Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Tuumailua
DeiDei:
^ Uskooko ne hölmöläiset euroopassa ns.ihmisiä, joiden passi on hävinnyt välimereen, mutta uusin iPhone ja Niket eivät ole hävinneet minnekkään. ;D
Kielitieteilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ivanhoe - Toukokuu 10, 2025, 20:20:47 ---Olen käynyt reilu kymmenen kertaa nyt samalla thaikulla, hieronta iloisella lopulla, hänen kotonaan. Mukava tyttö ja synkkaa hyvin, hieronta nykyisin molemmin päin.
Olisiko ollut kolmas tapaaminen, niin kyseli mitä teen elääkseni.
Siitä pari tapaamista, niin paljonko ikää ja kehui 10v nuoremman näköiseksi ja kertoi myös oman ikänsä, mikä poikkeaa Ilmoita, luonnollisesti.
Eilen kun kävin (oli ollut 3 viikkoa taukoa tapaamisessa erinäisistä syistä), niin totesi, että hän ajatteli etteikö minulla ole hänelle aikaa, onko iso perhe tai muuta.
Ja ei ollut mikään kiire heittää minua ulos aktin jälkeen vaan siveli ja hiveli pitkään yliajalle, kunnes itse totesin, että pitäisi varmaan poistua.
En oikein tiedä mitä pitäisi tuumata...
--- Lainaus päättyy ---
Älä tuumaile liikaa.
Nauti, pidä likkaa hyvänä niinkuin sinusta tuntuu hyvältä. Pidät vaan identiteettisi piilossa; Jossain vaiheessa juttu alkaa maistua puiselta, arkiselta ja silloin vain ratsastat auringonlaskuun.
Senkin teet herrasmiehenä tyylikkäästi, hyvästelet kuten hyvä rakastaja hyvästellään🌹
Maximilian:
En ole itse niin paljon näiden thaikkujen perään,mutta onhan niitä ihan hyviäkin parisuhteita Suomi-ukkojen ja thaikku-naisten välille syntynyt.
Tuo rahapuoli on kuitenkin hyvä pitää mielessä. Läheltä olen seurannut Suomi&poikien ja aasialaisten tytsyjen suhteita. Kaikki rahat on sitten yhteisiä.
Toinen hyvä huomio täällä myös nousi. Ei tykkää kun jätetään. Tämäkin tullut läheltä seurattua.
Kerran päädyin Helsingin ravintolsamaailmassa ei-maksullisen filippiiniläisen kauniin tytön seuraan ja panohommiksi se meni. Olikin ihan koulutettu ja muutenkin fiksu tapaus.
Itselle kyse oli yhden yön hauskanpidosta ja aamuashvitteluista päälle.
Erehdyin antamaan puhelinnumeron ja sehän soi ja piippasi viestejä kaksi kuukautta.
Ei ollut helppoa päästä eroon 😃
Toki Filippiinit eri kuin thai, mutta isossa kuvassa saman suuntaista kulttuuria verrattuna tänne pohjoiseen maailmaan.
Aloittajalle kommentti, kannattaa katsoa mihin elämä vie ja olla välittämättä liikaa muiden tuomioista. Kuitenkin isoissa päätöksissä tuumailu on viisasta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta