Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Monttukeikka  (Luettu 2206 kertaa)

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Monttukeikka
« Vastaus #20 : Toukokuu 05, 2025, 11:20:07 »

"Herra konstaapeli, tässä on kyseessä live-roolipelaaminen."

Larppaamisella saa kuitattua aika paljon kaikkea kummallista mutta elävältä hautaaminen saattaa olla niitä missä se ei enää menisi läpi niin helposti 😅
🍰 Keikkakiertue Annin kanssa päättyy Tampereelle 9.-10.5.🍰

Poissa neitikarju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Toukokuu 05, 2025, 12:27:30 »
Tässä on ikävä kyllä paljon varjopuolia, mutta hyvällä tutustumisella todella paljon plussapuolia. Eli todellinen antautuminen ja luottamus ja sitä myöten kaikille osapuolille hyvä kokemus.

Tämä on se ydin. Luottamus tulee kokemuksesta, turvallisuus luottamuksesta ja nautinto turvallisuuden tunteen mukana (mitä nyt pikkahiukkasen saa pelätä henkensä edestä).

Ja sen kokemuksen saa vain hankkimalla. Pikkuhiljaa, mutta aina ei tarvitse tehdä pelkästään pienesti. Syvään päähän sukeltamisenkin aika tulee joskus...

Lainaus
Kiva threadi, kiitos siitä!
Tuntuu että liian vähän kinkyilyä täällä, puhumattakaan hc kinkyilystä, mikä on suhteellisen yleistä kuitenkin.

Rivoin=ujoin? Puhuminen rohkaisee, toivottavasti. On kiva kuulla ihmisten ideoista ja tempauksista, vaikkei itse koskaan pystyisi tai edes uskaltaisi. Aina voi skaalata ja soveltaa, siinä omassa turvalliseksi rakennetussa kontekstissa.

Kiitos kaikille kannustuksesta! Katsotaan mitä seuraavaksi. ;D (Ja josko uskaltaisi viritellä taas uudessa seurassa: Mmeowwin kanssa pelkokerroin jälleen tappiin, kun pitää vielä bonuspelätä että uskottomuus Evilialle paljastuu...?  :P)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Toukokuu 05, 2025, 18:40:19 »

Rivoin=ujoin? Puhuminen rohkaisee, toivottavasti. On kiva kuulla ihmisten ideoista ja tempauksista, vaikkei itse koskaan pystyisi tai edes uskaltaisi. Aina voi skaalata ja soveltaa, siinä omassa turvalliseksi rakennetussa kontekstissa.

No siis mähän voisin ideoida loputtomasti, mutta oon kokenu saitin jotenkin hiukkasen uuvuttavaksi kun joku trolli muka niin nerokkaana varaa aikaa, kertoo jonkun täältä lukemansa, mun kirjottaman asian ja oharoi siihen perään. Niinku ok mr big brains, hieno kyky se on tuokin 🥸

Mutta syksyllä ehdottomasti haluan sellaisen primal roolipeli session ja ehdottomasti kuvauksien kanssa. En oo kyllä vielä yhtään varma uskaltaako tämmösiä toteuttaa miten herkästi asiakaskohtaamisten aikana, mutta pidän mietintämyssyssä (:

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : Toukokuu 05, 2025, 18:48:31 »
Toivottavasti turvallisuusasiat olivat etukäteen mietittyjä ja varmistettuja.
Mietin esimerkiksi sitä, pystyykö ja haluaako orja turvautua turvasanaan kun turvasanalle on oikeasti tarvetta. Tuolloin vastuu punaisesta lipusta on dominalla. Jäi myös epäselväksi, oliko turvasana edes fyysisesti mahdollista lausua. Myös turvaeleen käyttö näytti olevan lopussa mahdotonta?!

Poissa neitikarju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Toukokuu 05, 2025, 19:25:23 »
Nämä olivat oikeastaan sitä suunnittelun helpointa päätä. Insinöörimäisellä tarkkuudella evaluoitiin etukäteen, mitä voi tapahtua, ja sen pohjalta sovittiin. Ei suukapulaa, paitsi satunnaiset suuhun hetkeksi tungetut ällökkeet. Ja "helvetin kylmä, hei mä jäädyn, mä kuolen tänne ettekste tajuu?!?" ja sen kaikki muunnelmat sivuutettiin, no, kylmästi, mutta tarkka fraasi "liian kylmä" olisi triggeröinyt välittömän ylöstempaisun ja saunottamisen. Eikä niiden väliin tarvittu mitään "keltaista" vastaavaa puolivillaisuuskoodia sotkemaan.

Aika selväthän nuo riskit sinänsä. Sairaskohtauksen tms. olisin sanoittanut auki "tosihätänä", mutta myös hiljaisuus tai liikkumattomuus olisi kyllä heti huomattu. Jne. Jne.

Josko käytän turvasanoja oikein... No, Demonittarillani on tuosta riittävä kokemus kanssani. Sen varaan tällaiset rakentuvat - ei voi olla ensimmäinen tai edes kuudes sessio jossa lähdetään etenemään riskimpään suuntaan.

Lopulta kyse kuitenkin on insinöörintyöstä. "Ois kiva joutua arkussa merenpohjaan" on vain suunnittelu- ja resurssikysymys sekin, ja oikein tehtynä turvallisempaa kuin automatka Ylläkselle.

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #25 : tänään kello 09:00:23 »
Todella kiehtova sessio-kertomus! Ihanaa että jaoit hyhmäisen monttu-matkasi meille 🖤
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~