Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkit aloittelevalle turskalle.  (Luettu 25072 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 10, 2019, 10:39:05 »
Yksi vinkki: Älä tekstari pommita viesteillä! Odota, että sinulle vastataan siihen ensimmäiseen viestiin ja jos onnistut silti pommittamisesta huolimatta saamaan itsellesi ajan niin älä varsinkaan jatka sitä tekstari pommittamista sen jälkeen. Itselläni tuollainen käytös johtaa siihen, että lopulta perun aikasi. 
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #21 : Heinäkuu 10, 2019, 11:03:38 »
Viestipommitus ei tosiaan ole ikinä kannattavaa missään elämän tilanteessa, mutta minä ainakin tykkäisin siitä, että minulle lähetettäisiin uusi viesti 1-2 tunnin kuluttua, jos minulta ei ensimmäiseen viestiin vastausta kuulu. Jos en huomaa viestiä juuri kun se saapuu, tai en pysty siihen heti vastaamaan, niin sitten en kyllä uskalla vastata viestiin myöhemminkään. Viestin lähettäjähän on voinut vaikka siirtyä palaveriin pomonsa kanssa, tai katsomaan telkkaria vaimonsa kanssa, ja vaikka pomo ja vaimo eivät olisikaan nenä kiinni luurissa tavaamassa kaikkia hänen viestejään, niin sellaisessa tilanteessa ei ehkä kuitenkaan lämmittäisi mieltä saada viestiä minulta. Mutta jos laitat minulle myöhemmin uuden viestin, niin se kertoo minulle, että olet tilanteessa, jossa haluat vastaanottaa minulta viestejä.
Eläkkeellä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #22 : Heinäkuu 10, 2019, 11:15:15 »
Viestipommitus ei tosiaan ole ikinä kannattavaa missään elämän tilanteessa, mutta minä ainakin tykkäisin siitä, että minulle lähetettäisiin uusi viesti 1-2 tunnin kuluttua, jos minulta ei ensimmäiseen viestiin vastausta kuulu. Jos en huomaa viestiä juuri kun se saapuu, tai en pysty siihen heti vastaamaan, niin sitten en kyllä uskalla vastata viestiin myöhemminkään. Viestin lähettäjähän on voinut vaikka siirtyä palaveriin pomonsa kanssa, tai katsomaan telkkaria vaimonsa kanssa, ja vaikka pomo ja vaimo eivät olisikaan nenä kiinni luurissa tavaamassa kaikkia hänen viestejään, niin sellaisessa tilanteessa ei ehkä kuitenkaan lämmittäisi mieltä saada viestiä minulta. Mutta jos laitat minulle myöhemmin uuden viestin, niin se kertoo minulle, että olet tilanteessa, jossa haluat vastaanottaa minulta viestejä.

Edellisessä viestissäni oli kyse sellaisesta n.15 viestin tulvasta peräkanaa, joka vaan jatkui ajan saatuaan.

Komppaan myös tuota ylläolevaa et jos et saa ensimmäiseen asialliseen viestiisi vastausta, koska olen saattanut huomata sen vaikka 2-3h päästä niin en siihen uskalla vastata juuri tuon vuoksi, että en tiedä millaisessa tilanteessa asiakas sillon on. Silloin on hyvä laittaa toinen viesti perään, jotta siihen uskaltaa vastata. Olen joskus jopa pyytänytkin, että viestihin laitettaisiin maininta siitä saako siihen vastata koska vaan.
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #23 : Heinäkuu 10, 2019, 13:07:02 »
Tosiaan, malttia rakkaat turskat viestien kanssa.  :)

Mä pyrin olemaan joustava ja saatan joskus vastata, vaikka sillä hetkellä ei pitäisi edes tarttua luuriin, mutta kuitenkin. Viimeistään vuorokauden sisällä vastaus tulee varmasti, mutta tuhat viestispämmiä tyyliin ”haloo mikset vastaa/vastaa vitun horo” pidentää vastausajan kestoa. Hyvin suurella todennäköisyydellä vastausta ei tule lainkaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2019, 13:11:00 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #24 : Heinäkuu 10, 2019, 16:32:08 »
Omalla kohdalla on toiminut tuo 1-2h kuluttua pieni utelu sopiiko ja jos ei siihenkään vastausta kuulu niin seuraavana päivänä vielä viestiä. Yleensä ongelmaa ei muodostu jos yrittää tavoitella soittamalla 8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #25 : Heinäkuu 13, 2019, 23:19:57 »
1 Jos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se on valhetta

2 mitä enemmän ilmoituksessa on sääntöjä, sitä paskempi palvelu

3 kääntyminen ovelta Ei ole ostajan ongelma, vaan vapaus valita. Älä tunne siitä syyllisyyttä

4 värillä on väliä

5 maksaja valitsee, ei myyjä
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #26 : Heinäkuu 23, 2019, 11:12:29 »
Vielä yksi..

Miettikää millaisen viestin lähetätte ennen kun painatte lähetä. Onko siinä selkeästi ja asiallisesti kerrottu/kysytty mitä haette, koska mahdollisesti ja jotain itsestänne.

Jos viestissäsi lukee vaan et "Pannaanko nyt?" "Moi" tai muuta vastaavaa tökeröä, niin jätän luultavasti vastaamatta...



Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #27 : Heinäkuu 23, 2019, 11:32:11 »
Just eilen jaoin Instassa tällaisen taulukon, kun edelleen osalle tuntuu olevan epäselvää, miten seksityöntekijöitä (tai ihmisiä ylipäänsä) kannattaa lähestyä...
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #28 : Heinäkuu 23, 2019, 11:59:41 »
^Ammatikseen soittelevilta sellainen vinkki, että tuo "Soitanko pahaan aikaan?" -lähestyminen on turha ja montaa se siksi ärsyttääkin. Jos on paha aika, niin silloin ei vastata puhelimeen. ;)

Muuten oikein naseva lista. :)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #29 : Heinäkuu 23, 2019, 12:01:55 »
^Ammatikseen soittelevilta sellainen vinkki, että tuo "Soitanko pahaan aikaan?" -lähestyminen on turha ja montaa se siksi ärsyttääkin. Jos on paha aika, niin silloin ei vastata puhelimeen.

Samaa mieltä, mutta ihan sallittua silti. (Ja minäkin vastaan kysymykseen aina juuri noin, eli että en vastaa puhelimeen, jos on huono hetki.)
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #30 : Heinäkuu 23, 2019, 12:08:22 »
Listaan voisi vielä lisätä klassikkojen klassikko: Mitä kuuluu?

Savu nousee päästä, jos tuolla kysymyksellä aloitetaan puhelu ja vielä hönkimällä kuten keuhkotautinen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #31 : Heinäkuu 23, 2019, 12:28:45 »
Ymmärrän kollegojen turhautumisen kaiken karvaisiin aloituksiin yhteydenotoissa kyllä.
Mutta en itse oikein jaksa noista tuntea mitään, jos viestissä ei ole mitään asiallista mihin vastata, niin sitten ei vaan vastata.
Joten ei mua noi ärsytä, ja sitten, monia saattaa jännittää varsinkin ekalla kerralla, eikä ulosanti välttämättä muutenkaan kaikilla vain ole samalla tasolla.

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kouvolassa ti-ke 23.-24.4.!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #32 : Heinäkuu 23, 2019, 12:57:19 »
^Ammatikseen soittelevilta sellainen vinkki, että tuo "Soitanko pahaan aikaan?" -lähestyminen on turha ja montaa se siksi ärsyttääkin. Jos on paha aika, niin silloin ei vastata puhelimeen. ;)


Jos mulla on esim viisi minuuttia aikaa ja joku soittaa kysyen Soitinko pahaan aikaan. Kerron vain ajan jolloin olen vapaampi puhumaan ja kehoitan soittamaan silloin uudestaan. En lähde viiden minuutin aikana neuvottelemaan sen enempää mutta saan henkilökohtaisen kontaktin tällä tavalla.
Parempi vastata kuin jättää vastaamatta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #33 : Heinäkuu 23, 2019, 13:39:31 »
Mä en ole koskaan onnistunut varaamaan aikaa kotimaiselle sihteerille soittamalla. Olen kyllä yrittänyt mutta kukaan ei ole koskaan vastannu  :D Onneksi viestittely on si pelastanu...
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #34 : Heinäkuu 23, 2019, 17:17:26 »
^Ammatikseen soittelevilta sellainen vinkki, että tuo "Soitanko pahaan aikaan?" -lähestyminen on turha ja montaa se siksi ärsyttääkin. Jos on paha aika, niin silloin ei vastata puhelimeen. ;)

Minusta tuo kysymys on ihan aiheellinen. Silloin kun minulla oli numero näkyvillä ilmoituksessani, niin vastasin useinkin puheluihin pahaan aikaan.

Miksikö?

Jos olen sopinut tapaamisen Kaalepin kanssa klo. 14:00, niin pyydän häntä saapumaan sijaintiin ja soittamaan sieltä minulle klo. 13:55 (koska on kivempi aloittaa tapaaminen klo. 14:00 niin, että ollaan jo päästy asuntoon sisälle ja saatu kengät jalasta). Kun minulle soitetaan vieraasta numerosta klo. 13:54, se on luultavasti Kaaleppi, mutta se saattaa olla myös Pentti, joka soittelee varatakseen ajan. Jos se on Kaaleppi, niin sanon "moi, tule vain tänne, tavataan kohta". Jos se on Pentti, niin sanon "moi, sori vaan mutta nyt en voi puhua, soittaisitko uudestaan 45 minuutin kuluttua".

Kun ainahan minulla on aikaa puhua, mutta aina joskus vain yhden tietyn henkilön kanssa, ja kaikkien muiden kanssa on silloin paha aika puhua ;)
Eläkkeellä.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #35 : Heinäkuu 24, 2019, 16:35:25 »
Vielä yksi..

Miettikää millaisen viestin lähetätte ennen kun painatte lähetä. Onko siinä selkeästi ja asiallisesti kerrottu/kysytty mitä haette, koska mahdollisesti ja jotain itsestänne.

Jos viestissäsi lukee vaan et "Pannaanko nyt?" "Moi" tai muuta vastaavaa tökeröä, niin jätän luultavasti vastaamatta...

Vahva komppaus tälle. Ette uskokaan, kuinka paljon tulee viestejä, jossa lukee pelkkä moi, ja sit ei mitään kuulu ihmisestä muuta.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #36 : Heinäkuu 24, 2019, 19:37:12 »
Jos sen Moi viestin jälkeen menee pupu pöksyyn tai pasmat jo sekaisin himosta :D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #37 : Heinäkuu 24, 2019, 19:45:39 »
Aina kun multa kysytään "soitanko pahaan aikaan" vastaan "tietenkin soitat" paitsi mummolleni sanon "et tietenkään mummi rakas, mulla on kaikki maailman aika"

Tää oli kait joku vinkki ketju joillekin kaloille. Älä vedä koukkua kitusiin asti!!!
Why so fragile?

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #38 : Heinäkuu 25, 2019, 16:51:20 »
Tällainen lisäys vielä, että kysy suoraan sitä, mitä oikeasti haluat tietää. Käyn usein puhelimessa seuraavanlaisen keskustelun:

Asiakas: Mitä palveluja sulla on tarjolla?
bbwnanna: Mulla on todella laaja valikoima erilaisia palveluja tarjolla, joten kerro ihan reippaasti vaan, mitä olet vailla, niin kerron sitten, onnistuuko se.
Asiakas: Paljonko suikkari maksaa?

.
.
.
Mitä ihmeen väliä mun palveluvalikoimani laajuudella on, jos suikkari hinta on se, mitä oikeasti halutaan tietää...? Ei voi ymmärtää...
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #39 : Heinäkuu 26, 2019, 16:35:52 »
^^^^ katsos perkele kävit velipojan koirasta nappademassa kuvan  ;D