Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Hierontahintakeskustelu 2025
Blain:
Onneksi asun kaupungissa, mistä löytyy hierojakoulu.
Opettajilta hieronta 40€/50min
Kunnollinen Tullimies:
Tunti vai puoli? Tunnin hinta onnellisella lopulla lähtee satasesta ja vähän päälle. Tissit/pimpit paljaana ja B2B nostaa vähän hintaa. Perushinta tunnista 150e ja sitä kalliinpi mahdollinen jos on jotain spesiaalia. Kipuraja 200e tunnista ja silloin pitäisi päästä panemaankin. Kallein hinta hieronnalle mitä nähnyt oli 100e 20minuutista. Ei ollut ammattihieroja (domina) ja ei ollut B2B ja hierojan varustus PVC-asu. En kätellyt.
physiomama:
Tälleen palveluntarjoajan näkökulmasta en voi laittaa suoria hintoja koska se on vissiin kielletty, mut noista sun listauksesta oon kyl siel kalliimmassa päädyssä. Viime vuosi oli eka yrittäjänä ja asiakkaita riitti niin hyvin et päätin nostaa hintoja ettei tuu burnout 😅😅
Ja tiedän varsin hyvin kotimaisten kollegoiden hinnat täällä Turussa ni totesin et en mä haluu sen halvemmalla myydä ku tiesin että on muutama ässä hihassa.
Kaikki asiakkaat on tosi tyytyväisenä lähteneet ja osa viel sanonut et oon livenä kauniimpi ku kuvissa. 😇✌️ Vaikka ikää on yli 30 ni kroppa on enemmän parikymmpisen luokkaa.
physiomama:
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Toukokuu 25, 2025, 18:38:50 ---Onneksi asun kaupungissa, mistä löytyy hierojakoulu.
Opettajilta hieronta 40€/50min
--- Lainaus päättyy ---
Siihen palveluun tuskin kuuluu onnellinen lopetus 😅
Eli vertaat siis hintoja kahdesta eri asiasta keskenään. Sama ku vertaisit omenat versus päärynät. Normihieronta ja eroottinen hieronta on eri tyyliset palvelut vaikka pystyn kyllä niiden yhdistelmääkin tekemään.
Kunnollinen Tullimies:
--- Lainaus käyttäjältä: physiomama - Toukokuu 30, 2025, 12:44:21 ---Kaikki asiakkaat on tosi tyytyväisenä lähteneet ja osa viel sanonut et oon livenä kauniimpi ku kuvissa. 😇✌️ Vaikka ikää on yli 30 ni kroppa on enemmän parikymmpisen luokkaa.
--- Lainaus päättyy ---
En halua ilkeillä mutta...miten yo. liittyy hintakeskusteluun? Mitä se turskaa liikuttaa onko hierojalla kauniit kasvonpiirteet tai nuorekas kroppa kun puhutaan HIERONNASTA? Hieronnassa käsitaidot on se juttu. Siksi turska voi lähteä hieronnasta kotiin tyytyväisenä asiakkaana vaikka hieroja olisi ollut viis kuus tai seitenkymppinen " pullea mummeli ". Tällä saitilla on vankka kysyntä vanhemmille hierojille kuten varmaan huomasitkin ja sille on syyt. He ovat erinomaisia hierojia. Ja usein heillä tunnin palvelu on lähempänä kahta ruskeaa seteliä eikä neljää ruskeaa seteliä.
En halua vähätellä ulkonäköäsi kroppaasi tai osaamistasi jota sinulla varmasti on. Mutta oli pakko tarttua. Ulkonäkö kun on meille hieronnanystäville sekundäärinen asia. Ps hieno juttu että asiakkaita riittää. Silloin olet todennäköisesti hinnoitellut oikein.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta