Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Saitin vanhat sananlaskut
Jan_Kopecky:
Väännetään nyt rautalangasta sitten:
Voitaisiinko edes jotkut langat pitää sellaisina, että niissä ei välittömästi muitten kirjoituksia yritetä väen vängällä vääntää jotenkin koronaan liittyviksi?
Minun puolestani saatte kirjoittaa tällä foorumilla niin paljon koronasta kuin haluatte, mutta ei vittu aikuisten oikeasti joka ikisessä keskusteluketjussa.
Kapu:
--- Lainaus käyttäjältä: Jan_Kopecky - Maaliskuu 26, 2020, 14:12:13 ---Väännetään nyt rautalangasta sitten:
Voitaisiinko edes jotkut langat pitää sellaisina, että niissä ei välittömästi muitten kirjoituksia yritetä väen vängällä vääntää jotenkin koronaan liittyviksi?
Minun puolestani saatte kirjoittaa tällä foorumilla niin paljon koronasta kuin haluatte, mutta ei vittu aikuisten oikeasti joka ikisessä keskusteluketjussa.
--- Lainaus päättyy ---
OT. Olen samaa mieltä. Muutamissa ketjun aloituksissa puhutaan koronasta, joten voisi kohdistaa niihin viruskeskustelut.
Waterman2:
THL tappaa kotona ja puutarhassa.
Waterman2:
--- Lainaus käyttäjältä: Jan_Kopecky - Maaliskuu 26, 2020, 13:21:06 ---KoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKoronaKorona
Vaikka asia on vakava, niin silti olen sitä mieltä että ihan joka vitun välissä sitä ei tarvitse ottaa puheeksi.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se ole vakava asia. Pikku flunssa vain.
Jan_Kopecky:
::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta