Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MissHoto  (Luettu 1491 kertaa)

Poissa Hard-One

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
MissHoto
« : Toukokuu 07, 2025, 13:27:41 »
Onko kenelläkään kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta dominasta nimeltään MissHoto? Kivan näköinen, räväkkä kuvien perusteella.

Poissa MissHoto

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: MissHoto
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2025, 13:38:11 »
Täällä Miss Hoto, kuulisin mielelläni myös itse asiakaspalautetta ja sitä, millainen fiilis on jäänyt sessioista mun kanssa!  :inlove:

Positiivista palautetta tulee nyt jälkeenpäin instassa / sähköpostilla, mutta täällä saattaa olla matalampi kynnys kertoa anonyymisti kokemuksistaan. Olen kuitenkin vielä tuore tällä alalla ja haluan kehittyä entistä paremmaksi!
Domina Miss Hoto

Poissa mms

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2025, 23:28:00 »
Olen tuntenut Miss Hoton noin vuoden viestien vaihdon perusteella jo ennen kuin Hän aloitti pt:nä.

Positiivinen, kiva tyyppi, jonka kanssa kinkyajatuksemme natsasivat. Opin luottamaan Miss Hotoon.

Vihdoin saimme sovittua vieläpä lyhyellä varoitusajalla tapaamisen, vaikka molempien kalenteri oli melkoisen täynnä sille päivälle. Mutta voi surkeus! Jumalatar Miss Hoto joutui muuttamaan vähän aikataulua, paikan omistajan vaatimuksesta. Ja mulle taas muutos ei sopinut työasioiden vuoksi, joten tapaaminen peruuntui. Buukkasin omalle asiakkaalleni sitten sovitun ajan lisäaikaa business-dinnerille.

Miss Hoto sai sovittua ajan paremmaksi, mutta olin jo ehtinyt kalenteroimaan ko illan jo oman yritykseni asiakkaalle. Siten odotettu ja jo vähän suunniteltukin sessio jäi välistä. Harmitti ja v-tutti tosi kovasti, mutta nyt oli vain huonoa tuuria.

Koitetaan uudelleen, kyllä se varmaan onnistuu.

Siis: vaikkei olla tavattu, niin pitkän viestienvaihdon perusteella Miss Hoto on mukava persoona, jalat maassa -ihminen. Kuten sanoin, opin luottamaan Häneen.

Dommena keskustelujemme perusteella varmasti erinomainen, jos olet masouteen taipuvainen. Tämä kaunotar on sadistisuuteen taipuvainen. CBT ja ball busting tulee varmasti Hänellä sydämestä, kuten myös dominoiva kontrolli ja kaikki "kiputaiteeseen" liittyvät asiat, nöyryytystä unohtamatta.

Kokemukseni on siis chattailyyn perustuva, mutta tunnen pitemmältä ajalta, joten persoonana loistotyyppi! Enkä epäile etteikö olisi aidosti kinkynä sessiossa täysillä mukana.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Toukokuu 13, 2025, 09:21:26 »
Mikäs siinä, jos ballbusting on se juttu, jota hakee sessioista. Itselleni teema on punainen, eli käytännössä kielletyllä listalla.

Muutenkin kannattaa olla tarkkana dominoiden listauksista ja toimintatavoista sessioissa.

Itselleni kävi kerran niin, että viiden kerran jälkeen jouduin toteamaan, ettei tämä domina ja studio ole minua varten. Näitä ongelmakohtia ei välttämättä hoksaa heti, siksi kannattaa kommunikoida avoimesti omista toiveistaan. Tosin minun tapauksessani domina tosiasiassa kielsi tai esti kaiken kommunikoinnin. Tämä johti tosiasiassa tilanteeseen, jossa sessiot olisivat olleet minulle turvallisuusriski.

Pahoittelut, että loppuosa on osin aloituksen vierestä.