Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkit aloittelevalle turskalle.  (Luettu 24821 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #120 : Heinäkuu 14, 2020, 12:29:17 »
Se neljäs olennainen on ettei hupsukan kova hintapyyntö tarkoita taivaallista tapaamista vaan useasti ihan muuta. Kaikki parhaimmat "hupsukkani" ovat aina pyytäneet vähemmän kuin yleensä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2020, 12:31:57 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #121 : Heinäkuu 14, 2020, 16:15:42 »
^Täydellisen samaa mieltä 💪

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #122 : Heinäkuu 14, 2020, 16:57:09 »
Olen itsekin aloittelija. Sen verran haluan sanoa että paritettuja naisia en harrasta.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #123 : Heinäkuu 14, 2020, 16:59:03 »
^ En minäkään, mutta varma asiasta ei tietenkään voi olla.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #124 : Heinäkuu 14, 2020, 17:09:18 »
Itse vaihdan prepaidia ihan senkin vuoksi, että välillä se vanha numero on ehtinyt vanhentua toimimattomaksi laatikossa.

Pari kertaa olen joko hukannut pilluluurini tai sössinyt sen jonkkaan, ja sen myötä on sitten vaihtunut numerokin. Yleensä tuossa ei ole mitään ongelmaa, koska äkkiäkös hupakolle kertoo soittavansa uudesta numerosta. Joillakin ulkkareilla on kuitenkin tapana ilmoittaa hyvissä ajoin etukäteen, kun ovat tulossa Suomeen eikä tällainen onnistu, jos eivät tiedä uutta numeroani. :'(

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #125 : Heinäkuu 18, 2020, 17:20:39 »
Lainaus
Suomessa on luotu typerä laki, joka asettaa seksinostajat heikkoon asemaan paritustilanteessa.

Käsittääkseni tarkoitus oli tehdä kieltolaki keittiön kautta, kun ei mahtunut etuovesta.

Ajatus oli että sihteeriopisto välittäessäön yhteystietoja parittaa seksinmyyjää, joten hän on paritunsen uhri.

Tätä tulkintaa muutama kansanedustaja ainakin kertoili, kun toi oli säädetty.

Tuomioistuimet eivät tohon tulkintaan onneksi yhtyneet.

Ihmisoikeudet olivat savuverho pipopää kiristillisyydelle/feminismille.

Poissa masaho

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #126 : Marraskuu 25, 2021, 21:54:44 »
Itse olen aloittanut keskustelun, tapahtui se puhelimessa, tekstiviestilla tai sähköpostissa, ystävällisellä tervehdyksellä. Sen jälkeen olen kertonut kuka minä olen, etunimellä, minkä ikäinen ja jopa vähän muuta ulkonäkökuvausta. sen jälkeen millaisista palveluista olisin kiinnostunut ja kuinka putkä tapaaminen. Sen jälkeen kysynyt joko tietyn ajankohdan sopivuutta tai mikä ajankohta sopisi hänelle. Puheluihin ei todellakaan läheskään aina vastattu, monesti tullut vastausviesti, mutta viesteihin ja sähköpostiin  lähes aina.
Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle!

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #127 : Marraskuu 26, 2021, 22:57:47 »
1. Älä maksa etukäteen, siis koskaan. Vaikka huora lupaisi rakastaa sua elämän loppuun asti.

2. Älä jää kierimään itsesäälissä vaikka oharit tulee. Seuraava pillu on nurkan takana.

3. Huora on sua varten, sun tarpeita ja palveluita varten mistä olet maksanut. Vaikka täällä moni hakeekin tyttöystäväviä ja vaimoja hupakoista, ainakin unelmissaan, niin ne kannattaa unohtaa.


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2021, 23:03:02 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #128 : Marraskuu 26, 2021, 23:02:22 »
1. Älä maksa etukäteen, siis koskaan. Vaikka huora lupaisi rakastuin sua elämän loppuun asti.

2. Älä jää kierimään itsesäälissä vaikka oharit tulee. Seuraava pillu on nurkan takana.

3. Huora on sua varten, sun tarpeita ja palveluita varten mistä olet maksanut. Vaikka täällä moni hakeekin tyttöystäväviä ja vaimoja hupakoista, ainakin unelmissaan, niin ne kannattaa unohtaa.
Amen
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #129 : Marraskuu 26, 2021, 23:12:16 »
4. Käytä prepaidia. Yhtä tärkeä kuin kortsukin.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6713
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #130 : Marraskuu 26, 2021, 23:45:52 »
- Sovi halutut palvelut niin, että niistä ei jää epäselvyyttä kummallekaan (aika/hinta/palvelut)
- Nauti sessiosta ja anna flown viedä
- Avoimin mielin ja positiivinen pössis

Ja joo, ja kaikkien kanssa ei natsaa ku Tromsöössä ja se vaan on normaalia panetushommissakin

Tiedä auttoika nämä widduakaan, mutta mulla nuo toimii hyvin  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #131 : Marraskuu 27, 2021, 00:14:46 »
Varaudu pettymyksiin! Jos kolisee, älä sekoa kuten tempsterin metro!
Why so fragile?

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #132 : Marraskuu 27, 2021, 09:29:33 »
4. Käytä prepaidia. Yhtä tärkeä kuin kortsukin.

Toi pätee vain jos olet avioliitossa/parisuhteessa, jos et halua että tulee kiusallisia puheluita tai tekstareita huonoon aikaan jälkikäteen.

Jos olet sinkku sekä yksineläjä siihen päälle niin ei mitään väliä, kunhan jätät soittamatta niihin kaikkein epäilyttävimpiin numeroihin. Oon tosin joskus koputellut jäätä niihinkin, mutta eipä ole ikinä kutsuttu kuulusteluihin.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #133 : Marraskuu 27, 2021, 10:20:59 »
Pari sen verran kilaria muikkelia tullut vastaan vuosien saatossa, että itse käytän prepaidia aina huorahommissa, vaikka en parisuhteessa olekaan. Yksityisyyttään kannattaa varjella. Niinhän hupakotkin tekevät.

Tutut, luotettaviksi todetut hupakot ja vakkarit on tietty eri asia. Onhan se joskus kiva yllätys saada joku mainosviestikin, tosin itse suosin dedikoitua mailiosoitetta ja appia, joka on sitten siviililuurissa. Apista saa äänet pois jne.

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #134 : Joulukuu 02, 2021, 08:30:49 »
Pari sen verran kilaria muikkelia tullut vastaan vuosien saatossa, että itse käytän prepaidia aina huorahommissa, vaikka en parisuhteessa olekaan. Yksityisyyttään kannattaa varjella. Niinhän hupakotkin tekevät.

Tutut, luotettaviksi todetut hupakot ja vakkarit on tietty eri asia. Onhan se joskus kiva yllätys saada joku mainosviestikin, tosin itse suosin dedikoitua mailiosoitetta ja appia, joka on sitten siviililuurissa. Apista saa äänet pois jne.

Edelleenkin väitän että yksityisyydellä on enimmäkseen väliä vain, jos ei ole sinkku ja sitä kautta on jotain menetettävää. Vaikken oikeaa nimeäni hupakoille ikinä kerrokaan.

Pimeisiin tyyppeihin itsekin olen törmännyt varovaisuudestanikin huolimatta silloin tällöin, heti jos tulee sellainen fiilis että toisella ei ole muumit laaksossa niin olen laittanut numeron estoon sekä puhelimen että watsapin puolella, ja tähän mennessä se on aina riittänyt. Ei ole tullut häirintää eikä uhkailuja eikä kiristysyrityksiä, eikä oikeastaan mitään seurauksia, koskaan.

Dedikoitu mailiosoite ja appi on hyviä vaihtoehtoja, niitä kannattaa toki käyttää.