Sanoiko joku "sauna"?? #ainavalmis 🔥🔥🔥
Nopeampi kuin Helon heti valmis
Nollasta sataan asteeseen sekunnissa vain puristamalla PerCeestä 😁
Uutiset:
Nopeampi kuin Helon heti valmis
jaa että saunakuvia, no sattuipas sopivasti!
Sanoiko joku "sauna"?? #ainavalmis 🔥🔥🔥Pidetään tämä taikasana mielessä, uoea tunnelmallinen kuva
jaa että saunakuvia, no sattuipas sopivasti!
Ei tullu hiki näissä löylyissä
Isa on kyllä kertakaikkisen upea ilmestys. Kunpa joskus Sulkavan mökillä yksin rantasaunassa saunoessa ja vihtoessa Saimaasta nousisi tuollainen Afrodite löylykaveriksi.
jaa että saunakuvia, no sattuipas sopivasti!Vastalla vai Vihdallako saunoit?🤔
Ei tullu hiki näissä löylyissä
Isa on kyllä kertakaikkisen upea ilmestys. Kunpa joskus Sulkavan mökillä yksin rantasaunassa saunoessa ja vihtoessa Saimaasta nousisi tuollainen Afrodite löylykaveriksi.
sulkava ei oo kauheen kaukana sieltä missä mun sukujuuret on, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka uintireissulla eksyisi saimaan rannalta toiselle
Olen ihan pikkupojasta asti viettänyt kesäni Sulkavalla Saimaan rannalla. Pihlajaveden jääkauden venyttämien saarien helminauha oli minulle se Odysseuksen valtameri. Seikkailu aukesi mökkirannasta ulapalle päin. Nimesin saaret mielessäni Homeroksen eepoksen mukaan. Yhdellä synkällä ja pelottavan näköisellä kallioisella saarella asustelivat kykloopit. Hiljaisina ja valoisina kesäöinä kuulostelin seireenien kutsua, mutta ei se ollut minun korvani kuultavaksi tarkoitettu. Mutta voihan se olla, että nyt hieman kypsempään ikään ehtineenä pikkupoikana Isa nimisen seireenin kutsu on tarkoitettu minunkin korvani kuultavaksi. Lapsuuteni narratiivi tulisi täydeksi.
Olen ihan pikkupojasta asti viettänyt kesäni Sulkavalla Saimaan rannalla. Pihlajaveden jääkauden venyttämien saarien helminauha oli minulle se Odysseuksen valtameri. Seikkailu aukesi mökkirannasta ulapalle päin. Nimesin saaret mielessäni Homeroksen eepoksen mukaan. Yhdellä synkällä ja pelottavan näköisellä kallioisella saarella asustelivat kykloopit. Hiljaisina ja valoisina kesäöinä kuulostelin seireenien kutsua, mutta ei se ollut minun korvani kuultavaksi tarkoitettu. Mutta voihan se olla, että nyt hieman kypsempään ikään ehtineenä pikkupoikana Isa nimisen seireenin kutsu on tarkoitettu minunkin korvani kuultavaksi. Lapsuuteni narratiivi tulisi täydeksi.
Entä jos vastalla kylyvetän sinut?🤔Isa on kyllä kertakaikkisen upea ilmestys. Kunpa joskus Sulkavan mökillä yksin rantasaunassa saunoessa ja vihtoessa Saimaasta nousisi tuollainen Afrodite löylykaveriksi.
sulkava ei oo kauheen kaukana sieltä missä mun sukujuuret on, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka uintireissulla eksyisi saimaan rannalta toisellejaa että saunakuvia, no sattuipas sopivasti!Vastalla vai Vihdallako saunoit?🤔
ja nyt kun niistä sukujuurista just tuli puhe niin tässä olen kyllä vastarannankiiski, vihdaksi sitä on meillä sanottu vaikka savosta olen
Nyt on oikea aika avata tää kuvaketju!Harmillisesti löylykauha myös kuvassa..
Mites kollegat saunoo?
Ej saa peittää...
Nåjaaa näin mä aina istun saunassa. 🤭💦
Ej saa peittää...Saunakuva, josta tulee kuuma ihan vaan katsomalla.
Nåjaaa näin mä aina istun saunassa. 🤭💦