormet, kikkeli on sellanen keskiverto suomalainen tai vähän isompi - en oo koskaan pettynyt.

Sit jos sellanen iso ja tuhti nenä, varsinkin kyömyllä - niin se on kyrpä, eli paksu, muttei niin pitkä.

Ois kyllä mielenkiintosta tilastoida näitä.

Nythän me jo tiedämme, minkä pituista kullia voi sanoa pitkäksi, niin missä menee pitkien sormien raja?🤔 Vois vertailla, että päteekö.

Mä päädyin kysyy vihdoin yheltä asiakkaalta (mä oon tehny tätä vertailutyötä teinistä asti) että miten se ottais jos mä pyytöisin asiakkaalta mittoja. Ei näkyny toiste.

Ehkä mun pitää muotoilla tää jollekki toiselle vähän paremmin, sillä oon huomannu (tai sit kiinnitän jotenki erityisesti huomioo) että isonenäisillä on poikkeuksetta keskivertoa isompi. Luonnollisesti muut ulokkeet ajaa saman asian. Tilastot kiinnostais, en sit tiiä mikä ois isompi käsi mitoiltaan.

Mitäs mieltä turskat on, vastaisitteko tämmösiin mitta galluppeihin?
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa antsa42

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Elokuu 16, 2025, 05:24:50 »
En ole nainen ja en osaa selittää välttämättä oikein, mutta mun mielestä seksikkäintä on se kun vatsalihasten ja sivuun/ jalkoihin tulee sellainen näkyvä ero / vino linja, kun on tarpeeksi hyvässä kunnossa.

Samoin oon itse huomannut, että leuanvedot ja pull-upit auttaa tohon käden leventämiseen (brachioradialis).

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Elokuu 16, 2025, 10:49:33 »
Riippuu ihan täysin miehestä, mutta tykkään rintakarvoista ja vahvoista reisistä.

Mulla taitaa olla nuo molemmat. On myös karvaiset.😄

Itse kyllä suostuisin mittailtavaksi, jos joku pt alkaisi aihetta tutkia. Ei ajaisi minua pois, koska minulla ei ole vääriä luuloja omista mitoistani. Nenä on siro. Sormien pituus on vähän suhteellinen juttu. Minulla taitaa olla suhteessa pitkät sormet kämmenen kokoon nähden, mutta kämmen on paremminkin pieni. Olen huomannut, että esim nahkahanskoista parhaiten käteen istuu naisten 8.5 kokoinen hansikas. Niissä sormien ja kämmenen suhde on itselleni paras. Naisellinen käsi siis?😄 Karvainen ja naisellinen.😆

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Elokuu 16, 2025, 12:20:05 »
En tiiä kuinka moni uskaltaa täällä huudella excactit mitat, mutta pitääpä katsoa millaisen gallupin sitä saisi aikaan, ehkä uusi alotus asian parissa ois ideaalisempi, niin sais tarkemmat taulukot. Mut se on kyl ikävää jos sinne huudellaan vääriä tuloksia, worth to try...
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Elokuu 16, 2025, 12:37:31 »
Lupaan osallistua.😄

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Elokuu 16, 2025, 14:46:28 »
Lisään omaan listaan Hiukset! HIUKSET! oon tukkafettari ihan henkeen ja vereen. Jos miehellä on pitkät tummat hiukset, kiharatkin vielä, niin 🤌

Varsinkin alistamisessa miesten pitkät hiukset on seksikkäintä ikinä ja niille keksii vaikka mitä kivaa käyttöä.

Poissa Jusa8899

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Elokuu 18, 2025, 16:11:10 »
Siis jos miehet oisi mun ensisijaista ravintoa, niin pitkä ja paksu kaula, iso nenä, (mieluiten kyömyllä) kitaristin sormet, terskasta oon aika spesifi että pitäisin sitä seksikkäänä, ihan väriä myöten. Iso brachialis lihas, pitää näyttää siltä että äijä tumputtaa mielummin hihaan kuin juoksee naisissa haha. Fitti, mut silleen että päällä on massaa mistä ottaa hyvin kii, eli hyvä bulkki. Jos ei oo bulkkia, ni mä en kyllä syty.

Ja sit mulla on joku fetissi isoihin neniin. Voisinko ratsastaa sun nenällä?

Sit mulla on myös paha tapa arvuuttaa kaikkien kehon ulokkeiden koolla ja muodolla, että minkä kokonen elin on housuissa.

Mun yks päätelmä on, että jos on pitkät ns pianistin sormet, kikkeli on sellanen keskiverto suomalainen tai vähän isompi - en oo koskaan pettynyt.

Sit jos sellanen iso ja tuhti nenä, varsinkin kyömyllä - niin se on kyrpä, eli paksu, muttei niin pitkä.

Ois kyllä mielenkiintosta tilastoida näitä.

Nythän me jo tiedämme, minkä pituista kullia voi sanoa pitkäksi, niin missä menee pitkien sormien raja?🤔 Vois vertailla, että päteekö.

Mä päädyin kysyy vihdoin yheltä asiakkaalta (mä oon tehny tätä vertailutyötä teinistä asti) että miten se ottais jos mä pyytöisin asiakkaalta mittoja. Ei näkyny toiste.

Ehkä mun pitää muotoilla tää jollekki toiselle vähän paremmin, sillä oon huomannu (tai sit kiinnitän jotenki erityisesti huomioo) että isonenäisillä on poikkeuksetta keskivertoa isompi. Luonnollisesti muut ulokkeet ajaa saman asian. Tilastot kiinnostais, en sit tiiä mikä ois isompi käsi mitoiltaan.

Mitäs mieltä turskat on, vastaisitteko tämmösiin mitta galluppeihin?

Voisin suostua mittailtavaksi 😄 mulla on aika iso ja näkyvä brachialis lihas 😄

Poissa PeTre

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #29 : Elokuu 18, 2025, 17:14:09 »
En ole nainen ja en osaa selittää välttämättä oikein, mutta mun mielestä seksikkäintä on se kun vatsalihasten ja sivuun/ jalkoihin tulee sellainen näkyvä ero / vino linja, kun on tarpeeksi hyvässä kunnossa.

Samoin oon itse huomannut, että leuanvedot ja pull-upit auttaa tohon käden leventämiseen (brachioradialis).

Asiattomana välihuomautuksena, että leuanveto = pull-up.

Ja ihan kuningasliike. Ainoa vetoliike mitä tulee enää nykyisellään tehtyä. On sen mukaisesti melko voimakas V-muoto ylävartalossa nykyisellään

Poissa antsa42

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Elokuu 18, 2025, 19:09:49 »
Chin up on se perinteinen suomalainen voikkaliike eli leuanveto.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2025, 19:14:56 kirjoittanut antsa42 »

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Elokuu 19, 2025, 08:18:27 »
Jep. Chinup vastaote ja pull-up myötäote. Kumpikin ns. leuanvetoa, mutta rasittavat vähän eri tavalla.

Poissa PeTre

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #32 : Elokuu 19, 2025, 08:35:15 »
No joo. Totta turisette. Sitten on vielä kaikki muut variaatiot kuten esim. Archerit ja vasaraotteet jne. Omassa päässä ne on kaikki suomeksi sitä yhtä ja samaa leuanvetämistä.

Eli kuten sanoin. Asiaton kommentti, kun ei edes pitänyt paikkaansa

Poissa Sex princess

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : eilen kello 12:48:24 »
Penis
Turussa hauskanpitoa! OF: @pink.pie