Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?  (Luettu 16357 kertaa)

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #60 : Kesäkuu 14, 2021, 11:17:37 »
Pääasiassa mieltymykset kummassakin samat! Mutta rehellisesti sanottuna hupakoidessa nautin seksistä seksinä enemmän. Voi olla rennompi ja yksityiskohdat on aina selvät. Uskaltaa kokeilla erikoisempiakin juttuja! :P

Toisaalta taas siviilissä uskallan antaa esim sitoa, mitä en tee maksullisena ellei ole pitkäaikainen vakkari. 😊

Siviiliseksiä ei olekkaan tullut aikoihin harrastettua, nautin täysin rinnoin työstäni ja sen ohella keskityn muihin asioihin kun deittailuun. Sinkkuna onkin paras olla  ;) ;D

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #61 : Kesäkuu 30, 2021, 21:46:28 »
Maksullisten kanssa seksi on yksinkertaisempaa ja enemmän orgasmihakuista kuin parisuhteessa kumppanin kanssa. Ero on tietysti myös siinä, että siviilissä keskityn erittäin paljon kumppanin orgasmiin ja nautintoon…hupakon kanssa lähinnä pyrin nauttimaan koko rahan edestä ja menen kokonaan oma nautinto edellä.

Joku heitti tuolla aiemmin vertauksen ravintolassa käymiseen, ja aika hyvin osuu myös omaan ajatusmaailmaan…kotona voin nähdä paljonkin vaivaa, mutta suoran maksun tullessa kuvioon, oletan meneväni omat halut edellä.

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #62 : Kesäkuu 30, 2021, 22:28:19 »
Ei eroa, vaikka varmaan pitäisi 😅. Tai siis mieltymykset on mieltymyksiä ja pysyvät todennäköisesti samana, olipa kyseessä kumpi tahansa. Mut toimintatapojen ja tavoitteiden olisi varmaan syytä olla näissä kuvioissa erilaiset kuin siviiliseksissä, mutta itse vedän samaa linjaa molemmissa 😅🙈. Rakastan tuottaa nautintoa, mutta rakastan myös nautiskella itse 🙈
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 01, 2021, 20:53:10 »
Ei eroa, mutta en saa seksuaalisen mieltymykseni kaltaisia naisia ilman maksua. Rakkaus seksi on eri laji. Nyt kun olen kahden suhteen välissä käyn surutta tapaamassa maksullisia. Kun olen siirtynyt seuraavaan ihmissuhteeseen niin minun maksullisissa juokseminen loppuu. Tämä korona on vähän pidentänyt tätä juttua ja nostanut kynnystä.