Olen tuntenut Miss Hoton noin vuoden viestien vaihdon perusteella jo ennen kuin Hän aloitti pt:nä.
Positiivinen, kiva tyyppi, jonka kanssa kinkyajatuksemme natsasivat. Opin luottamaan Miss Hotoon.
Vihdoin saimme sovittua vieläpä lyhyellä varoitusajalla tapaamisen, vaikka molempien kalenteri oli melkoisen täynnä sille päivälle. Mutta voi surkeus! Jumalatar Miss Hoto joutui muuttamaan vähän aikataulua, paikan omistajan vaatimuksesta. Ja mulle taas muutos ei sopinut työasioiden vuoksi, joten tapaaminen peruuntui. Buukkasin omalle asiakkaalleni sitten sovitun ajan lisäaikaa business-dinnerille.
Miss Hoto sai sovittua ajan paremmaksi, mutta olin jo ehtinyt kalenteroimaan ko illan jo oman yritykseni asiakkaalle. Siten odotettu ja jo vähän suunniteltukin sessio jäi välistä. Harmitti ja v-tutti tosi kovasti, mutta nyt oli vain huonoa tuuria.
Koitetaan uudelleen, kyllä se varmaan onnistuu.
Siis: vaikkei olla tavattu, niin pitkän viestienvaihdon perusteella Miss Hoto on mukava persoona, jalat maassa -ihminen. Kuten sanoin, opin luottamaan Häneen.
Dommena keskustelujemme perusteella varmasti erinomainen, jos olet masouteen taipuvainen. Tämä kaunotar on sadistisuuteen taipuvainen. CBT ja ball busting tulee varmasti Hänellä sydämestä, kuten myös dominoiva kontrolli ja kaikki "kiputaiteeseen" liittyvät asiat, nöyryytystä unohtamatta.
Kokemukseni on siis chattailyyn perustuva, mutta tunnen pitemmältä ajalta, joten persoonana loistotyyppi! Enkä epäile etteikö olisi aidosti kinkynä sessiossa täysillä mukana.