Kiitos ThomasDundee❤️!
Pistetään harkintaan Höpöjöpö 😘.
Kiitos kaikille yksityisesti komentoineille myös, arvostan suuresti kaikkea palautetta mitä kirjoittelustani saan

.
Keikkakiertue Annin kanssa - Tampere
☀️
Päivä 1Siis miten ihanaa oli saapua jääkylmän ja pilvisen Kuopion ja Jyväskylän jäljiltä auringonpaisteeseen Tampereelle 😍. Täällä oli jopa vähän lämpöäkin ilmassa, tuli tosi hyvä fiilis kun aurinko paistoi suoraan majapaikan makuuhuoneeseen. Nappasin pari kivaa kuvaa itsestäni niissä fiiliksissä.
Mulla kävi tänään asiakas, joka kertoi tapaamisen lopussa käyneensä lukemassa Saitilta juttuja minusta. On kivaa, että tätäkin kautta asiakkaat löytää mun luokse, ja vielä kivempaa on kun siitä kerrotaan mullekin. Ei tarvitse kertoa omaa nikkiä mutta mielelläni kuulen, jos täältä luetut jutut ovat vaikuttaneet positiiviseen ostopäätökseen.
Tampereella jatkuu Jyväskylän tilanne, eli on tullut kymmeniä yhteydenottoja koskien duotapaamisia, mutta ne eivät johtaneet mihinkään. Mulla myös soolotapaamisia on ollut vähemmän kuin toivoisin. Meillä ei ollut käytössä lainkaan varausmaksua sen enempää soololle kuin duollekaan, eli edes mahdollinen siitä nihkeily ei selitä sitä, että duoja ei Tampereelle saatu ekaksi päiväksi ainuttakaan.
Käytiin syömässä ja nautittiin kiertueen vikasta illasta kahdestaan jutellen ja loikoillen. Reflektoitiin tätä reissua ja kaikkea mahdollista mitä tähän työhön liittyy ja pohdittiin, mikä kaikki on vaikuttanut mihinkin.
Meillä oli soolotapaamisten takia Tampereella kaksi majoitusta ja Anni lähti iltahengailun päätteeksi nukkumaan toiseen osoitteeseen ollakseen siellä aamulla valmiina.
⛅
Päivä 2Päätin nukkua pitkään kun varauksia ei aamupäivälle ollut, ja vasta heräilin kun Anni saapui kamoineen aamun tapaamisensa jälkeen toisesta majapaikasta katuen katkerasti valintaansa yöpyä siellä. Oli ollut häiritsevää musiikkia ja muutenkin ikävää.
Anni lähti käymään erotiikkaliikkeessä sillä aikaa, kun otin vastaan asiakkaan, ja menin itse käymään siellä myöhemmin kun Annilla oli asiakas. Tampereella on tosi kiva kauppa jossa henkilökunnan kanssa voi jutella avoimesti seksityöstä samalla kun tekee ostoksia. Kyselin vinkkejä uusiin hierontaöljyihin ja käsihoitoliukkareihin, ostin harsikumeja ja muita tarvikkeita.
Olen varannut itselleni perusteellisen hieronnan ensi viikolle ja ostin sitä varten aivan tajuttoman ihanan tuoksuista hierontaöljyä, jota tohkeissani esittelin Annille. Kysyin, saanko testata sitä hänen selkäänsä. Lopulta päädyin käyttämään Annia koekaniinina eroottiselle hieronnalle ja sain harjoitella rintojen ja pillun hieromista hänen kanssaan. En ole kovin kokenut naisten koskettamisessa, joten oli tosi mahtavaa saada siinä harjoitusta. Musta olisi ihanaa tehdä eroottista hierontaa myös naisasiakkaille ja voisinkin alkaa tarjoamaan tätä palvelua vaikka kollegoille.
Tuo hierontasessio oli hauska lopetus tälle reissulle, sillä sen jälkeen oli aika jättää Anni Tampereelle ja lähteä kotimatkalle. Kirjoittelen tätä matkalla kohti Espoota ja pohdin lähitulevaisuuden suunnitelmiani.
Olen ihmetellyt muutamaan otteeseen itsekseni miten hämmentävän vähän lannistavalta tämä hiljaisuus on tuntunut. Luulen, että jos olisin ollut yksin reissussa olisi tuntunut huomattavasti ikävämmältä, mutta kun on erittäin hyvää seuraa ja muutakin kivaa tekemistä niin fiilis on pysynyt hyvänä siitä huolimatta, että olen pyöritellyt "johtuuko tämä minusta" -keloja jonkun verran.
Tampereella on tosi paljon tarjontaa, ja pokan suhteen kaupungilla on huono maine jo entuudestaan. Keikkojen menestystä on lähes mahdotonta ennustaa, mikä kaupunki toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle, ja tuntuu, että keikan onnistumiseen vaikuttaa myös tuulen suunta ja tähtien asennot.
Taloustilanne on mikä on, ja se on iso tekijä tässä myös. Monille raha ratkaisee, mutta mä en kuitenkaan ole halukas kilpailemaan hinnoilla, joten on tehtävä suunnitelmia siitä, miten voi kilpailla palveluilla. Koska fiilis on pysynyt positiivisena tilanteesta huolimatta olen tosi inspiroitunut kaikista suunnitelmista mitä olen tehnyt tilanteen parantamiseksi. Mulla on ollut jo pitkään "pitäis ottaa uusia kuvia" ja "pitäis edistää näitä suunnitelmia" -mietteitä, mutta en ole päässyt toimintaan asti. Tämä reissu on ollut kyllä tosi selkeä merkki siitä, että on aika ryhtyä toimeen näiden asioiden edistämiseksi.
Tartun näihin heti ensi viikolla ja seuraavaan keikkaan mennessä on sitten jos nyt ei täysin uusia, niin ainakin huolella viilattuja juttuja tulilla. En ole vielä päättänyt milloin menen seuraavalle keikalle tai tarkalleen sitä minne menen, mutta ajankohta on jossain toukokuun loppupuolella.
Tämä reissu, vaikka loppua kohden melko hiljainen olikin, on kuitenkin ollut sen verran hyvä, että voin hyvillä mielin pitää nyt vähän vapaata. Luulen, että näitä monen kaupungin kiertueita ei heti ole luvassa, vaan teen yksittäisiä keikkoja ja menen välillä kotiin lataamaan sosiaalista akkua kaikessa rauhassa.
Tähän päättyy raportointi tältä reissulta. Jälleen kerran on ollut aivan mielettömän ihanaa, syvällistä ja inspiroivaa reissata Annin kanssa. Ihania asiakkaita ja merkityksellisiä kohtaamisia.