Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 29400 kertaa)

Poissa Höpöjöpö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #240 : Toukokuu 10, 2025, 14:24:47 »
Tulkaa nyt toki pistäytymään täällä Etelä-Karjalankin puolella.  :kiss:

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #241 : Toukokuu 10, 2025, 14:39:06 »
Aivan loistavia päivityksiä jälleen! Kiitos jakamisesta AnnaB.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #242 : Toukokuu 10, 2025, 17:25:59 »
Kiitos ThomasDundee❤️!
Pistetään harkintaan Höpöjöpö 😘.

Kiitos kaikille yksityisesti komentoineille myös, arvostan suuresti kaikkea palautetta mitä kirjoittelustani saan  :inlove:.

Keikkakiertue Annin kanssa - Tampere

☀️ Päivä 1

Siis miten ihanaa oli saapua jääkylmän ja pilvisen Kuopion ja Jyväskylän jäljiltä auringonpaisteeseen Tampereelle 😍. Täällä oli jopa vähän lämpöäkin ilmassa, tuli tosi hyvä fiilis kun aurinko paistoi suoraan majapaikan makuuhuoneeseen. Nappasin pari kivaa kuvaa itsestäni niissä fiiliksissä.

Mulla kävi tänään asiakas, joka kertoi tapaamisen lopussa käyneensä lukemassa Saitilta juttuja minusta. On kivaa, että tätäkin kautta asiakkaat löytää mun luokse, ja vielä kivempaa on kun siitä kerrotaan mullekin. Ei tarvitse kertoa omaa nikkiä mutta mielelläni kuulen, jos täältä luetut jutut ovat vaikuttaneet positiiviseen ostopäätökseen.

Tampereella jatkuu Jyväskylän tilanne, eli on tullut kymmeniä yhteydenottoja koskien duotapaamisia, mutta ne eivät johtaneet mihinkään. Mulla myös soolotapaamisia on ollut vähemmän kuin toivoisin. Meillä ei ollut käytössä lainkaan varausmaksua sen enempää soololle kuin duollekaan, eli edes mahdollinen siitä nihkeily ei selitä sitä, että duoja ei Tampereelle saatu ekaksi päiväksi ainuttakaan.

Käytiin syömässä ja nautittiin kiertueen vikasta illasta kahdestaan jutellen ja loikoillen. Reflektoitiin tätä reissua ja kaikkea mahdollista mitä tähän työhön liittyy ja pohdittiin, mikä kaikki on vaikuttanut mihinkin.

Meillä oli soolotapaamisten takia Tampereella kaksi majoitusta ja Anni lähti iltahengailun päätteeksi nukkumaan toiseen osoitteeseen ollakseen siellä aamulla valmiina.

Päivä 2

Päätin nukkua pitkään kun varauksia ei aamupäivälle ollut, ja vasta heräilin kun Anni saapui kamoineen aamun tapaamisensa jälkeen toisesta majapaikasta katuen katkerasti valintaansa yöpyä siellä. Oli ollut häiritsevää musiikkia ja muutenkin ikävää.

Anni lähti käymään erotiikkaliikkeessä sillä aikaa, kun otin vastaan asiakkaan, ja menin itse käymään siellä myöhemmin kun Annilla oli asiakas. Tampereella on tosi kiva kauppa jossa henkilökunnan kanssa voi jutella avoimesti seksityöstä samalla kun tekee ostoksia. Kyselin vinkkejä uusiin hierontaöljyihin ja käsihoitoliukkareihin, ostin harsikumeja ja muita tarvikkeita.

Olen varannut itselleni perusteellisen hieronnan ensi viikolle ja ostin sitä varten aivan tajuttoman ihanan tuoksuista hierontaöljyä, jota tohkeissani esittelin Annille. Kysyin, saanko testata sitä hänen selkäänsä. Lopulta päädyin käyttämään Annia koekaniinina eroottiselle hieronnalle ja sain harjoitella rintojen ja pillun hieromista hänen kanssaan. En ole kovin kokenut naisten koskettamisessa, joten oli tosi mahtavaa saada siinä harjoitusta. Musta olisi ihanaa tehdä eroottista hierontaa myös naisasiakkaille ja voisinkin alkaa tarjoamaan tätä palvelua vaikka kollegoille.

Tuo hierontasessio oli hauska lopetus tälle reissulle, sillä sen jälkeen oli aika jättää Anni Tampereelle ja lähteä kotimatkalle. Kirjoittelen tätä matkalla kohti Espoota ja pohdin lähitulevaisuuden suunnitelmiani.

Olen ihmetellyt muutamaan otteeseen itsekseni miten hämmentävän vähän lannistavalta tämä hiljaisuus on tuntunut. Luulen, että jos olisin ollut yksin reissussa olisi tuntunut huomattavasti ikävämmältä, mutta kun on erittäin hyvää seuraa ja muutakin kivaa tekemistä niin fiilis on pysynyt hyvänä siitä huolimatta, että olen pyöritellyt "johtuuko tämä minusta" -keloja jonkun verran.

Tampereella on tosi paljon tarjontaa, ja pokan suhteen kaupungilla on huono maine jo entuudestaan. Keikkojen menestystä on lähes mahdotonta ennustaa, mikä kaupunki toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle, ja tuntuu, että keikan onnistumiseen vaikuttaa myös tuulen suunta ja tähtien asennot.

Taloustilanne on mikä on, ja se on iso tekijä tässä myös. Monille raha ratkaisee, mutta mä en kuitenkaan ole halukas kilpailemaan hinnoilla, joten on tehtävä suunnitelmia siitä, miten voi kilpailla palveluilla. Koska fiilis on pysynyt positiivisena tilanteesta huolimatta olen tosi inspiroitunut kaikista suunnitelmista mitä olen tehnyt tilanteen parantamiseksi. Mulla on ollut jo pitkään "pitäis ottaa uusia kuvia" ja "pitäis edistää näitä suunnitelmia" -mietteitä, mutta en ole päässyt toimintaan asti. Tämä reissu on ollut kyllä tosi selkeä merkki siitä, että on aika ryhtyä toimeen näiden asioiden edistämiseksi.

Tartun näihin heti ensi viikolla ja seuraavaan keikkaan mennessä on sitten jos nyt ei täysin uusia, niin ainakin huolella viilattuja juttuja tulilla. En ole vielä päättänyt milloin menen seuraavalle keikalle tai tarkalleen sitä minne menen, mutta ajankohta on jossain toukokuun loppupuolella.

Tämä reissu, vaikka loppua kohden melko hiljainen olikin, on kuitenkin ollut sen verran hyvä, että voin hyvillä mielin pitää nyt vähän vapaata. Luulen, että näitä monen kaupungin kiertueita ei heti ole luvassa, vaan teen yksittäisiä keikkoja ja menen välillä kotiin lataamaan sosiaalista akkua kaikessa rauhassa.

Tähän päättyy raportointi tältä reissulta. Jälleen kerran on ollut aivan mielettömän ihanaa, syvällistä ja inspiroivaa reissata Annin kanssa. Ihania asiakkaita ja merkityksellisiä kohtaamisia.
💎 Oulu 2.-4.7. 💎

Poissa panic0

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #243 : Toukokuu 10, 2025, 17:26:33 »
Näitä on kyllä kiva lueskella ja nyt kun on tavannut "AA-kerhon" niin vielä mukavampi.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #244 : Toukokuu 28, 2025, 12:42:06 »
☀️ Keikkarapsaa Porista

Tällä kertaa taitoin matkaa ihanassa aurinkoisessa säässä ja nautin suuresti kun sain ihailla kaunista vihreänä hohtavaa kesäistä kotimaata ja sen kaupunkeja matkalla kohti Poria (katselin Raumaa sen läpi kulkiessani sillä silmällä, että pitäiskö sinne keikkaa tehdä?).

Tämä on yhdistetty työ- ja huvireissu, ja saapumispäivä oli varattu huveille. Löysin majapaikkani, heitin matkalaukkuni sisään, ja kipitin kohti rientojani. Ilta oli rattoisa ja maltoin vain vaivoin lähteä ajoissa nukkumaan.

Yö ei ollut mukava. Asunnossa oli vähän liian lämmin, rappukäytävästä kuului kolinaa ja heräilin yön aikana useamman kerran. Aamulla oli kuitenkin ihanaa herätä auringonpaisteeseen ja join aamukahvin parvekkeella.

Tällä reissulla tein vain yhden työpäivän, ja Pori kohteli mua hyvin. Asiakkaita olisi ollut enemmän kuin halusin ottaa, ja ne ketä tapasin olivat kaikki aivan ihania. Päivä on koostunut enimmäkseen GFE:stä ja hieronnasta, mutta joukkoon mahtui myös ensimmäistä kertaa alistumista kokeileva herrasmies, jota työpaikan pomo käytti törkeästi hyväkseen, sekä tuhman hoitsun potilaita.

Olin ensimmäistä kertaa laittanut naapurin fetissiosioon tuhman hoitajan tutkimuksista oman ilmon, eikä mulla ole vähään aikaan ollut yhtä hauskaa kuin sitä kirjoitellessa. Ilmoitus poiki jonkin verran yhteydenottoja joten todennäköisesti käytän sitä tulevilla keikkareissulla myös, kuten Kotkassa ensi viikolla.

Tämä keikka Poriin oli hyvä, tulen varmasti uudelleenkin. Kotiinlähdön koittaessa alkoi tihuttaa vettä ja lähtöpäivän aamua vietin kaikessa rauhassa hidastempoista taustajazzia kuunnellen, sillä se tuntuu sopivalta sateisen harmaaseen tunnelmaan.

💎 Muita mietteitä

Alkaen tältä keikalta olen muuttanut vähän hinnoittelua ja yksinkertaistanut sitä entisestään vaikka se ei monimutkainen ole ollut ennenkään. Vaikka sanoin, että en ole valmis kilpailemaan hinnalla, niin tavallaan nyt vähän teen sitä vaikka en perushintojani laskekaan. Tästä eteen päin en ota lisämaksua roolileikeistä kun niitä liitetään gfe-tapaamiseen, koska se on kivaa, eikä kaikki tee sitä.

Olen pitkään pyöritellyt ajatuksia siitä, minkälainen Domme olen ja miten haluaisin sitä työssäni ilmentää. Taisin kirjoittaa ensimmäisen kerran joskus viime vuoden puolella siitä, että musta kiiltävä asu, kovat meikit ja vuosisadan korkeimmat korot eivät viehätä itseäni lainkaan, enkä osaisi sellaisissa myöskään luontevasti olla. Aloittelija kun olen, jäin pohtimaan voiko muunlaiselle olla edes kysyntää.

Olen talven ja kevään mittaan kokeillut ja hakenut omaa tyyliä, mainostanut välillä vähän bdsm-osastolla ja tavannut asiakkaita sitä kautta. Olen saanut hyvää palautetta ja kivaa rapsaakin asiakkailta, jotka ovat käyneet mun luona alistumassa, joten ainakin jotain olen tehnyt oikein. Viimeisimmällä keikkareissulla en mainostanut Dommea ja fetissejä ollenkaan, osittain siksi, että oltiin Annin kanssa yhdessä liikenteessä, mutta osittain myös siksi, että konsepti oli vielä raaka, eikä tarpeeksi kirkas mun mielessä, minkä takia ei ollut oikein fiilistä tehdä sitä.

Nyt olen pistänyt asian kanssa isompaa vaihdetta silmään ja ihan tosissani kirjoitellut itselleni asiaa auki. Visio on kirkastunut ja voin alkaa toteuttaa sitä. Olen kokeiluvaiheessa käyttänyt itsestäni nimitystä Valtiatar, mutta se ei pääse jatkoon. Tästä eteen päin se on Neiti Von B jonka katseen alla miehet nöyrtyvät.

Neiti voi kuulostaa jonkun korvaan täysin naurettavalta ja aivan liian pehmeältä, mutta tässä tullaankin juuri siihen, mitä minä olen. Olen söpö ja pehmeä, leikkisä ja hellä, mutta samaan aikaan itsevarma ja määrätietoinen.

Olen pehmeä ja eroottinen Domme joka alistaa hellästi, mutta varmasti. Kovia otteita löytyy niille ketkä sitä kaipaa, mutta teen myös kevyempää aistileikkiä sänkyyni sidotuille miehille. Testasin äskettäin mm. piikkipyörää ja eräänlaista puutarhatyökalun näköistä pitkillä piikeillä varustettua kouraa erään asiakkaan kanssa ja se oli menestys. Asiakas hyrisi tyytyväisenä sängyssä ja reagoi kaikkeen ihanasti kun uteliaana testattiin molemmille uusia asioita. Jälkiä ei jäänyt eikä ketään sattunut.

Tulen sisällyttämään jatkossa Dommepalveluihin myös fusen (full service, eli seksiä) sillä tykkään siitä ja olen mielelläni se jonka luokse tullaan mun omaksi panoleluksi. Olen oppinut aika äkkiä mitä tarkoittaa kun Dommelle sanotaan ajanvarauksen yhteydessä että "Voit tehdä mitä vaan mulle ja käyttää miten haluat". Eihän se sitä tarkoita kirjaimellisesti tietenkään vaan yleensä tätä lausetta käyttävät vasta hakevat rajojaan, eivätkä tiedä mitä kaikkea on mahdollista kokea, ja se on ihan ok. Niitä rajoja voidaan etsiä yhdessä.

Joutuminen määrätietoisen naisen seksileluksi on yllättävän yleinen fantasia, joka kiehtoo monia muhun yhteyttä ottavia miehiä. Aluksi mua vähän ärsytti kun sanottii "voit käyttää minua nautintoosi", koska eihän maksuseksissä ole kyse palveluntarjoajan nautinnosta. Lopulta tajusin, että se on roolileikki ja fantasian toteutus siinä missä muutkin roolileikit joita toteutan. Parhaassa tapauksessa nautin siitä itsekin erittäin paljon.

Olen suunnitellut, että erotan gfe-Annan ja Neidin toisistaan tietyllä rooliasulla. Kiiltävän mustan PVC:n sijaan mulla on mielessä jotakin muuta, asu joka kutkuttaa mun mielikuvitusta ja joka on ainakin omiin silmiini kaunis katsella, ja erityisesti jotain mikä tuntuu omalta. Tätä täytyy kuitenkin valmistella vähän pidempään, ja se vaatii retkeä kangaskauppaan ja ompelukoneen käyttöä. Mulla on kokonainen Pinterest-taulu olemassa tätä varten ja oon ihan tosi innoissani tämän toteuttamisesta.

Sellaisia mietteitä tällä kertaa. Seuraava keikka on Kotkaan jossa tuhman hoitajan seikkailut jatkuu kaiken sen muun kivan ohella, mitä saan asiakkaiden kanssa touhuta.
💎 Oulu 2.-4.7. 💎

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #245 : Toukokuu 28, 2025, 14:10:13 »
Olen söpö ja pehmeä, leikkisä ja hellä, mutta samaan aikaan itsevarma ja määrätietoinen.
Jo ensitapaamiselta päädyin samaan päätelmään kanssasi. Olet juurikin kaikkea tuota ja toki muutakin ihanaa.  :inlove:

On hienoa kuulla, että pyrit kehittämään palvelukonseptiasi yhtälailla asiakaslähtöisesti kuin omia tuntojasi kuunnellen. Kun oikeanlaista tahtoa löytyy, niin nämä eivät ole keskenään ristiriidassa.

En malttaisi millään odottaa, että pääsen näitä kanssasi kokeilemaan  :kiss:

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #246 : Toukokuu 28, 2025, 14:16:21 »
Olipa jälleen mielenkiintoinen kirjoitus.
Koen suurta ihailua ihmisestä, joka haluaa kehittää itseään ja työtään ja kertoa siitä julkisesti.
Ja vaikkakin tämä nyt koskettaa tätä aihealuetta, niin jokainenhan pystyy tätä tekstiä lukemalla miettiä omaa itseään ja työtään mitä kehittää tulevaisuudessa...halutessaan tietenkin.
Ihailtavaa kirjoittamista AnnaB jälleen ja kiitos🌹♥️🌹
Itse otan tästä ainakin jotain koppia itselleni.
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #247 : Toukokuu 28, 2025, 19:24:51 »
Selvästi sinulla kehittymishaluja löytyy monessa asiassa ja olet valmis ottamaan myös muualta oppia. Tämän huomasin lyhykäisissä keskusteluissamme. Turskat tykkää, kun tulee aina myös vähän jotain uutta. Se, jos palveluvalikoima on laajempi, antaa paljon erilaisia vaihtoehtoja viedä yhteistä hetkeä eteenpäin. Kaikkea ei kuitenkaan voi suin päin kaikkien kanssa lähteä toteuttamaan, mutta sinulla on järki päässä.

Poissa panic0

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #248 : Toukokuu 28, 2025, 19:50:09 »
Olet kyllä Anna ihana ja minut kanssa vakuutti mukautumiskykysi.  :inlove:

Upea GFE-kokemus ja sitten sain nähdä yhdessä Annin kanssa myös tuhmempaa ja alistavampaa puoltasi, vaikka en mitään HC-dommeilua toivonutkaan. Useaa miestä (kuten myös minua) innostaa/kiihoittaa ajatus naisesta, joka ottaa mitä haluaa ja määrää tahdin.

Kiva, että palvelut vaan kehittyvät. Ehkä pyydän kokeilemaan tai tarjoat  jotain aivan uutta, kun kanssasi seuraavan kerran kohdataan. :inlove:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2025, 19:53:46 kirjoittanut panic0 »

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #249 : Toukokuu 28, 2025, 23:17:47 »
Kiitos Jan, Kyybel, Samuel ja Panic0, sekä te jotka laitoitte yksityistä kommenttia  :inlove:. On kivaa saada kommenttia ja palautetta, arvostan ❤️
💎 Oulu 2.-4.7. 💎