Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

"Onko kukaan käynyt?"

<< < (3/4) > >>

FortySexN2:
Näitä onko kukaan käynyt -ketjuja todella on viittä vaille vitusti. On totta että ne sivuavat hieman foorumin tarkoitusta - maksullisesta seksistä aikuisten kesken - mutta harvoin niitä kyselyitä tykittävät antavat vastauksista kiitollisina tietoa takaisin. Kyselyitä tehdään vaikka olisi tälläkin forkalla olemassa useita rapsaketjuja. Se on ehkä sellaista oman rohkeuden pönkittämistä.

molopää:
^
Näitä kyselyitä tosiaan tulee, vaikka olis rapsoja helposti löydettävissä.

Sitten kun vastaat, että haulla löytyy, tulee joku pärisemään että vois sen linkin laittaa jos kerran rapsoja on.
Ilmeisesti näitten puolesta pitäisi vielä sopia treffitkin ja maksaakin, että saavat kokemuksia  :laught:

OuluJuha:
Siis vielä tarkennuksena kirjoitan ketjuun ensin, jos kirjoitan, ja välillä sitten tulee lisäkyselyjä yv:nä ketjuun vastattua, joihin vastaan välillä. Suosin siis ketjuihin vastaamista, jos on kokemuksia kyseisestä pt:stä.
Välillähän nämä ketjut katoavat, joissa on jotain negatiivista pt:stä.

Kielitieteilijä:
Ei o Viljoo näkyny.
En reagoi noihin mitenkään. Voidaan ajatella että ne kuuluvat alan foorumille mutta en tykkää.
Välillä tulee itselle privana kysely jostain, joskus vanhastakin postaamastani niin olen näihin vastannut jos asia esitetään edes vähänkään fiksusti

Pertti Ström:
Mulle on tullut vuosien mittaan melko paljon Prahaa koskevia kyselyjä ja kilttinä ihmisenä olen heille vastaillut. Olen heitä pyytänyt sitten laittamaan jotain Praha-ketjuun, mutta yksikään ei ole näin tehnyt ja onhan se vähän ikävää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta