Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bara bada bastu - sauna!  (Luettu 1897 kertaa)

Poissa Granado

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bara bada bastu - sauna!
« Vastaus #40 : eilen kello 16:06:05 »

Olen ihan pikkupojasta asti viettänyt kesäni Sulkavalla Saimaan rannalla. Pihlajaveden jääkauden venyttämien saarien helminauha oli minulle se Odysseuksen valtameri. Seikkailu aukesi mökkirannasta ulapalle päin. Nimesin saaret mielessäni Homeroksen eepoksen mukaan. Yhdellä synkällä ja pelottavan näköisellä kallioisella saarella asustelivat kykloopit. Hiljaisina ja valoisina kesäöinä kuulostelin seireenien kutsua, mutta ei se ollut minun korvani kuultavaksi tarkoitettu. Mutta voihan se olla, että nyt hieman kypsempään ikään ehtineenä pikkupoikana Isa nimisen seireenin kutsu on tarkoitettu minunkin korvani kuultavaksi. Lapsuuteni narratiivi tulisi täydeksi  :).

tarvittaessa mä myös laulan ukulelen säestämänä, jos hinnasta sovitaan ;)

Tiedän Pihlajavedellä pari saimaannorpan lepokiveä, joilla hyvällä tuurilla voi nähdä norpan lekottelemassa ja paistattelemassa päivää. Mutta että Saimaasta nousisi oikea elävä ukulelea soittava vedenneito. Se olisi kyllä jotain. Edes pikkupoikana en osannut mistään sellaisesta haaveilla, vaikka näinkin joskus merenneidoista unia. Ostin itsekin pari vuotta sitten ukulelen, ja olen harjoitellut ukulelen soittamista. Yksi kaverini soittaa Timo Nykyrin ukuleleorkesterissa, ja olen saanut häneltä soittotunteja. Mutta vaikeaa se on, kun olin vaan nuorenakin se punkbändin heikoin lenkki eli huono basisti  :). Jos Oulussa päin liikut ja Timo Nykyrin ukuleleorkesteri on jossain keikalla, niin kannattaa mennä kuuntelemaan. Ota oma ukulele mukaasi. Heillä on usein mukana keikalla vierailevia artisteja.

https://www.youtube.com/watch?v=ka-tqXWJWVo
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:13:09 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #41 : eilen kello 17:47:30 »
 :inlove: tätä ketjua katsomalla tulin siihen tulokseen että omassa saunassa on jokin vikaa... en vaan keksi mitä...
2025: 3:1 ut:2 v:6

Poissa Tunnustautuja

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : eilen kello 18:29:37 »
Minäkin kävin varuiksi kurkkaamassa omaan saunaan ja totesin, että onpa ankeata. Kyllä näitä toisten sauna näkymiä katselee paljon paljon mieluummin.  :headbang:

Poissa panic0

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #43 : eilen kello 19:34:27 »
Ej saa peittää...
Nåjaaa näin mä aina istun saunassa. 🤭💦

Onpas kaunis näky  :inlove:

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : eilen kello 21:03:08 »
Entä jos vastalla kylyvetän sinut?🤔

no pittääpä tietennii kokkeilla nii ossoopi sannoo!  ;)
nähdään oulussa 12.-14.5., terkuin ihana isa 😘