Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksipalveluiden avoin mainostus youtubessa  (Luettu 988 kertaa)

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Seksipalveluiden avoin mainostus youtubessa
« : Toukokuu 03, 2025, 05:28:00 »
Törmäsin pari päivää sitten mielenkiintoiseen uudehkoon youtube-kanavaan:

https://www.youtube.com/watch?v=6ZFz22xex3k

Eli australialainen full service seksityöntekijä puhuu kaikesta seksityöhön liittyvästä ja välillä myös ihan muista aiheista, samalla mainostaen palveluitaan aika maksimaalisesti.

Olenko ainoa jolle tuli uutisena että tällainen on youtubessa sallittua? (Pidän siis btw hyvänä että on sallittua, olen vain yllättynyt.)

Jotenkin kuvittelisin että olisin nähnyt tuollaista jo kauan sitten, jos se olisi ollut pitkään sallittua.

Ja valitsin linkittämäkseni esimerkkivideoksi btw tuollaisen jossa hän puhuu seksityöhön sinänsä täysin liittymättömistä aiheista, koska minusta oli hauska nähdä miten korkeatasoisesti hän kommentoi laajempiakin aiheita.

Tuollaisia youtubettajia katsoessa mulle tulee fiilis, että tulevaisuudessa monet fiksuimmat ja kokonaisvaltaisesti pätevimmät nuoret naiset varmaan päättää ruveta *avoimesti* seksiä myyviksi youtube-intellektuelleiksi... siis sanon tämän ilman ironiaa, jos ihan oikeasti joku sattuu olemaan poikkeuksellisen fiksu ja hyvä kommentoimaan yhteiskunnallisia ilmiöitä älykkäästi, minusta näyttää tosi hyvältä urasuunnitelmalta kombottaa julkisen intellektuellin rooli seksityöhön, jos sellainen tosiaan on youtuben kaltaisilla alustoilla sallittua. (Koska alkuyleisön hankkiminen mille tahansa mitä sosiaalisessa mediassa haluaa lopulta tehdä onnistuu parhaiten olemalla seksikäs.)

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksipalveluiden avoin mainostus youtubessa
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2025, 09:17:05 »
^ Onhan noita ollut, strippareita ja muita jo jonkun aikaa. Youtubesta kannattaa sanoa yksi juttu, aivan kuten kaikesta muustakin mediasta. Näkyvyyttä ei jaeta kaikille ja näkyvyyteen vaikuttaa sellaisetkin asiat joita ihmiset eivät tiedä, kuten kuuluminen salaseuroihin ja sopiviin perheisiin.

Tämä tarkoittaa sitä, että jos PT skene alkaa näkymään Youtubessa huomattavasti vahvemmin kuin ennen, se tarkoittaa, että kulisseissa päättävät tahot haluavat promota seksityötä naisille, jota jo vahvasti tapahtuu lehdissä. Ja osa seksityöntekijöistä jotka näkyvät paljon Youtubessa, eivät välttämättä tee sitä seksityötä oikeasti niinkään paljon.

Yleinen ilmiö historiassa on, että niin kuin rahan arvon romahdus tulee aina yhtä aikaa sotien ja epidemioiden kanssa, niin myös seksityö edeltää yhteiskunnallista romahdusta. Ja me voimme kysyä onko se promotoitua hedonismia, jolla kansaa hallitaan, vai luonnostaan tapahtuva seuraus.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2025, 10:16:34 »
YouTuben säännöistä en tiedä, mutta australialaiset tuntuvat olevan tällaisessa informatiivisessa kulttuurissa etunenässä, koska siellä seksityö on osassa maata dekrimonalisoitua tai kokonaan laillistettua, osavaltiosta/territoriosta riippuen.

Oma suosikki Ausseista on Jenna Love, jolla on kivoja Q&A- ja keikkavideoita somessa (IG:ssä ja TikTokissa mutta näköjään repostaa myös Tuubiin): https://youtu.be/9G-S33S9o8M?feature=shared. Hänellä ja yhdellä kollegallaan on lisäksi Spotifyssa mielenkiintoinen seksityöaiheinen podcast Somebody You Love.
Ahvenanmaalla 9.-11. heinäkuuta 🌞

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Toukokuu 03, 2025, 16:04:02 »
YouTuben säännöissä on harmaita alueita joita tietysti fiksu hyödyntää .esim Domina voi esitellä

siveysvyötä ihan vapaasti KUHA ei oo live mallia. hän saa tietyn prossan mainoksesta ja nimi

jää mieleen ainiin sen kanssa voisi onnistua siveysvyö jutut. pienet maistiaiset tarina

tai vaikka tehtävä jutut taatusti tuo porukkaa myös sinne maksu sivulle jos ei liveä tee.
kysyvälle vastataan

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Toukokuu 04, 2025, 13:28:39 »
Kiitos tästä mielipiteestä 🤩✌️
Itse tein tässä vähän aikaa sitten oman youtube kanavan, lauluaiheisen. Ihan vaan huvin vuoksi eikä siis seksityön mainostamismielessä. Kuitenkin muutamassa videossa siellä olen puhunut esim mielenterveysasioista ja ohjannut yhden meditaatioharjoituksen. Tarkoituksena olis joskus tehdä myös joku zumbavideo tai joku muukin treeniaiheinen. Aiemmin olen kirjoittanut blogia äitiydestä ja äitiysfysioterapiasta. Sen olen sittemmin poistanut kun lähdin tälle alalle.
Olen siis fysioterapeutti ja käynyt useita lisäkoulutuksia esim lantionpohjaan ja psykofyysiseen fysioterapiaan ja aion tulevaisuudessa olla myös seksuaaliterapeutti niin on suunnitelmissa yhdistää näitä kaikkia 🤩🙏

Tuollaisia youtubettajia katsoessa mulle tulee fiilis, että tulevaisuudessa monet fiksuimmat ja kokonaisvaltaisesti pätevimmät nuoret naiset varmaan päättää ruveta *avoimesti* seksiä myyviksi youtube-intellektuelleiksi... siis sanon tämän ilman ironiaa, jos ihan oikeasti joku sattuu olemaan poikkeuksellisen fiksu ja hyvä kommentoimaan yhteiskunnallisia ilmiöitä älykkäästi, minusta näyttää tosi hyvältä urasuunnitelmalta kombottaa julkisen intellektuellin rooli seksityöhön, jos sellainen tosiaan on youtuben kaltaisilla alustoilla sallittua. (Koska alkuyleisön hankkiminen mille tahansa mitä sosiaalisessa mediassa haluaa lopulta tehdä onnistuu parhaiten olemalla seksikäs.)
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Toukokuu 04, 2025, 13:32:30 »
"Koska alkuyleisön hankkiminen mille tahansa mitä sosiaalisessa mediassa haluaa lopulta tehdä onnistuu parhaiten olemalla seksikäs."

Ja lisäys vielä tähän että voisin vaikka valtakunnan mediassa tai julkisessa mielenosoituksessa olla vaikka täysin alasti jos sillä saisi lisää näkyvyyttä esim eläinten oikeuksille tai ilmastoasioille. Toki nää aiheet on taas niin poliittisesti "kuumia" et sillä vois saada myös vihapostia peräänsä. 😌
Oma studio Turkkuses

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Toukokuu 04, 2025, 14:07:02 »
"Koska alkuyleisön hankkiminen mille tahansa mitä sosiaalisessa mediassa haluaa lopulta tehdä onnistuu parhaiten olemalla seksikäs."

Ja lisäys vielä tähän että voisin vaikka valtakunnan mediassa tai julkisessa mielenosoituksessa olla vaikka täysin alasti jos sillä saisi lisää näkyvyyttä esim eläinten oikeuksille tai ilmastoasioille. Toki nää aiheet on taas niin poliittisesti "kuumia" et sillä vois saada myös vihapostia peräänsä. 😌

näyttää tissit ylilaudalla ja mainitsee lisää x sivulla on 10k alkuyleisö tuo ylis esimerkkinä...
kysyvälle vastataan

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Toukokuu 05, 2025, 01:02:29 »
Ja lisäys vielä tähän että voisin vaikka valtakunnan mediassa tai julkisessa mielenosoituksessa olla vaikka täysin alasti jos sillä saisi lisää näkyvyyttä esim eläinten oikeuksille tai ilmastoasioille.

Menen nyt vähän sivuraiteille keskustelussa, mutta huomautan huvikseni, etten ymmärrä miksi kukaan enää ajattelee että jotain hyötyä olisi saavutettavissa hankkimalla lisää *näkyvyyttä* ilmastoasioille.

Eli nähdäkseni ilmastoasiat ovat jo kauan sitten saavuttaneet valtavan suuren näkyvyyden, jopa niin suuren, että monia se ärsyttää, ja jos ilmastoasioista puhuttaisiin vielä nykyistäkin enemmän, luulen että se lähinnä kasvattaisi joidenkin jo tuntemaa vastenmielisyyttä "ilmastotuputusta" kohtaan.

Itse olin jonkinasteinen ilmastoaktivisti 25 vuotta sitten, mutta nopeahkosti ymmärsin, ettei demokratia ole yhteensovitettavissa sen kanssa että ilmastokriisiin kunnolla tartuttaisiin. Tähän aiheeseen liittyen kannattaa lähinnä hyväksyä, että suurin osa ihmisistä ei halua rajoittaa omaa elintasoaan vaikka mikä vedenpaisumus aiheutuisi, ja että ilmastonmuutos tulee etenemään niin kauan kuin maailma on mainittavissa määrin demokraattinen (kunnes joko elämme post-apokalyptisessa Mad Max -maailmassa -- mihin siis on syytä varautua -- tai vaihtoehtoisesti kaikesta politiikasta melko täysin riippumattomasti teknologiset mullistukset ovat itse asiassa päätyneet ratkaisemaan ilmastonmuutoksenkin, mikä vaihtoehto nykyään ei näytä mahdottomalta sekään kun tekoälyn kehitysnopeus on mitä on).

Toinen mainitsemasi aktivistiaihe, eläinten oikeudet, sen sijaan saattaa ehkä vielä hyötyä (fiksusti rakennetusta) lisähuomiosta. Niin ainakin itse ajattelin tuolloin vuosia sitten, ja tässä kohtaa onkin huvittavaa paljastaa, että omassa henkilöhistoriassani aikoinaan hetken aikaa olin se tyyppi, joka meni median haastateltavaksi omalla nimellä ja naamalla EVR-tyyppien puolesta.

(Joo sori kun aiheiden ohessa paljastan nippelitietoja itsestäni, mutta mulla on vähän niinkuin projekti testata, missä vaiheessa käy niin että jotkut arkielämän tutut alkaa huomautella että ovat bonganneet mut täältä foorumilta. (Mieluiten älkää julkisesti doksatko kuitenkaan.))

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Toukokuu 05, 2025, 08:08:39 »
Aa sä kuulut siis siihen ihmistyyppiin joka takertuu yksittäiseen sanaan ja alkaa sitä analysoida ;)
Mut joo, en ajatellut et olis sellaisia ihmisiä jotka ei vielä TIEDÄ asiasta (länsimaissa siis) mutta lähinnä yleisesti olis kiva tehdä sen asian eteen jotain, ehkä ymmärsit pointin kuitenkin ;)

Mut mielenkiintoista kuulla että samat teemat olleet sullakin kohteena aktivismissa 💪💚

Todennäköisesti kuitenkin omana "saarnaus"teemana olis tuo mielenterveys ja myös fyysinen hyvinvointi, kuten ekassa viestissä totesinkin. Oon tehnytkin instagramiin sen aiheisia videoita sillon ku mulla oli viel henk koht instatili, nykyään on mennyt maku siihen koko some alustaan 🙈
Ja lisättäköön tähänkin että myös noista teemasta "saarnaajia" on siis insta nykyään täynnä, osalla on oikeastikin koulutusta aiheeseen ja osalla sit taas muutama kirjekurssi käytynä ja ollaan niin asiantuntijoita. Toisaalta jokainenhan on oman elämänsä paras asiantuntija, tavallaan. 😁✌️

Ja lisäys vielä tähän että voisin vaikka valtakunnan mediassa tai julkisessa mielenosoituksessa olla vaikka täysin alasti jos sillä saisi lisää näkyvyyttä esim eläinten oikeuksille tai ilmastoasioille.

Menen nyt vähän sivuraiteille keskustelussa, mutta huomautan huvikseni, etten ymmärrä miksi kukaan enää ajattelee että jotain hyötyä olisi saavutettavissa hankkimalla lisää *näkyvyyttä* ilmastoasioille.

Eli nähdäkseni ilmastoasiat ovat jo kauan sitten saavuttaneet valtavan suuren näkyvyyden, jopa niin suuren, että monia se ärsyttää, ja jos ilmastoasioista puhuttaisiin vielä nykyistäkin enemmän, luulen että se lähinnä kasvattaisi joidenkin jo tuntemaa vastenmielisyyttä "ilmastotuputusta" kohtaan.

Itse olin jonkinasteinen ilmastoaktivisti 25 vuotta sitten, mutta nopeahkosti ymmärsin, ettei demokratia ole yhteensovitettavissa sen kanssa että ilmastokriisiin kunnolla tartuttaisiin. Tähän aiheeseen liittyen kannattaa lähinnä hyväksyä, että suurin osa ihmisistä ei halua rajoittaa omaa elintasoaan vaikka mikä vedenpaisumus aiheutuisi, ja että ilmastonmuutos tulee etenemään niin kauan kuin maailma on mainittavissa määrin demokraattinen (kunnes joko elämme post-apokalyptisessa Mad Max -maailmassa -- mihin siis on syytä varautua -- tai vaihtoehtoisesti kaikesta politiikasta melko täysin riippumattomasti teknologiset mullistukset ovat itse asiassa päätyneet ratkaisemaan ilmastonmuutoksenkin, mikä vaihtoehto nykyään ei näytä mahdottomalta sekään kun tekoälyn kehitysnopeus on mitä on).

Toinen mainitsemasi aktivistiaihe, eläinten oikeudet, sen sijaan saattaa ehkä vielä hyötyä (fiksusti rakennetusta) lisähuomiosta. Niin ainakin itse ajattelin tuolloin vuosia sitten, ja tässä kohtaa onkin huvittavaa paljastaa, että omassa henkilöhistoriassani aikoinaan hetken aikaa olin se tyyppi, joka meni median haastateltavaksi omalla nimellä ja naamalla EVR-tyyppien puolesta.

(Joo sori kun aiheiden ohessa paljastan nippelitietoja itsestäni, mutta mulla on vähän niinkuin projekti testata, missä vaiheessa käy niin että jotkut arkielämän tutut alkaa huomautella että ovat bonganneet mut täältä foorumilta. (Mieluiten älkää julkisesti doksatko kuitenkaan.))
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2025, 08:15:03 kirjoittanut physiomama »
Oma studio Turkkuses

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Toukokuu 05, 2025, 09:22:40 »
Ja vielä palatakseni alkuperäiseen aiheeseen -nyt kun vauhtiin pääsin😅 niin:
Minua ja monia OF/fuse kollegoita ärsyttää se ennakkoluulo, mikä osalla miehistä on, että naiset (tai miehet) tekis tätä työtä kun "ei muutakaan voi/osaa" vaikka faktahan on se että suurin osa niistä kollegoista joita livenä oon tavannut niin on ylipisto/AMK tutkinto tai sit opinnot meneillään 🤓✌️

Toivottavasti Suomessa lainsäädäntö menis siihen suuntaan että voisi avoimesti olla sekä seksityöntekijä että jonkun muun alan asiantuntija. 🙏
Oma studio Turkkuses