Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten pukeudut hupakon luo mennessä?  (Luettu 3927 kertaa)

Poissa Iivana Puupallo

• BANNATTU
  • Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten pukeudut hupakon luo mennessä?
« Vastaus #40 : Maaliskuu 25, 2025, 19:28:16 »
Arjen Ykköset päälle tietysti. Hupakkovierailupäivä kun on Pallolle juhlapäivä!

Ennen näkyi ihmisillä muuten arjessa aika paljon tuulipukuja, nykyään ovat korvautuneet juuri noilla huppareilla.
Mutta mistä lähtien huppari on ollut "siistiä" pukeutumista? Alipukeutumista se on.. Enemmänkin siis Childish kuin Smart casual..😅

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #41 : Maaliskuu 25, 2025, 20:18:19 »
Yleensä vaatteisiin olen yrittänyt pukeentua.

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #42 : Maaliskuu 25, 2025, 20:40:26 »
No huppari, farkut ja sandaalit.
Normaalisti pistelen meneen firman takissa ja työturvakengissä ympäri kaupunkia koska no on vaan niin mukavat päällä. :sheep:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #43 : Maaliskuu 25, 2025, 20:52:13 »
Täsmälleen samat vaatteet kuin aina muulloinkin, valkokaulustyöläisenä. (Poislukien liikunta tjsp.) Toki ... puhtaat ja vastavaihdetut sellaiset, tavanomaista perusteellisemman suihkun jälkeen, jos suinkin mahdollista.

Poissa dijon

• Hero Member
« Vastaus #44 : Maaliskuu 25, 2025, 21:34:00 »
Ei mitään haute couturea ettei tule tunnistetuksi. Siksi en voi oikeen mennäkään tuntemattomille huorille talvisaikaan. H&M bändi T-paita ja farkut riittää.

_
dijon on sinappi

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
« Vastaus #45 : Toukokuu 28, 2025, 20:51:28 »
Osui tuo PT:iden lempiasuketju silmään, ja tuli siitä mieleen miten turskaveljet tässä yhteisessä harrastuksessamme pukeutuu?

Itse myönnän pukeutuvani vähän paremmin, aika tyypillisesti smart casual eli siistimmät housut, kauluspaita, siisti neule tai kravatti ja pikkutakki. Ei siis mikään musta puku, vaan jotain rennompaa ja värikkäämpää. Hupakointi on itselle se yksi säännöllinen tekosyy laittautua, ja siitä tulee itselle itsevarmempi ja valmistautuneempi olo. Sitä henkilökohtaista hygieniaa on tälläkin saitilla painotettu (ja kuuluuhan se jo yleissivistykseenkin), ja jos hupakointia on päivällä ohjelmassa, kehonhuollon yhteydessä on aika luonteva vetää vähän paremmat kuteet niskaan. Siinäkin tapauksessa että ne joutuisikin ottamaan töissä pois ja/tai joutuisi käymään pelipaikalla suihkussa. Partavedettä en tosin hupakoidessa käytä ihan siitä syystä että tiedän että aika monella PT:llä on käytäntönä välttää voimakkaita hajusteita, joten oletan että vastavuoroisuus on tarpeen, tai ilmossa pyyntö välttää niitä. Plus vähän epäilen että PT:täkin panettaa enemmän jos asiakas ei ole sillai huonolla tavalla pellonreunasta reväistyn näköinen.

Itse asiassa tässä taannoin yhdelle parivaljakolle tuli solmioneula (ainakin väitetysti) uutena tuttavuutena, mikä sekin herätti kysymyksiä siitä millaista miestenpukeutumista ei vain hupakot vaan nuoret naiset yleensä nykyään kohtaa.

Haluaisin mennä huoriin täysnahkaisessa moottoripyöräasussani, ajatus kiihoittaa. Mutta koska oman hikeni haju tappaa heijarini ja käyn joka kerta suihkussa ennen ihokontaktia, ei tästä fantasiasta varmaan tule ikinä mitään.

Vastaan siis : mitä nyt sattuu päällä olemaan kun alkaa mieli tehdä. Setä ei aio ottaa paineita siitä, mitä ihminen, jolle setä antaa rahaa snuu snuusta ajattelee tämän pukeutumisesta.

-TC9K

Poissa Avaruusmies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Toukokuu 28, 2025, 20:56:43 »
Osui tuo PT:iden lempiasuketju silmään, ja tuli siitä mieleen miten turskaveljet tässä yhteisessä harrastuksessamme pukeutuu?

Itse myönnän pukeutuvani vähän paremmin, aika tyypillisesti smart casual eli siistimmät housut, kauluspaita, siisti neule tai kravatti ja pikkutakki. Ei siis mikään musta puku, vaan jotain rennompaa ja värikkäämpää. Hupakointi on itselle se yksi säännöllinen tekosyy laittautua, ja siitä tulee itselle itsevarmempi ja valmistautuneempi olo. Sitä henkilökohtaista hygieniaa on tälläkin saitilla painotettu (ja kuuluuhan se jo yleissivistykseenkin), ja jos hupakointia on päivällä ohjelmassa, kehonhuollon yhteydessä on aika luonteva vetää vähän paremmat kuteet niskaan. Siinäkin tapauksessa että ne joutuisikin ottamaan töissä pois ja/tai joutuisi käymään pelipaikalla suihkussa. Partavedettä en tosin hupakoidessa käytä ihan siitä syystä että tiedän että aika monella PT:llä on käytäntönä välttää voimakkaita hajusteita, joten oletan että vastavuoroisuus on tarpeen, tai ilmossa pyyntö välttää niitä. Plus vähän epäilen että PT:täkin panettaa enemmän jos asiakas ei ole sillai huonolla tavalla pellonreunasta reväistyn näköinen.

Itse asiassa tässä taannoin yhdelle parivaljakolle tuli solmioneula (ainakin väitetysti) uutena tuttavuutena, mikä sekin herätti kysymyksiä siitä millaista miestenpukeutumista ei vain hupakot vaan nuoret naiset yleensä nykyään kohtaa.

Haluaisin mennä huoriin täysnahkaisessa moottoripyöräasussani, ajatus kiihoittaa. Mutta koska oman hikeni haju tappaa heijarini ja käyn joka kerta suihkussa ennen ihokontaktia, ei tästä fantasiasta varmaan tule ikinä mitään.

Vastaan siis : mitä nyt sattuu päällä olemaan kun alkaa mieli tehdä. Setä ei aio ottaa paineita siitä, mitä ihminen, jolle setä antaa rahaa snuu snuusta ajattelee tämän pukeutumisesta.

-TC9K

Ehkä kannattaa vähän rauhoittua.

Poissa Arimani

• Full Member
« Vastaus #47 : Toukokuu 28, 2025, 21:54:14 »
Ei ainakaan navettakuteissa :laught:

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #48 : Toukokuu 28, 2025, 23:22:59 »
Viimeksi oli treenivaatteet päällä. T-paita ja shortsit. Oli nopea riisua ja pukea eikä pt nähnyt minua niissä kuin hetken eteisessä. Varoitin kyllä etukäteen, jotta mua ei heitetä ovesta heti.

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #49 : Toukokuu 30, 2025, 09:13:20 »
vaikka yleensä rakastankin bändipaitoja niin niitä en tapaamisella käytä. Olen ajatellut että homma voi lähteä vähän oudoille raiteille kun ilmestyn ovelle Cannibal Corpse-paidassa  ;D

Mäkin kommentoin tätä bändipaita-asiaa, kun syystä tai toisesta mun vastaanotolle on aika paljon tultu niihin pukeutuneena, enkä ole kyllä koskaan pitänyt yhtään pahana. (Ja on muuten myös joskus toivottu asutoiveena bändipaitaa...😘)

Tosin jos musiikkiin tahtoo vaikuttaa, niin mulle täytyy sanoa vähän suorempaan, että "voitaisko kuunnella tätä", en osaa ottaa pelkkää paitaa signaalina vaihtaa levyä 😁

Ylipäätään kaikenlaisia tyylejä on kyllä nähty, enkä ihan osaa allekirjoittaa sitä, että asiakkaan pukeutuminen vaikuttaisi palveluun. Tottakai arvostan sitä, että on juuri käyty suihkussa ja valittu siistit puhtaat vaatteet, mutta arvostan sitäkin kun sanotaan, että "tulen suoraan töistä, pitää käydä ensin pesulla", jne. Mun eteiseen on tultu niissä täysnahkaisissa moottoripyörävarusteissa, tummassa puvussa, collareissa ilman boksereita, niin että arkivaatteiden alta löytyy ne steikkarit ja korsetti, villasukissa, toppatakissa, vaellusvaatteissa, rapaisissa työvaatteissa ... Pukeutuminen kertoo kyllä aina jotain ihmisestä, mutta ei se ole arvottavaa "hyvää" tai "huonoa".

Hauskan värisillä tai kuvioisilla boksereilla multa saa yleensä kyllä vielä extra-hymyn (kun muuten oon niin hymytön, haha 😅) ja hyvän näköisistä kengistä tulee joskus vallan kehuttua. Henkilökohtaisen mieltymyksen takia tatuointeja katselen aina, ja miesten housujen vyö, tuo riisuutumisleikin loppuvastus, saa joskus kikattamaan 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa lantti

• Hero Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : Toukokuu 30, 2025, 09:29:36 »
Käytännöllisesti, eli vaatteisiin, jotka on helppo riisua ja pukea.
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Avaruusmies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #51 : Toukokuu 30, 2025, 20:42:45 »
Pukeudun ihan samanlailla kuin menisin vaikka parturiin.

Täytyy kyllä sanoa, että talvella kun tykkään pitää boxereiden alla kesäkalsareita, niin muutama mulkaisu on hupakoiden osalta tullut.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #52 : Toukokuu 30, 2025, 20:58:47 »
Röllipukuun jota en riisu kokoaikana  :laught:
kysyvälle vastataan