Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkit aloittelevalle turskalle.  (Luettu 24821 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #120 : Heinäkuu 14, 2020, 12:29:17 »
Se neljäs olennainen on ettei hupsukan kova hintapyyntö tarkoita taivaallista tapaamista vaan useasti ihan muuta. Kaikki parhaimmat "hupsukkani" ovat aina pyytäneet vähemmän kuin yleensä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2020, 12:31:57 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #121 : Heinäkuu 14, 2020, 16:15:42 »
^Täydellisen samaa mieltä 💪

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #122 : Heinäkuu 14, 2020, 16:57:09 »
Olen itsekin aloittelija. Sen verran haluan sanoa että paritettuja naisia en harrasta.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #123 : Heinäkuu 14, 2020, 16:59:03 »
^ En minäkään, mutta varma asiasta ei tietenkään voi olla.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #124 : Heinäkuu 14, 2020, 17:09:18 »
Itse vaihdan prepaidia ihan senkin vuoksi, että välillä se vanha numero on ehtinyt vanhentua toimimattomaksi laatikossa.

Pari kertaa olen joko hukannut pilluluurini tai sössinyt sen jonkkaan, ja sen myötä on sitten vaihtunut numerokin. Yleensä tuossa ei ole mitään ongelmaa, koska äkkiäkös hupakolle kertoo soittavansa uudesta numerosta. Joillakin ulkkareilla on kuitenkin tapana ilmoittaa hyvissä ajoin etukäteen, kun ovat tulossa Suomeen eikä tällainen onnistu, jos eivät tiedä uutta numeroani. :'(

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.