Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Synnintunnustus  (Luettu 724 kertaa)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Synnintunnustus
« : Toukokuu 28, 2025, 16:50:50 »
Kirjoittelin keikkareissulla bussissa istuskellessa aikani kuluksi tarinan, joka sai jo jonkin aikaa sitten mielessäni alkunsa eräästä keskustelusta, jota kävin aiheesta "syntien tunnustaminen".

Tähän on varmaankin laitettava sisältövaroitukseksi, että jos (katolinen) uskonto on sinulle tärkeä ja rakas aihe, niin tämä tarina saattaa olla loukkaava. Tämä on kirjoitettu hyvän mielen saduksi, eikä tarkoitus ole pilkata tai halventaa uskontoja.

Tämä on jaettu osiin koska ei mahdu yhteen viestiin. En kuitenkaan pysty puhelimella katsomaan 1000 merkin kohtaa joten jaan vaan jotenkin osiin.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
Vs: Synnintunnustus
« Vastaus #1 : Toukokuu 28, 2025, 16:51:27 »
Osa 1

Heinäkuun paahteisen kuuma ilma seisoi tukahduttavana ja tuulettomana kun nainen asteli hiekkatietä pitkin kohti valkoisena hohtavaa kivikirkkoa. Henkäyksen kevyen vaalean mekon helma tarttui hikisiin reisiin ja nutturasta pudonnut hiuskiehkura liimaantui niskaan.

Naisen korot kopahtivat kun hän astui aikojen saatossa sileäksi kuluneita portaita pitkin ja veti auki raskaan puuoven. Viileä ilma paksujen kiviseinien sisällä tuntui helpottavalta, vaikka se ei ollutkaan raikasta, ja hetken nainen vain nautti hämärästä ja leyhytti kädellään viileää ilmaa kasvoilleen. Ilma tuoksui hieman suitsukkeilta, raskaalta ja ikivanhalta.

Isä Johannes oli juuri laskemassa virsikirjoja kun ovi kävi, ja hän näki kuinka valo siivilöityi avonaisesta ovesta hämärään astuvan naisen ohuen mekon läpi paljastaen hänen siluettinsa ja hän tunsi kielletyn värähdyksen. Nainen seisoi hetken paikoillaan kuin totutellen hämärään, ennen kuin käveli kohti rippituolia.

Rippituolin ovella nainen laski huivin harteiltaan, hitaasti aivan kuin haluaisi näyttää jotakin, ja pappi yritti olla katsomatta hänen paljaita olkapäitään, tai syvästä kaula-aukosta paljastuvaa näkyä. Naisella oli kaulassaan hopeinen ketju, joka oli liian pitkä pienelle ristille joka siinä riippui, ja veti siten katseen paikkaan johon se ei kuulu.

Nainen avasi rippituolin oven ja astui sisään. Isä Johannes loi katseensa alttaritauluun kuin armoa pyytäen, ja meni sitten omalle paikalleen rippituolin ohuen ritilän toiselle puolelle. Vanha kulunut penkki narahti kun hän istui alas ja hän veti syvään henkeä, valmistautuen tähän koettelemukseen.

"Siunaa minut isä, sillä olen tehnyt syntiä." nainen sanoi hiljaa tutulla, heleällä äänellään.

"Koska viimeksi olet tunnustanut syntisi?" Isä lausui kuten kuuluikin.

Nainen nautti isä Johanneksen tutusta, matalasta ja vahvasta äänestä. Tuo mies oli vain vähän häntä itseään vanhempi, ja niin ihailtavan omistautunut työlleen.

"Viime kuussa, mutta sen jälkeen on tullut uusia... Syntejä"

Hiljaisuus. Isä rykäisi. Ääni jäi kurkkuun. Hän haistoi naisen ohuen hajuveden kevyen kukkaistuoksun.

"Aloita... Siitä minkä tunnet suurimmaksi synniksi"

Nainen hengitti syvään ja alkoi puhua.

"Oli eräs... joka halusi minun pukeutuvan koulutytöksi."

"Teitkö sen tietoisesti ja tarkoituksella?" isä kysyi vaikka tiesi vastuksen.

"Kyllä" nainen vastasi hieman ujosti, mutta arastelematta.

"Jatka toki" isä sai sanottua takellellen.

"Hän torui minua siitä, kuinka tuhma tyttö olin ollut, ja laittoi minut polvelleen niin, että peppuni paljastui lyhyen hameen helman alta." Nainen kertoi hiljaa ja rauhallisesti.

Isä veti hitaasti ja syvään henkeä ja tuijotti tiukasti rippituolin ovessa olevaa ristiä. Hän tunsi miten hänen sykkeensä kohosi.

"Mitä sitten tapahtui?" Isä kysyi tietäen, että hänellä ei ollut mitään perusteita kysyä sellaista. Hengitys tiheni, katse harhaili, ja hänen sormensa puristuivat polviin — tieto siitä, että hänen ei pitäisi päästää ajatuksiaan harhailemaan, teki kaiken entistä kiihottavammaksi. Isä tunsi punastuvansa, onneksi nainen ei näkisi sitä ritilän läpi.

"Hän läimäytti pakaraani. Ensin kerran, sitten toisen." Naisen ääni oli neutraali.

"Ja miltä... se tuntui?" Isä katui noita sanoja sillä sekunnilla kun ne tulivat hänen suustaan, mutta ei mahtanut itselleen mitään.

"Isä, minä taisin nauttia siitä." Nainen sanoi hyvin viattoman sävyyn.

Hiljaisuus. Isä puristi tuolinsa reunoja ja yritti miettiä oliko hän muistanut pestä kahvinkeittimen.

"Kihelmöivä tunne, joka jäi iholleni hänen läimäytyksestään levisi jalkojeni väliin... se oli polttavan kuumaa halua."

Isästä alkoi tuntua siltä, että hänen kauluksensa napit olivat liian kireät. Hän avasi ylimmän napin vaivihkaa, vaikka nainen toki näki hänen kätensä liikkeen. Hän puri huuliaan ja yritti hengittää rauhallisesti nenän kautta.

"Aivan." Isä sai sanotuksi ja hän nyökytteli jäykästi.

"Sitten hän kosketti minua...  sinne... ja minä värisin ja vaikersin." nainen kertoi hiljaisella äänellään kuin olisi puhunut säästä.

Isä ei vastannut. Hän ei pystynyt, hän tunsi miten hänen verenpaineensa alkoi kohota, kuuma tunne alkoi kasautua intensiivisesti hänen kehossaan ja hän nielaisi raskaasti.

"Minä todella nautin siitä, isä" Nainen kuiskasi.

Isä hengitti raskaasti ja tuijotti polvillaan nyrkkiin puristuvia käsiään. Hän ei voinut olla ajattelematta sitä miten lähellä naisen polvet olivat, tuon ohuen seinämän takana vain senttien päässä hänen omistaan. Paljaana, vaalean silkin peittäessä hänen reisiään.

"Sen jälkeen hän käski minut selälleni, ja minä levitin reiteni hänelle. Minä... Halusin sitä. Hän kumartui jalkojeni väliin ja... Tiedäthän."
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #2 : Toukokuu 28, 2025, 16:52:06 »
Osa 2

"Voisitko... Ehkä kuvailla tuota hieman tarkemmin niin ymmärrän paremmin mistä oli kyse?" Isä sanoi ja tunsi kiihkon korventavan itseään. Hänen ei pitäisi. Hän ei saisi kysellä lisää, eikä varsinkaan kuvitella mielessään mitään niitä asioita mistä nainen kertoi.

Nainen oli hetken hiljaa.

"Tottakai, jos se on tärkeää..." Hän sanoi, ja kuuli kuinka isän hengitys muuttui nopeammaksi.

"Hän kumartui jalkojeni väliin, kun levitin ne hänelle niin auki kuin mahdollista. Hän maistoi kosteuttani ensin varovasti kielellään, ja kun värähdin... nautinnosta... hän jatkoi, painaen kieltään voimakkaammin minun... huulilleni."

Isä sulki silmänsä nauttien ja häveten yhtä aikaa. Hän en voinut estää itseään kuvittelemasta tätä näkyä, tuota kaunista naista jalat levällään pehmeissä lakanoissa. Alastomana, hiukset valtoimenaan.

"Ja miltä se tuntui sinusta?" Isä soimasi itseään tämän kysymyksen esittämisestä. Hän oli ylittänyt jälleen soveliaisuuden rajan ja nainen todennäköisesti nautti siitä.

"Minä todella... Nautin siitä, isä."

Isä ei voinut estää itseään, hänen kätensä hakeutui paikkaan jossa kiihko tuntui kaikkein voimakkaimmin ja hän pohti kuulisiko nainen jos hän avaisi housujensa vetoketjun aivan hitaasti.

"Tunsitko syyllisyyttä?"

"En." Nainen vastasi yksinkertaisesti kauniilla äänellään aivan kuin olisi hymyillyt puhuessaan.

"Entä mitä tapahtui seuraavaksi?" Isä koitti pitää äänensä mahdollisimman etäisenä ja neutraalina mutta epäili epäonnistuvansa.

"Hän jatkoi pitkään, ahnaasti, tutkien myös sormillaan minua ja minä... tuota... huusin nautinnosta." Nainen henkäisi viimeiset sanat tuskin kuuluvasti.

Isä avasi hitaasti vyönsä ja sen metallinen solki kilahti hiljaa. Nainen hiljeni.

"Oliko nautinto suurempaa kuin olit kuvitellut?" Isä kysyi jälleen mahdollisimman vakaalla ja asiallisen äänellä ja hivutti housujensa vetoketjua varovasti sentin verran kokeillen tuleeko siitä ääni. Se rapisi hiljaa. Isä pysäytti liikkeen ja tunsi vetoketjun alla pakottavan sykkeen.

"Kyllä... Minun koko kehoni reagoi hyvin voimakkaasti." Nainen jatkoi, ja hänen äänensä muuttui aavistuksen pehmeämmäksi.

Isä hengitti raskaasti. Hänen koko kehonsa oli tulessa. Ei auttanut tässä kohtaa enää ajatella virsikirjojen luettelointia tai sunnuntain saarnan aiheita, sillä ainoa asia mitä hän pystyi ajattelemaan oli pakottava tarve.

"Ja päättyikö tuo teidän... Tapaamisenne siihen?" Isä tiedusteli jännittyneenä.

"Ei suinkaan, hänellä oli vielä muita tarpeita joita hän halusi minun tyydyttävän". Nainen vastasi pehmeästi ja hänen hiljaisesta äänestään kuuli nyt selvästi että hän hymyili.

"Voisitko selittää tarkemmin, jotta pystyn paremmin ymmärtämään syntiesi syvyyttä?" Isä kysyi hieman normaalia kireämmällä äänellä sanalla kun hivutti vetoketjuaan hyvin hitaasti enemmän auki. Vaimea rapina varmasti paljasti hänet, mutta hänen kiihkonsa oli niin voimakas, että hän ei enää kestänyt sitä eikä välittänyt vaikka nainen kuulisi. Käsi vapisten hän tarttui sykkivään kaluunsa ja nielaisi äännähdyksen joka melkein karkasi hänen suustaan.

"Hän kertoi minulle, että hän haluaa suutani." Nainen sanoi viattomalla äänellä.

"Tarkoitatko, että hän halusi suudella sinua?" Isä liikutti kättään hyvin hitaasti kovaa vartta pitkin ja yritti hengittää mahdollisimman rauhallisesti.

"Ei isä, ei se sitä tarkoita..." Nainen sanoi pehmeästi.

"No tuota... Mitä se sitten tarkoittaa?" Isä kysyi punastuen voimakkaasti.

"Hän käski minun käydä polvilleni lattialle, hän tuli eteeni seisomaan ja laski housunsa alas. Hän piti kovaksi paisunutta kaluaan kädessään kasvojeni edessä ja kertoi minulle, että hän haluaa työntyä suuhuni."

Isä katsoi omaa kivokovaa kaluaan, joka oli kuin steariinia valuva alttarikynttilä hänen kädessään ja sulki silmänsä. Hän kuvitteli mielessään naisen hennosti punattuja huulia ja värisi.

"Ja halusitko sinä sitä?"

"Kyllä isä, minä todella halusin sitä."

"Voisitko kuvailla mikä teki siitä juuri niin... vaikean vastustaa?

"Minä pidän todella paljon siitä tunteesta, kun kova kalu täyttää suuni ja työntyy nieluuni, kuinka tunnen sen pehmeän ja sileän pinnan kielelläni ja huulillani." Nainen puhui rauhallisella ja tasaisella äänellä, asiallisesti mutta hyvin pehmeästi.

Isä ei ollut odotanut aivan tällaista vastausta. Hän tunsi miten oli jo melkein valmis suorastaan räjähtämään, hän tunsi polttavan kuuman tunteen sisällään ja oman sydämensä sykkeen kalussaan jota hän hyväili hiljaa kädellään. Hän halusi tietää miltä tuntuisi työntyä tuon naisen suuhun, miltä lämmin kosteus tuntuisi? Sitä hän ei koskaan saisi tietää.

Nainen kuuli isän hengityksen muuttuvan yhä raskaammaksi ja jatkoi kertomustaan.

"Hän piti hiuksistani tiukasti kiinni työntyessään suuhuni hitaasti mutta voimakkaasti yhä uudelleen ja uudelleen. Minä pidin häntä kiinni lantiosta ja vedin lähemmäs, jotta sain hänet syvemmälle..."

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #3 : Toukokuu 28, 2025, 16:52:33 »
Osa 3

Isä pidätti hengitystään että ei huohottaisi kuuluvasti, ja hyväili itseään hyvin hiljaa ja hitaasti. Hän halusi nauttia tästä synnistä pitkään, kun nyt oli tähän ryhtynyt, ja yritti viivytellä purkautumista mahdollisimman kauan.

"Mitä seuraavaksi tapahtui?" Hän sai vain vaivoin kysyttyä.

"Hän jatkoi niin kauan kunnes oli jo lähes laukeamisen rajalla ja lopetti sitten. Sen jälkeen hän hän käski minut takaisin sänkyyn selälleni. Hän halusi katsella kun levitän jalkani hänelle, ja sitten hän tuli päälleni." Nainen kertoi verkkaisesti hieman unelmoiva sävy äänessään.

"Voisitko kuvailla tarkemmin?"

"Jotta ymmärtäisit paremmin syntieni syvyyttä? Tottakai isä..."

Isän ote kuumana valuvasta varresta voimistui ja hän nojasi pienen rippikopin seinään silmät kiinni.

"Hän otti minut...rajusti. Hän työntyi voimalla sisääni ja me kietoiduimme toisiimme. Hengitimme raskaasti, painoin lantiotani häntä vasten ja huusin jälleen nautinnosta. Kostea litinä säesti sängyn ryskettä kun nautimme toisistamme ja yhteisestä kiihkostamme." Nainen puhui nyt hyvin pehmeällä, lähes kehräävällä äänellä.

Isä kuvitteli mielessään itsensä tuon miehen paikalle, naisen kosteuden itseään vasten, hänen silkkisen ihonsa, ja pehmeät reitensä puristuvan ympärilleen. Hän ei voinut estää itseään huohottamasta raskaasti, ja pieni voihkaus karkasi hänen suustaan kun hän purkautui rajusti.

He olivat molemmat hetken hiljaa.

"Olet ollut hyvin... rehellinen. Oletko vilpittömästi pahoillasi tekemästäni synnistä?" Isä kysyi koottuaan itseään hieman.

"Tottakai isä, koko sydämestäni." nainen vastasi pehmeästi ja vähän liian nopeasti.

Isä tiesi että nainen ei katunut hetkeäkään, mutta ei ollut hänen tehtävänsä tuomita sydäntä.

"Rukoile tänä iltana hiljaisuudessa ja mieti miksi jokin tuntuu sinusta... niin vaikealta vastustaa". Isä sanoi ja tiesi tekevänsä niin itsekin.

Nainen kiitti ja poistui rippituolista. Isä odotti, että hänen askeleensa etääntyivät ja huokaisi sitten hyvin syvään. Hän siivosi aikaansaamansa sotkun ja lähti kohti ulkona tarjolla olevaa iltapäivän teetarjoilua.

Kun hän hetkeä myöhemmin astui kirkon takana varjossa olevaan puutarhaan, jossa seurakunnan vanhat rouvat tarjoilivat teetä, hän näki naisen istuvan pöydän ääressä isoäitinsä kanssa keskustelemassa puutarhan hoidosta. Heidän katseensa kohtasivat, nainen nyökkäsi kohteliaasti ja siirsi huomionsa takaisin horensioiden kasvattamiseen.

Oliko nainen todella katunut syntejään, vai tehnyt tämän kaiken tahallaan?

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : Toukokuu 28, 2025, 17:54:27 »
Vau, siis hmmm.
Aivan mahtavaa luettavaa.
kuvagalleria
*** Helsingissä****
Ti 10.6 kimppapäivä Titan kanssa.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Toukokuu 28, 2025, 18:20:10 »
Erinomainen novelli, selvästi yli keskitason mitä löytyy esimerkiksi literotica.com saitilta!

Ehkä lukijapalautteena ... tässä olisi ollut papilla mahdollisuus asettaa katumusharjoitus, joko asiallinen (X kappaletta Ave Maria rukouksia) tai asiaton, riippuen kuinka perverssi pappi on kyseessä.  :whipping:

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #6 : Toukokuu 28, 2025, 18:23:17 »
Kiitos Viola ❤️!

Erinomainen novelli, selvästi yli keskitason mitä löytyy esimerkiksi literotica.com saitilta!

Ehkä lukijapalautteena ... tässä olisi ollut papilla mahdollisuus asettaa katumusharjoitus, joko asiallinen (X kappaletta Ave Maria rukouksia) tai asiaton, riippuen kuinka perverssi pappi on kyseessä.  :whipping:

Kiitos Insinööri! Mä harkitsin katumisharjoituksia, mutta jätin sitten pois kun en halunnut tuoda noita uskontoelementtejä enempää kuin asetelman esittely vaatii. Mä kirjoitin tämän bussissa matkalla keikalta kotiin ja sain valmiiksi just ennen kuin saavuin Kamppiin. Metrossa istuessani julkaisin tänne kokonaan editoimattomana.

Ehkä jatko-osa voisi olla hauska.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : Toukokuu 28, 2025, 18:28:11 »
Ehkä jatko-osa voisi olla hauska.

Jatko-osa, jossa Isä huolestuu kuinka tuo naisparka on menossa kohti helvettiä, oikean katumuksen puutteessa, ja keksii jonkun epätavallisen keinon opettaa miten lihan himot hallitaan ...
 :inlove:

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Toukokuu 28, 2025, 20:06:38 »
Täytyy tunnustaa että oon maailman huonoin lukemaan yhtään mitään, joten luin vain alun. Pääsin tunnelmaan jo niin hyvin kiinni, että pystyin hyppäämään suoraan tarinaan sisään, mikä käy mulle oikeesti aika harvoin.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Toukokuu 28, 2025, 21:11:28 »
Kiitos Anna, tämä oli herkullista luettavaa. Jatkoa odotellaan

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #10 : Toukokuu 28, 2025, 23:14:57 »
Kiitos Meoww ja Jan!

Insinöörin kommentti käynnisti inspiksen uudelleen ja jatko-osa syntyi heti perään. En ajatellut että tämä menisi näin pitkälle, kun aloitin bussissa kirjoittaa naisesta joka kiusaa pappia rippikopissa riettailla tarinoillaan.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #11 : Kesäkuu 03, 2025, 22:26:21 »
Olet naputellut tuon kokonaan puhelimella ja siitä levitykseen? Tosi kova!. Mä en jaksaisi puhelimella naputtaa ja siinä olisi ainakin julmettu määrä virheitä. Läppärin näppiskin ahdistaa. Pitää olla kunnon näppis.

Tarinassa on tosi kiva tunnelma. Alkaa tehdä mieli jotain vaniljaistakin välillä.🤔

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #12 : Kesäkuu 03, 2025, 22:42:57 »
Kiitos Samuel  :inlove: Joo puhelimella, matka kesti nelisen tuntia ja kun pääsin metroon niin pistin suoraan tänne.