Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakon työn arvostaminen  (Luettu 7263 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #20 : Maaliskuu 25, 2020, 22:02:13 »
Suora vastaus otsikon aiheeseen. Arvostan! Tytöt tekevät tärkeää työtä ja voivat olla joillekkin se ainoa keino päästä naisen kanssa intiimiin kanssakäymiseen. Viestejä lukiessa näkee, ettei se aina ole sitä ruusuilla tanssimista, mutta silti nämä ihanat naiset jaksavat suoda meille aikaansa. Liputuspäivän tarvitsisivat!!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 25, 2020, 22:10:53 »
Jollei kenellekään ole selvinnyt, minä arvostan huorien työtä erittäin korkealle ja halveksin nurkan takana huutelijoita.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #22 : Maaliskuu 25, 2020, 23:48:12 »
Minä ainakin arvostan. :)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #23 : Maaliskuu 26, 2020, 06:52:29 »
Tarviiko sitä erikseen sanoa, mutta kyllä arvostan jopa niin paljon että en ala neuvomaan miten missäkin tilanteessa pitäisi toimia oman tekemisensä suhteen.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7867
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #24 : Maaliskuu 26, 2020, 11:41:29 »
Arvostan hupakoita erittäin paljon. Huomattavasti parempia ihmisiä kuin vaikkapa kieltolakia ajavat kaksinaismoralistit.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #25 : Maaliskuu 26, 2020, 12:01:23 »
Uskon että viestihistoriani puhuu puolestaan. Ja uskallan jopa väittää, että ei täällä montaa kirjoittajaa maleksi, joka ainakaan minua enempää näitä meidän rakkauden ammattilaisia arvostaa.

Arvon neidit ja rouvat: kiitos. Te teette elämästä elämisen arvoista.  :D
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 26, 2020, 12:19:16 »
Onko niin, että jos ei tässä ketjussa ilmottaudu hupakoiden työn ylimmäksi arvostajaksi, oletus on, että jotenkin väheksyisi alaa tai sen harjoittajia? Jos näin on, varmuuden vuoksi, arvostan paljon.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #27 : Maaliskuu 26, 2020, 12:56:06 »
Minusta on olemassa kahdenlaistan kunnioitusta. On sitä perustavanlaatuista kunnioitusta, joka kuuluu yleisesti kaikille, ja sitten sellaista kunnioitusta, jonka ihminen voi toiminnallaan joko ansaita tai menettää.

Tuota viimeksimainittua kunnioitusta en tarvitse. Kenenkään ei tarvitse arvostaa minua tai työtäni sen enempää kuin arvostavat toistenkaan ihmisten kohdalla. Olen myös itse aika nihkeä katsomaan jonkun toisen ansainneen erityistä kunnioitusta.

Mutta ensiksi mainittua kunnioitusta minä pyrin parhaani mukaan ilmentämään kaikkia ihmisiä kohtaan, ja sellaista haluan myös saada itselleni.

Eli minulle on ihan sama, mitä mieltä ihmiset ovat seksityöstä ja seksityöntekijöistä, kunhan he käyttäytyvät perustavanlaatuisen kunnioituksen mukaisesti. Haluan vain, että seksityön tunnustetaan olevan oikeaa työtä, ja seksityöntekijöiden olevan oikeita työntekijöitä. Jos joku sanoo, että seksityö ei voi olla ihmiselle muuta kuin vain kiva harrastus, ja ylimääräistä lisätienestiä muiden tulojen päälle, niin se on erittäin epäkunnioittavaa.
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #28 : Maaliskuu 26, 2020, 13:56:50 »
Sitten tästä tulee taas se sama karuselli.

"Työnteko on lopetettava tappavan tartuntataudin vuoksi."

"Mutta kaikilla ei ole varaa lopettaa työntekoa kuin seinään."

"Mutta työnteko on lopetettava tappavan tartuntataudin vuoksi."

"Olen kyllä vähentänyt ihmiskontaktini muutamaan kappaleeseen viikossa, mikä on vähemmän kuin monilla muilla, ja toimin muutenkin ohjeistusten mukaan, mutta en voi täysin lopettaa työntekoa."

"Mutta terveys ennen kaikkea, työnteko on lopetettava."

"Miten?"

"No se on helppoa, lopetat vain."
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #29 : Maaliskuu 26, 2020, 13:59:26 »
Voisi tietysti kuvitella, että ne toisen ihmisen arvostukseen liittyvät arvot ovat niin syvällä meissä, että ne pätisivät myös poikkeustilanteissa.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5133
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #30 : Maaliskuu 27, 2020, 06:10:54 »
On kai tästä ollut joskus aikaisemminkin jossain puhetta mutta lyhyesti sanottuna arvostan palveluntarjoajia ja heidän työtään suuresti. - Enhän minä tietenkään heitä siviilielämässä tunne (eikä se meikäläiselle kuuluisikaan) mutta sen perusteella mitkä kokemukset tapaamiltani Naisilta ovat herättävät lähes yksinomaan myönteisiä mielleyhtymiä. Lisäksi sellainen tunne on vahvasti päällä että valtaosa sihteereistä on suurella todennäköisyydellä tavallista tervevaistoisempia, tietoisempia ympäristöstään ja suunnitelmallisempia tekemisiensä suhteen eli ajattelevat asioita pidemmälläkin tähtäimellä ja ne ovat ominaisuuksia jotka ainakin itse noteeraan korkealle kaikilla elämänalueilla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #31 : Maaliskuu 27, 2020, 06:20:15 »
Täältä käsi pystyyn,arvostan! 😊

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15487
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #32 : Maaliskuu 27, 2020, 07:02:06 »
Kaikki työ on arvokasta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #33 : Maaliskuu 27, 2020, 07:25:23 »
Sitten tästä tulee taas se sama karuselli.

"Työnteko on lopetettava tappavan tartuntataudin vuoksi."

"Mutta kaikilla ei ole varaa lopettaa työntekoa kuin seinään."

"Mutta työnteko on lopetettava tappavan tartuntataudin vuoksi."

"Olen kyllä vähentänyt ihmiskontaktini muutamaan kappaleeseen viikossa, mikä on vähemmän kuin monilla muilla, ja toimin muutenkin ohjeistusten mukaan, mutta en voi täysin lopettaa työntekoa."

"Mutta terveys ennen kaikkea, työnteko on lopetettava."

"Miten?"

"No se on helppoa, lopetat vain."

Jos et voi lopettaa työntekoa taloudellisesta syistä, silloin et voi piste. Ja jos etsit seksisaitilta älyllistä elämää, siinä menee ikä ja terveys hukkaan. Suomalaiset ovat heikkoja asettumaan toisen asemaan varsinkin, jos eivät tiedä, mikä on toisen ihmisen tilanne. Toinen asia on, jos ihmiset kokevat, että ei ole suositeltavaa hupakoida. He eivät ole seksityökriittisia, vaan he kertovat, miten itse toimisivat tietämättä todellista elämän tilanttasi. Edellenkin olet vapaa tekemään omat valinnat ja elämään niiden kanssa. Voisihan joku nero antaa neuvon, että aina voit lyödä hanskat naulaan ja mennä siivoamaan. Osoittaen todellista ymmärrystä tilanteesta ja antaen taloudellisia pirkkavinkkejä aivan ilmaiseksi.  ::)   

 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 27, 2020, 07:39:38 »
Arvostan heitä ihmisinä ja seksin ammattilaisina  :) Tottakai minullakin on huoleni heidän terveydestään, mutta luotan heidän arvostelukykyynsä. Minulla viimeiseksi on vara mennä moralisoimaan kenenkään työntekoa.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 927
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #35 : Maaliskuu 27, 2020, 10:28:39 »
Minusta on olemassa kahdenlaistan kunnioitusta. On sitä perustavanlaatuista kunnioitusta, joka kuuluu yleisesti kaikille, ja sitten sellaista kunnioitusta, jonka ihminen voi toiminnallaan joko ansaita tai menettää.

Tuota viimeksimainittua kunnioitusta en tarvitse. Kenenkään ei tarvitse arvostaa minua tai työtäni sen enempää kuin arvostavat toistenkaan ihmisten kohdalla. Olen myös itse aika nihkeä katsomaan jonkun toisen ansainneen erityistä kunnioitusta.

Mutta ensiksi mainittua kunnioitusta minä pyrin parhaani mukaan ilmentämään kaikkia ihmisiä kohtaan, ja sellaista haluan myös saada itselleni.

Eli minulle on ihan sama, mitä mieltä ihmiset ovat seksityöstä ja seksityöntekijöistä, kunhan he käyttäytyvät perustavanlaatuisen kunnioituksen mukaisesti. Haluan vain, että seksityön tunnustetaan olevan oikeaa työtä, ja seksityöntekijöiden olevan oikeita työntekijöitä. Jos joku sanoo, että seksityö ei voi olla ihmiselle muuta kuin vain kiva harrastus, ja ylimääräistä lisätienestiä muiden tulojen päälle, niin se on erittäin epäkunnioittavaa.

Erittäin hyvää analyysiä. Tuo jako menee juuri näin!

Ansaitusta kunnioituksesta ajattelen, että jotkin laajempaan oikeudenmukaisuuteen ja yhteisen hyvän lisäämiseen johtavat teot ansaitsevat kunnioitusta, erityisesti jos tekijä ui vastavirtaan ja raivaa tietä muille. Esimerkkeinä Tarja Halonen lasikaton rikkomisesta (siitä huolimatta, että on demari :-\) ja olemalla roolimalli pienille tytöille ja Sanna Marin (taas demari :-[) maailman nuorimpana naispääministerinä hoitaa tonttinsa hyvin kriisin keskellä. Tähän kategoriaan kuuluvat myös vastuulliset seksityöntekijät jotka puolustavat ihmisoikeuksia stigmatisoidulla alalla - sen lisäksi, että tekevät myös tärkeätä työtä. Erityisesti tässä nostan hattua Tiialle ja Jenny Snow:lle.

Ei saatana, asuuko mun sisällä pieni feministi!? :o
#maksuseksionihanaa

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #36 : Maaliskuu 27, 2020, 13:14:18 »
Ei niitä montaa ammattia ole, jota arvostaisin enemmän kuin seksityöläisen ammattia. Monet sodatkin olisi vältetty sillä, jos miekankalistelijat olisivat saaneet vähän pildeä. ;)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #37 : Maaliskuu 27, 2020, 13:16:32 »
^Tuosta löytyy muuten oikein tutkimuksia. Iso nuorten miesten määrä suhteessa mahdollisuuksiin saada pillua säännöllisesti lisää levottomuuksien ja konfliktien mahdollisuutta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #38 : Maaliskuu 27, 2020, 13:57:00 »
^Näin itsekin ymmärsin. Makrotasollahan tuota voi todistaa viikonloppuisin grillijonoissa. :)

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakon työn arvostaminen
« Vastaus #39 : Maaliskuu 27, 2020, 14:19:32 »
Ei niitä montaa ammattia ole, jota arvostaisin enemmän kuin seksityöläisen ammattia. Monet sodatkin olisi vältetty sillä, jos miekankalistelijat olisivat saaneet vähän pildeä. ;)

Maailmanhistoria tuntee ilotyttöjen lisäksi muitakin sankareita, jotka ovat selällään maaten tehneet mittaamattoman arvokkaita palveluksia ihmiskunnalle. Michelangelolta meni neljä vuotta selällään maaten, kun hän maalasi Rooman Vatikaanin Sikstuksenkappelin kattofreskot 1500-luvun alussa. Michelangelo menetti myös terveytensä tässä urakassa. Hän sai vaikeita kulumia niskaan ja selkään. Myös hänen silmänsä kärsivät. Sikstuksenkappelin kattofreskot ovat kyllä vaikuttavinta mitä minä olen maailmassa nähnyt. Se on jotain aivan uskomattoman hienoa. Vasta ne kattofreskot nähtyäni ymmärsin, että mihinkä ihminen tässä maailmassa oikein voi kyettäkkään  :).

https://yle.fi/uutiset/3-6497480