Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkit aloittelevalle turskalle.  (Luettu 25183 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #60 : Syyskuu 15, 2019, 07:49:50 »
^
Oikein, vaikka ei sen tekstin täydy välttämättä olla edes sujuvaa.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #61 : Syyskuu 15, 2019, 09:22:06 »
Kun maaliskuusta hieman muuttunut tämä maksullisen seksin myynti ja suurin osa meistä ilmoittaa myös siellä naapurisivustolla.
Älä pliis laita pituutta, painoa ja kikkelin kokoa sähköpostiin, ne ei oikeasti meitä kiinnosta, etkä tee itseäsi niillä tiedoilla kiinnostavammaksi. Paitsi jos haluat, että sihteeri vastaa että joo, ihan kiva.

Varmaan yleensä totta. Mutta mitä sihteeri tarkoittaa jos laittaa ilmoon "kerro jotain itsestäsi"?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #62 : Syyskuu 15, 2019, 10:26:38 »
Aloittevalle turskalle ohjeeksi, että osatkaa heittäytyä tilanteeseen. Menkää hyvällä fiiliksellä ja nauttikaa. Jättäkää rullamitta kotiin.

Väliin noilta ulkkareilta kuulee, että monet äijät ei oikein osaa edes englanninkielen alkeita niin juttele siinä sitten mukavia ja tämä oikeastaan hämmästyttää sillä Suomessa lähes kaikki opiskelevat koulussa Englannin kieltä.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #63 : Kesäkuu 26, 2020, 20:42:59 »
Kun maaliskuusta hieman muuttunut tämä maksullisen seksin myynti ja suurin osa meistä ilmoittaa myös siellä naapurisivustolla.
Älä pliis laita pituutta, painoa ja kikkelin kokoa sähköpostiin, ne ei oikeasti meitä kiinnosta, etkä tee itseäsi niillä tiedoilla kiinnostavammaksi. Paitsi jos haluat, että sihteeri vastaa että joo, ihan kiva.

Varmaan yleensä totta. Mutta mitä sihteeri tarkoittaa jos laittaa ilmoon "kerro jotain itsestäsi"?

Mun ilmossa ei noin lue, koska mua ei kiinnosta asiakkaan ammatti tai siviilisääty, mutta ikä ei haittaa ja joku etunimi (keksitty tai oma) on plussaa. Eniten kiinnostaisi jo ekassa viestissä kuulla, millaista seksiä asiakas olisi vailla ja minkä pituinen aika kiinnostaisi kuten myös milloin.

Outcallia varten toivoisin vessaan käsisaippuaa ja vessapaperia sekä kohtuusiistiä sänkyä/asuntoa.

Se, että asiakkaasta saa sen käsityksen, että tämä on oikeasti lukenut ilmoituksen eikä vaadi tapaamista heti, johtaa yleensä aina tapaamiseen.

Ja toki vielä tämä: Älä soita yöllä.

Helsingissä <3

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #64 : Kesäkuu 26, 2020, 21:38:17 »
Olen hieronut tapaamista erään "naapurissa" ilmoittelevan neitokaisen kanssa ja hän yllätti kyllä ihan täysin kysymällä mikä on siviilisäätyni. Mitä ihmettä sen on väliä maksullisessa seksissä?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #65 : Kesäkuu 27, 2020, 12:21:37 »
Olen hieronut tapaamista erään "naapurissa" ilmoittelevan neitokaisen kanssa ja hän yllätti kyllä ihan täysin kysymällä mikä on siviilisäätyni. Mitä ihmettä sen on väliä maksullisessa seksissä?

Ehkä tämän naisen mielestä naimisissa olevan seksi muiden kanssa on moraalitonta ja haluaa asiakkaiksi vain naimattomia. Aika mahdottomaksihan tuon varmistaminen menee, mutta jokaisella on oikeus valita asiakaskuntansa kuten haluaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #66 : Kesäkuu 27, 2020, 12:25:09 »
^En vastannut tähän kysymykseen siviilisäädystä mitään ja tuli vuorokauden hiljaisuus ja luulin tämän tyssänneen tähän. Mutta ei...tänään aamulla tuli viesti ja tod.näk.hilaan itseni länsipuolelle Tampesteria maanantaina.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #67 : Kesäkuu 27, 2020, 22:07:24 »
Niin, aika, paikka ja toivotut palvelut on itsestäänselvyyksiä. Mutta olen törmännyt myös tuohon "kerro jotain itsestäsi" varsinkin naapurisivustolla ja en tiedä mitä sanoa. Ikä, ok. Pitäiskö siihen laittaa pituutta, painoa, vuosituloja, harrastuksia, jne?

Kai siinä haetaan jotain seulaa millä valitaan kenelle vastataan, mutta pidän silti kysymystä epämääräisena.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #68 : Kesäkuu 27, 2020, 23:38:34 »
^ Tuohon "kerro jotain itsestäsi"-kysymykseen voi vastata samoin kuin vastaisi deitti-ilmoitukseen. Tyyliin:
"Olen Petteri, asun korvatunturilla muiden porojen kanssa. Harrastan rekiajelua. Minulla on muuten tunturin punaisin kuono, wink wink..." 8)

Epämääräisiin kysymyksiin riittävän epätarkat vastaukset. En lähtisi yhtään tarkkaa tietoa itsestäni jakamaan tuohon.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #69 : Kesäkuu 28, 2020, 00:10:20 »
Mä luulen, että tossa kerro itsestäsi jotain -jutussa yritetään saamalla asiakas tuottamaan lisää tekstiä varmistaa asiakkaan täysipäisyys ja tosissaan oleminen. Vähän samaan tyyliin kuin kaupan myyjät kyselevät kassalla asiakkaalta kuulumisia ja säästä tms halutessaan saada asiakkaan puhumaan, että myyjän olisi helpompi arvioida, onko asiakas kännissä, ja voiko sille myydä vielä bisseä.

Kunhan kuulostat asialliselta, vastaustesi asiasisällöllä ei pitäisi olla väliä.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #70 : Kesäkuu 28, 2020, 00:17:52 »
^
Kuulostaa loogiselta. Maailma on täynnä kaikensorttisia ihmisiä niin hyvässä kuin pahassa.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #71 : Kesäkuu 28, 2020, 06:38:10 »
Niin, aika, paikka ja toivotut palvelut on itsestäänselvyyksiä. Mutta olen törmännyt myös tuohon "kerro jotain itsestäsi" varsinkin naapurisivustolla ja en tiedä mitä sanoa. Ikä, ok. Pitäiskö siihen laittaa pituutta, painoa, vuosituloja, harrastuksia, jne?

Kai siinä haetaan jotain seulaa millä valitaan kenelle vastataan, mutta pidän silti kysymystä epämääräisena.

Mulla lukee ilmoituksessani "Kerro jotain itsestäsi". Todella paljon tulee naapurista ilmoitukseen vastauksia, joissa on esimerkiksi vain yksi sana. "Moi" tai "tavataanko". Rehellisesti, vaikea vastata kysymykseen "tavataanko", jos en tiedä henkilöstä yhtään mitään muuta, kuin että hän osaa käyttää sähköpostia. En edes sukupuolta tai sitä, onko hän osannut lukea ilmoitustani, onko hän ennen harrastanut seksiä, onko hänellä rahaa, tuleeko hän pyörätuolilla paikalle tai olettaako, että tulen hänen luokseen ym ym.

Kuvittele itsesi seksityöntekijän paikalle, etkö haluaisi todella yhtään mitään tietää henkilöstä, (joka todennäköisesti on sinua paljon isompikokoinen) jonka kanssa tulet harrastamaan kohta seksiä..?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15229
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #72 : Kesäkuu 28, 2020, 06:59:46 »
Kuvittele itsesi seksityöntekijän paikalle, etkö haluaisi todella yhtään mitään tietää henkilöstä, (joka todennäköisesti on sinua paljon isompikokoinen) jonka kanssa tulet harrastamaan kohta seksiä..?
Tätä harvempi tursake koskaan oikeasti ajattelee.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #73 : Kesäkuu 28, 2020, 07:22:23 »

Kuvittele itsesi seksityöntekijän paikalle, etkö haluaisi todella yhtään mitään tietää henkilöstä, (joka todennäköisesti on sinua paljon isompikokoinen) jonka kanssa tulet harrastamaan kohta seksiä..?

Tämä on asia mitä itseasiassa en ole tullut ajatelleeksi. Taidan kuulua siihen toiseen ääripäähän.
Ellei mahdollinen asiakas huomaa kertoa mitään itsestään, en lähde kyselemään.
Jollain tavalla katson ”kerro jotain itsestäsi”-kysymyksen kovin henkilökohtaiseksi utelemiseksi.
Sen sijaan miehen seksuaalisuus, miten haluaa sitä toteutettavan, siitä haluan tietää lisää.
Toisinaan kylläkin meilit ja tekstarit alkavat lauseella, Olen x vuotias, x cm pitkä tupakoimaton ja painan x kg. Eli antavat tietoa itsestään kysymättä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #74 : Kesäkuu 28, 2020, 09:13:56 »
^ Jokainen saa tietysti valikoida asiakkaansa millä tavalla tahansa, tai olla valikoimatta. Itse pidän esittäytymistä ihan peruskohteliaisuuteen kuuluvana asiana ja toisen arvostamisena. En halua sellaista asiakasta, joka ei koe tarpeelliseksi esittäytyä minulle. Minulle on kuitenkin ihan sama, onko Pekka 45vee Vantaalta oikeasti juuri 45-vuotias, kunhan hän ei ole Jenni 16 vee Oulusta.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #75 : Kesäkuu 28, 2020, 09:53:45 »
Jos asiakas on huomattavan ylipainoinen(lue kehopositiivinen),niin tyssääkö tapaaminen siihen?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #76 : Kesäkuu 28, 2020, 10:10:09 »
Epämääräisiin kysymyksiin riittävän epätarkat vastaukset. En lähtisi yhtään tarkkaa tietoa itsestäni jakamaan tuohon.

En ole mitään tarkkoja tietoja jakanut. :) Mutta en myöskään usko että kysymyksellä mitään pahaa haetaan.

Näitä vastauksia lukien ilmeisesti se että sanoo iän ja on mies riittää, ja se että on asiallinen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #77 : Kesäkuu 28, 2020, 10:19:44 »
^ Kannattaa muistaa, että kaikki ilmoituksen jättäjät eivät välttämättä ole hupakoita, vaan huijareita jotka kalastelevat tietoja.

Jos paljastat itsestäsi jotain tosiasioita, sitä voidaan teoriassa käyttää sinua vastaan. Tarpeeksi tietoa kun paljastaa niin voidaan haarukoida oikea henkilöllisyys.

En antaisi oikeaa ikääni tuohon kysymykseen, viilaa pari vuotta ylös- tai alaspäin. Sillä ei oikeasti ole hupakolle mitään merkitystä oletko 47v, 50v vai 53v.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #78 : Kesäkuu 28, 2020, 10:27:24 »

[/quote]

Mulla lukee ilmoituksessani "Kerro jotain itsestäsi". Todella paljon tulee naapurista ilmoitukseen vastauksia, joissa on esimerkiksi vain yksi sana. "Moi" tai "tavataanko". Rehellisesti, vaikea vastata kysymykseen "tavataanko", jos en tiedä henkilöstä yhtään mitään muuta, kuin että hän osaa käyttää sähköpostia. En edes sukupuolta tai sitä, onko hän osannut lukea ilmoitustani, onko hän ennen harrastanut seksiä, onko hänellä rahaa, tuleeko hän pyörätuolilla paikalle tai olettaako, että tulen hänen luokseen ym ym.

Kuvittele itsesi seksityöntekijän paikalle, etkö haluaisi todella yhtään mitään tietää henkilöstä, (joka todennäköisesti on sinua paljon isompikokoinen) jonka kanssa tulet harrastamaan kohta seksiä..?
[/quote]

Näin. Minäkin pidän viesteistä, joissa on tekstiä yksi lause enemmän ja toiveet heti selkeästi eritelty. Nuo ”Moi” ja vastaavat, joita tulee välillä päivässä kymmenittäin jäävät useimmiten vastaamatta.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #79 : Kesäkuu 28, 2020, 10:31:28 »
Olen harrastanut lajia sen aikaa jo että en vastaile huijaukselta näyttäviin ilmoihin mitään, ja yleensä pysyn vakkareissa muutenkin. Joten en pelkää mitään haarukointia.

Mulle ei koskaan ole ollut mikään ongelma noi naapurin epämääräiset ilmot, ne voi vain ohittaa.

Se on muuten hyvä vinkki aloittelijoille. Lähesty tunnettuja, hyväksi rapsattuja hupakoita. Säätämistä voi harrastaa myöhemmin jos siltä tuntuu.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2020, 10:33:28 kirjoittanut Thurber »