Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dom kiinnostus  (Luettu 753 kertaa)

Poissa Miro

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Dom kiinnostus
« : Toukokuu 10, 2025, 07:24:02 »
50 vuotta lähestyy kovaa vauhtia ja en tiedä onko se 50 -villitystä vai mitä ,mutta olen löytänyt itsestäni kiinnostuksen dominointiin.
Ongelma vain on sellainen että en tiedä yhtään mitään asiasta 😊 tai tiedän jotain mutta en paljoa.
Löytyisikö täältä naista neuvomaan tai opastamaan asian saloihin?

Poissa Jukka52

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dom kiinnostus
« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2025, 17:31:35 »
Tuonne kannattaa liittyä bdsmbaari.net

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2025, 17:42:25 »
Fetlife on hyvä paikka tutustua aiheeseen jos vaan englanniksi lukeminen onnistuu. Myös "The New Topping Book" oli aika hyvä kirja aiheesta.
💎 Kotka 2.-4.6. 💎

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2025, 23:36:11 »
https://www.bdsmbaari.net
Tuota paikkaa voin suositella erittäin lämpimästi ”leikkikaverin” hakuun.
Viime vuoden marras-joulukuussa aloin etsimään seuraa ja neljä tosi upeata tyyppiä olen tavannut ja jatkuva sessio-suhde on nyt päällä heistä yhden kanssa.
Muiden kanssa tilanteet, mieltymykset, muut suhteet jne ovat vähentäneet sessioita viimesen parin kuukauden aikana.
Toki ovat ystäviä edelleen ja ehkä vielä suoleen kurkistellaan heidänkin kanssa. Olen sub/masokisti/fetisisti. Dominointi ei siis ole mun juttu, toki pari persettä olen joutunut punaiseksi piiskaamaan kun niin on haluttu.
Mutta juu, panostat profiiliisi siellä ainakin tekstin/esittelyn osalta ja jos kuvia on niin ne lisää kiinnostusta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2025, 23:39:49 kirjoittanut Tyler »

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Toukokuu 11, 2025, 00:15:46 »
Ai niin ! Sitten on ClubX Mäkelänkadulla. En ole jäsen, mutta löytyy tapahtumia kaikille kiinnostuneille.
Menin sinne taannoin torstai-saunaan ja illan aikana löysin itseni häpeäpuusta ja piiska paukkui selässä ja perseessä. Jos hyvä säkä käy niin löytyy sub-nainen, joka mielellään antaa kehonsa käyttöösi kun nätisti pyydät ennen mahdollista valta-asetelmaa.