Riippuu ihan täysin miehestä, mutta tykkään rintakarvoista ja vahvoista reisistä.
Uutiset:
Ja sit mulla on joku fetissi isoihin neniin. Voisinko ratsastaa sun nenällä?
Sit mulla on myös paha tapa arvuuttaa kaikkien kehon ulokkeiden koolla ja muodolla, että minkä kokonen elin on housuissa.
Mun yks päätelmä on, että jos on pitkät ns pianistin sormet, kikkeli on sellanen keskiverto suomalainen tai vähän isompi - en oo koskaan pettynyt.
Sit jos sellanen iso ja tuhti nenä, varsinkin kyömyllä - niin se on kyrpä, eli paksu, muttei niin pitkä.
Ois kyllä mielenkiintosta tilastoida näitä.
Nythän me jo tiedämme, minkä pituista kullia voi sanoa pitkäksi, niin missä menee pitkien sormien raja?🤔 Vois vertailla, että päteekö.
Riippuu ihan täysin miehestä, mutta tykkään rintakarvoista ja vahvoista reisistä.
Siis jos miehet oisi mun ensisijaista ravintoa, niin pitkä ja paksu kaula, iso nenä, (mieluiten kyömyllä) kitaristin sormet, terskasta oon aika spesifi että pitäisin sitä seksikkäänä, ihan väriä myöten. Iso brachialis lihas, pitää näyttää siltä että äijä tumputtaa mielummin hihaan kuin juoksee naisissa haha. Fitti, mut silleen että päällä on massaa mistä ottaa hyvin kii, eli hyvä bulkki. Jos ei oo bulkkia, ni mä en kyllä syty.Ja sit mulla on joku fetissi isoihin neniin. Voisinko ratsastaa sun nenällä?
Sit mulla on myös paha tapa arvuuttaa kaikkien kehon ulokkeiden koolla ja muodolla, että minkä kokonen elin on housuissa.
Mun yks päätelmä on, että jos on pitkät ns pianistin sormet, kikkeli on sellanen keskiverto suomalainen tai vähän isompi - en oo koskaan pettynyt.
Sit jos sellanen iso ja tuhti nenä, varsinkin kyömyllä - niin se on kyrpä, eli paksu, muttei niin pitkä.
Ois kyllä mielenkiintosta tilastoida näitä.
Nythän me jo tiedämme, minkä pituista kullia voi sanoa pitkäksi, niin missä menee pitkien sormien raja?🤔 Vois vertailla, että päteekö.
Mä päädyin kysyy vihdoin yheltä asiakkaalta (mä oon tehny tätä vertailutyötä teinistä asti) että miten se ottais jos mä pyytöisin asiakkaalta mittoja. Ei näkyny toiste.
Ehkä mun pitää muotoilla tää jollekki toiselle vähän paremmin, sillä oon huomannu (tai sit kiinnitän jotenki erityisesti huomioo) että isonenäisillä on poikkeuksetta keskivertoa isompi. Luonnollisesti muut ulokkeet ajaa saman asian. Tilastot kiinnostais, en sit tiiä mikä ois isompi käsi mitoiltaan.
Mitäs mieltä turskat on, vastaisitteko tämmösiin mitta galluppeihin?
En ole nainen ja en osaa selittää välttämättä oikein, mutta mun mielestä seksikkäintä on se kun vatsalihasten ja sivuun/ jalkoihin tulee sellainen näkyvä ero / vino linja, kun on tarpeeksi hyvässä kunnossa.
Samoin oon itse huomannut, että leuanvedot ja pull-upit auttaa tohon käden leventämiseen (brachioradialis).