Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?  (Luettu 16364 kertaa)

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #40 : Marraskuu 07, 2019, 13:32:30 »
Tavallaan ei eroa ja sitten kuitenkin. Itse kokisin maksullisissa käymisen niin että siinä voi kokeilla uusia asioita ehkä helpommin ja samalla tutkia vähän mitkä asiat itseä voisi kiinnostaa.
Sen verran pitää lisätä että kuitenkin noita juttuja mitä teksi mieli kokeilla on tullut vasta viimevuosina lisää ja jotain uutta ja kiinnostavaa ilmennyt ihan maksullisen kanssa. Ja ehkä sen yötä tullut vanhoja jo unohdettujakin juttuja takasin mieleen.....
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #41 : Marraskuu 07, 2019, 15:54:01 »
Mun kypärä on heti aivan eri asetuksissa jos panen huoraa. Mä en nimittäin mene huoran luokse, anna 200€ ja nuole orkkua. Minä annan ne setelit ja sitten on kulli kitusissa. Siviilissä olen erittäin kiinnostunut opettelemaan mistä nainen nauttii ja antamaan nautintoa. Huoran luokse minä menen saamaan en antamaan. En mä ravintolaankaan mene, maksa ateriaani ja painu keittiöön valmistamaan sitä.
Why so fragile?

Poissa Roseberry

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #42 : Maaliskuu 03, 2020, 07:37:27 »
Mieltymykset on kyllä samat hupakoidessa kuin siviilissä. Se erona että hupakoinnissa pystyn paremmin olemaan rento ja oma itseni, nauttimaan täysillä. Vuosien siviilielämän sinkkuus on tuonut omat paineensa.
Toistaiseksi eläkkeellä...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #43 : Maaliskuu 04, 2020, 20:41:31 »
^sama kuin RB:llä.

Toteutan samaa vaniljaista hempeilyä kuin siviilissä. Hupakoidessa vaan orgasmit tulee helpommin, helpompi relata.

No okei, seurustellessa voin ottaa lastit pilluun tai nieluun 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #44 : Tammikuu 26, 2021, 17:46:41 »
Siviilissä hoidetaan nopeasti paineet pois ja rojut ränniin. Maksullisissa nautiskellaan ja koetaan asioita. Amatöörinaisien kanssa voi mennä vuosia että saa edes kokeilla persettä, ammattilaisen kanssa se on viiskybää lapaan ja sorkkimaan. En sitten tiedä, että onko ammattilaiset likaisempia/uteliaampia/rahanahneempia/fiksumpia/mitälie asian suhteen, mutta aina kun tekee persettä mieli niin huoriin menen. Yleensä vielä trans-naiselle niin ei tarvitse maksaa pers-extraa. Kikit kun ei häiritse.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #45 : Tammikuu 26, 2021, 18:02:31 »
Ei juuri, lähtökohta on että on nautinto ja mieluiten molemmilla.
Siitä se vakkari suhde useinmiten rakentuu kun saa hyvää seksiä ja saa tuottaa sitä samaa toiselle.
Osa omaa nautinto on kun toinen nauttii... on vaan niin upea näky ja tunne kun nainen vaikeroi ja tärisee orkun aallossa.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #46 : Tammikuu 27, 2021, 14:33:52 »
Siviiliseksi ja duuniseksi eroaa toisinaan intensiteetiltään. Niin syvälle en bdsm:ään sukella asiakkaiden kanssa, mitä joskus siviilissä. Yhteistä molemmille on seuraavat: miellyttäminen on ihanaa, suihinotto on ihanaa, kurkkupanot on parasta, läheisyys on hyvästä, seksi on rentouttavaa, monipuolinen seksi on nautinnollisinta.
Helsingissä <3

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #47 : Tammikuu 27, 2021, 15:11:16 »
Eroaa sikäli että maksullisissa saan toteuttaa paljon vapaammin omia mieltymyksiäni, kun on osaavan ammattilaisen kanssa tekemisissä.

Ei ole mitään kynnystä kysellä ja ehdottaa asioita, eikä samanlaisia rajoituksia kuin siviilissä. Maksullisissa pääsee tietysti myös harrastamaan seksiä sellaisten naisten kanssa joka muuten ei olisi mahdollista. Ja juuri niin paljon kuin haluaa.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #48 : Tammikuu 27, 2021, 15:24:24 »
Maksuseksin mieltymyksiin mulla kuuluu suutelu ja naispartneri. Siviiliseksissä tuota omaa kättä harvemmin tulee pussailtua.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #49 : Tammikuu 27, 2021, 15:48:12 »
Maksuseksin mieltymyksiin mulla kuuluu suutelu ja naispartneri. Siviiliseksissä tuota omaa kättä harvemmin tulee pussailtua.

Mitä, ei esileikkiä kädelle?  :'(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #50 : Huhtikuu 04, 2021, 22:39:19 »
Maksuseksipuolella on päässyt harrastamaan sellaisten naisten kanssa, joihin ei olisi siviilissä mitään jakoa. Siihen liityy usein myös positiivinen uuden kohtaamisen jännitys. Siviilipuolella jutut äkkiä toistavat jotain kaavaa, ja pidän ensisijaisesti huolta toisen tyydyttämisestä useinmiten. Maksulliselta puolelta haen myös erikoisuuksia.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #51 : Huhtikuu 04, 2021, 22:49:30 »
Siviilipuolella ei kaikkea uskalla kokeilla/ehdotella. Molemmilla puolilla haluaisi ainakin, että nainen nauttisi siinä kuin itsekkin ja ei haittaa, vaikka nauttisi enemmänkin, kun se kiihottaa vielä lisää. PT luona on jotain asioita kokeiltuna, mutta monta asiaa vielä siellä haluaisi kokeilla, jotka on haastavampia saada onnistumaan siviilipuolella. Osa näistäkin voi jäädä toteuttamatta, jos ei yllättäen tule juttua PT kanssa. Eikä nämä ole mitään "kauhuskenaarioita", kun tietää, että niitä tietyissä määrin toteutetaan siviilissä, elokuvissa ja PT:n kanssa
Feel so good...

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #52 : Huhtikuu 04, 2021, 23:01:57 »
Hyvä kysymys.

Ei oikeastaan. Varmasti uudet kokeilut ja kokemukset isoin juttu. Ja uudet kohtaamiset tietysti aina erittäin mielenkiintoisia. Siviilissäkin on kuitenkin laadukasta menoa.

Niin, ja siviilissä brunette, joten olen keskittynyt blondi-markkinaan. Tosin en ole aina pysynyt ruodussa.

Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Meitsias

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #53 : Huhtikuu 05, 2021, 23:53:51 »
Tuli mieleeni kun avasin toista ketjua (treenasin äänestyksen tekemistä) tämä aihe.

Onko siinä eroa mikä miellyttää enemmän siviiliseksissä vs. kun käy maksullisella?
Haetteko siis seksissä eri asioita siviilissä kuin ostaessa & miten nuo sinulla eroaa toisistaan?

Tytöt voi vastata myös ajattelemalla eroja duuniseksin ja siviiliseksin välillä!

En hae eri asioita mutta parisuhteen sisällä on vaan vielä vaikeampi nostaa esille ihan kaikkia omia mielihaluja kun ei halua että Kumppani pitää ihan pöllönä.

Samat asiat miellyttää, pitää osata ottaa toki huomioon myös se miellyttääkö ne omat mieltymykset myös seksikumppania riippumatta siitä onko kyseessä maksullinen vai ei.

Maksullisella pitää olla oikeus myös kieltäytyä tekemästä jotain asiaa seksissä samalla lailla kuin siviili henkilölläkin on jos se ei häntä miellytä, meidän miesten olisi hyvä pitää se mielessä, eikä vängätä ja vetää hernettä nenään jos toinen ei suostu johonkin omaan mielihaluun.

Olisi hienoa jos nainen ennen seksiä ilmaisisi itse myös omat mieltymykset  mistä pitää ja mitkä on osastolla jyrkkä ei, niin ei tule sitten mitään Ikäviä tilanteita seksin aikana.

Molemmissa on omat hyvät puolensa ja molemmat on arvokkaita meille miehille niin maksulliset kuin myös siviili naiset.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #54 : Huhtikuu 14, 2021, 09:35:39 »
Nykyään ns. siviiliseksi voi olla jopa melkein yhtä hyvää kuin maksullinen seksi vakkarihupakon kanssa  :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #55 : Huhtikuu 14, 2021, 09:56:11 »
Olenkohan tämän täällä kertonut jo viisi kertaa vai onko tämä ensimmäinen kerta....voi kun muistaisin. Vaari on tottunut että saatin kautta saarnaamaan. Kyllä minun nuoruudessa homma meni sillain että ensin ujosti katsottiin toisiamme ja hölmösti hymyiltiin. Tällä tavalla kiintymystä viestitettiin toiselle monta viikkoa. Sitten ruvettiin pikkuhiljaa juttelemaan säästä ja hermostuneesti hihiteltiin. Huh...huh...sentään, voi pojat kun saatille vihdoin pääsi niin se teki nyyteissä höpöä  :inlove: Kyllä ulvottiin koko yö  :inlove:

Sitä kun tuollaiseen tottunut niin ei vaari osaa samalla tavalla vapautua maksullisen naisen seurassa  :'(
Noh, ei vaarilla kyllä enää seisokaan.

Vaaratonta kahvitteluseuraa siis  :sheep:
Why so fragile?

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #56 : Huhtikuu 14, 2021, 09:59:11 »
Taitaa nyt jäsen Lifti nyt pikkuisen liioitella...siis sen asian kanssa, ettei muka enää seisoisi.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #57 : Huhtikuu 26, 2021, 01:48:21 »
Minä nautin seksistä enemmän hupakoidessa. Voi relata ja olla oma rietas itsensä.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #58 : Huhtikuu 26, 2021, 08:54:41 »
Siviilissä olen sitä mieltä, että seksin päätös ei ole se kun mies saa mällinsä purskautettua ulos kyrvännupistaan vaan kyllä se minun orgasmi on ihan yhtä tärkeä. Eli siviilissä oon varmasti vaativampi.

Lisäks siviilissä uskaltaisin kokeilla semmoisia juttuja, mitä en omien asiakkaiden kanssa kokeilisi.

Mutta toisaalta taas jos itse maksaisin palvelusta niin uskaltaisin varmaan kokeilla monenlaistakin. Luotto ammattihuoraan on korkeampi kuin kehen tahansa asiakkaaseen.

Siviilissä mua ei kiinnosta ihan hirveesti panna vaan panemisen ilosta vaan mieluiten sitten jos on jotain tunteitakin pelissä. Siinä mielessä tilanne on vähän erilainen muutenkin, et harvemmin kyse on ihan puhtaasti pelkästä seksistä. Paitsi seksibileissä tai jossain kimppahommissa tietty voinut olla vähän sellasta puhdasta kokeilunhaluakin.

Poissa Herra_Hoo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #59 : Huhtikuu 26, 2021, 10:20:35 »
Hupakoissa käydessä tulee haettua omaa nautintoa eniten. Myös omien perversioiden toteuttaminen on ensisijaisia asioita mitä haen hupakoilta. Siviilissä satunnainen partneri saattaisi säikähtää, tai kokea nöyryyttäväksi asioita mitä haen tai teen (Tai sitten vain olen erittäin ennakkoluuloinen siviiliseksin puolella)

Karkeasti sanottunua hupakoissa tulee PSE juttuja ja sit siviilielämässä GFEtä... eli yritetään pitää naista hyvänä ja hänen orgasmista huolehditaan (vaikka yleisnyrpeästihän motkotetaan - "liian orgasmikeskeisestä seksistä"). Mutta kyllä se vain hyvältä tuntuu, että on onnistunut antamaan sen verran hyvää seksiä, että nainen saa orgasmin. Kun se orgasmi nyt kumminkin tuntuu vaan niin hyvältä - molemmin puolin.